Mikä latistaa kiinnostuksesi mieheen / naiseen

1,392 posts, 70 pages, 477,084 views

Lounge_Lizard

#181 • • Lounge_Lizard Varsinainen ilopilleri

AlexS, 10.6.2005 19:36:
Jos nyt ei mennä fyysisiin ominaisuuksiin niin:

-tupakka, huumeet...
-höpöttää jatkuvasti ja vain itsestään
-omahyväisyys
-ei hymyile juuri ollenkaan

Siinä nyt joitain mitä tuli heti mieleen.

Tollaiset kaveri päätyvät joko katuojaan tai (entisen)supermallin käsipuoleen(TJEU: Pete Doherty)

--
Et reiveihin lähde, et elokuviin, kun sinua kieltää se teidän isi

#182 • • RINY Guest

AnderS, 13.6.2005 16:05:
Yleensä mun kiinnostuksen latistaa oma
sitoutumiskammo tai läheisyyden pelko.
Siinä vaiheessa mua rupee ärsyttämään
tytössä sen turhamaisuus, käytös, yms yms....

Ai enkö mä olekaan ainoa? *ding* Tolleen on käyny joskus kyllä ihan tarpeeksi usein, ja varsinki just sellasten ihmisten kanssa ketkä ois voinu ollaki tosi kivoja.
AlexS

#183 • • AlexS kummasetä

Lounge_Lizard, 14.6.2005 18:00:
---
AlexS, 10.6.2005 19:36:
Jos nyt ei mennä fyysisiin ominaisuuksiin niin:

-tupakka, huumeet...
-höpöttää jatkuvasti ja vain itsestään
-omahyväisyys
-ei hymyile juuri ollenkaan

Siinä nyt joitain mitä tuli heti mieleen.

---

Tollaiset kaveri päätyvät joko katuojaan tai (entisen)supermallin käsipuoleen(TJEU: Pete Doherty)

En nyt ihan ymmärtänyt, mutta ei anneta sen haitata.

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

#184 • • Edited ALIEN Guest
se, ettei toinen tiedä/tajua/ osaa myöntää tehneensä vääryyttä eli loukannut toista, vaikka sille kuinka näyttäisi mitä hän on saanut aikaiseksi typerällä ja välinpitämättömällä toiminnalla. Semmoisia idiootteja ei kauan sielu siedä.
Riku

#185 • • Riku The Little Prince

Kleopatra, 13.6.2005 20:44:
---
Bio, 13.6.2005 09:38:
Listaan vois vielä lisätä kaikki it-nörtit, jotka luulee olevansa jumalan lahja maailmalle ja erityisesti naisille. Hyi helv.....*eiei*

Entäs jos _tietää_ olevansa jumalan lahja naisille *vink*

--
Kyseenalaista aina kaikki.

jeesboks

#186 • • jeesboks p u p u
Jos heti alkuun alkaa kauheen ripustautuvaksi (en keksi parempaaa sanaa just nyt) *ding* Se on vaan pirun ärsyttävää ja alkaa ahistamaan.

--
sen pienen hetken kaikki on täydellistä... *sydän*

liikkuva muna

#187 • • Edited liikkuva muna an egg on the move

Mark, 13.6.2005 12:38:
---
Ana-5000, 13.6.2005 12:36:
Eiks saa olla sellasta mieltä et laittomien päihteiden käyttäminen on vastenmielistä?

Vai pitääks niiku joko kieltää kaikki tai sallia kaikki?

-M

---

saa. tossa kun ei määritelty sitä mitenkään muuten kun "huumausaineiden" käyttö, johon mun mielestä ainakin luetaan myös rööki ja viina. No okei, ehkä ne on sit päihteitä, mut any case, se siit aiheest *piis*

-M

Hahaha *nauru* Vitti nää keskustelut huumausaineiden määritelmistä on aina yhtä hupaisia. On se perkele että kuosaajilla on niin huono itsetunto että pitää aina määritellä huumausaineiks joka perkeleen "elintarvike", jotta voi sitten rinnastaa satunnaiset kaljankiskojat ja kahvinjuojat omiin lakkapelleilyihinsä ja todeta että "hei, ihan jeeshän tää homma on, mullahan menee aika hyvin! noi käy terassilla, meitsi imppaa lentobensaa ja vetää lakkaa."

Sitäpaitsi ton verbin "käyttö" määritteleminen on tossa tapauksessa oleellisempaa kun itse objektin.

*hmph*

Topikkiin vastatakseni: Itseäni ärsyttää sellaset akkelit jotka tuputtaa vitusti sitä omaa juttuaan, jos vittu haluan syödä maksalaatikkoa ja muija on vegaani niin mä jumalauta syön sitä. Äärifeminismi (nauhotetaan tamppoonimainoksia mun star warssien päälle) yököttää myöskin. *dissaa* Konemusiikkiviha on kanssa se mistä juttu katkee välittömästi.
#188 • • ALIEN Guest

alek száhala
Konemusiikkiviha on kanssa se mistä juttu katkee välittömästi.

on se kumma miten paljon musiikkimaku vaikuttaa näissäkin asioissa... Onneksi itse sulatan kaikki lajit, mut jos joku kehtaisi haukkua niin sit kyl heittäisin kahvit naamalle ja lähtisin kävelee :D
Orfeus

#189 • • Edited Orfeus

alek száhala, Topikkiin vastatakseni: Itseäni ärsyttää sellaset akkelit jotka tuputtaa vitusti sitä omaa juttuaan, jos vittu haluan syödä maksalaatikkoa ja muija on vegaani niin mä jumalauta syön sitä.

Indeed, joutunut henk koht kokemaan!
liikkuva muna

#190 • • liikkuva muna an egg on the move

Orfeus, 14.6.2005 18:51:
---
alek száhala, Topikkiin vastatakseni: Itseäni ärsyttää sellaset akkelit jotka tuputtaa vitusti sitä omaa juttuaan, jos vittu haluan syödä maksalaatikkoa ja muija on vegaani niin mä jumalauta syön sitä.

---

Indeed, joutunut henk koht kokemaan!

Sama setti, puolisen vuotta äärivegaanin kanssa. *dissaa* Hirvee kitinä joka vitun broileripullasta.
kilobitti

#191 • • Edited kilobitti 1-2-3 techno
Päällimmäisiä "mitattavia" vaatimuksia on kaksi; Musiikki kulkee mukana niin suuressa osassa siitä mitä teen vapaa-aikanani, etten voi oikein kuvitella seurustelevani kenenkään kanssa jolle musiikki on "aivan sama" - liian suuri osa elämästäni oli sellaisella alueella jota hän ei voisi ymmärtää enkä minä osaisi jakaa. Toinen mitä on vaikea sulattaa, on jos on vaan liian passiivinen liikunnan suhteen.

Loput onkin sitten aattellisia ristiriitoja ym, ja tietenkin vaan liian huonot kemiat.

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

Kleopatra

#192 • • Kleopatra

pHaze, 14.6.2005 18:23:
---
Kleopatra, 13.6.2005 20:44:
---
Bio, 13.6.2005 09:38:
Listaan vois vielä lisätä kaikki it-nörtit, jotka luulee olevansa jumalan lahja maailmalle ja erityisesti naisille. Hyi helv.....*eiei*

---
Entäs jos _tietää_ olevansa jumalan lahja naisille *vink*

Joo, kyllä tieto omasta upeudestaan on niiin paljon parempi kuin pelkkä luulo! Mäki TIEDÄN olevani todella täydellinen ja siksi saankin aina olla hätistelemässä mieletöntä mieslaumaa mun kimpusta... *muhaha*
MaSari

#193 • • MaSari space jammer
Liika yrittäminen (yritys hyvä 10 mut rajansa kaikella)
Omahyväisyys

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

Sinza

#194 • • Sinza
Olis varmaan helpompi luetella ne asiat, jotka herättää mun kiinnostuksen mieheen, koska niitä todnäk olis vähemmin kuin niitä, jotka latistaa mun kiinnostuksen... *uuh*

Mutta tässä nyt muutamia luonteenpiirteitä mainitakseni:
* vaiteliaisuus
* huono itsetunto
* tyhmyys
* jäykkyys ja liiallinen asiallisuus
* huumeet EHDOTTOMASTI

No joo pitkä lista tästä tulis. Siks allekirjoittanut on edelleen sinkku.

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

Burmax

#195 • • Edited Burmax
Kolme kovaa t:tä -> tyhmyys, totisuus ja tupakointi.

--
My role is all the thoughts that provoke your fear <3

ianna ei anna!

#196 • • ianna ei anna! RaittiusYhdistyksen pj / Hullu Joanna-täti

leenuliinu, 12.6.2005 07:46:
Rumuus on aika turnoff *hih*

on ! :D

--
Älä pelkää koettelemuksia, ne ovat maksu jolla
lunastat varsinaisen omaisuutesi.
-Maria Jotuni_

hrdkvr

#197 • • hrdkvr KURGO

paanos, 10.6.2005 22:40:
Monikin jo mainittu seikka, mut sit ois kans yleissivistyksen puute. On aika ärsyttävää ruveta selittämään juurtajaksaen jotakin päivänselvää juttua, josta toinen ei tiedä mitään, vaikka olettaa voisi.

aivan ootteko koskaan kattonut MTV:tä newly wedsiä jossa jessica simpson väläyttelee tämän osaalueen puutteella ja nick(sen mies) häpee sitä aika lailla.. kauheeta katottavaa

--
-keep it hard-

Mark

#198 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

hardikaveri, 15.6.2005 13:16:
aivan ootteko koskaan kattonut MTV:tä newly wedsiä jossa jessica simpson väläyttelee tämän osaalueen puutteella ja nick(sen mies) häpee sitä aika lailla.. kauheeta katottavaa

sehän on aivan loistavaa *nauru* sen bimbombaa akkaa eioo vähää aikaa näkyny :D

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Fyrisch

#199 • • Fyrisch

hardikaveri, 15.6.2005 13:16:

Jessica Simpson *slurps* aika laho muija päänsisält mut kyl siihen tottuis varmaa :D
hrdkvr

#200 • • hrdkvr KURGO
mua ainakin hävettää sen nickin puolesta.. kelaa sitä vielä miljoonat kattoo

--
-keep it hard-