Mikä latistaa kiinnostuksesi mieheen / naiseen

1,392 posts, 70 pages, 476,174 views

#141 • • Edited ALIEN Guest

Fyraett, 13.6.2005 15:15:

Tietty, rehellisyys usein lisää sitä kipinää joillekki.. mut aika horomenoo, ja horot ei ainaskaan muo kiinnosta ollenkaan *sars*

Fresch means happy :)

ei muakaan horot kiinnosta, kun en seksistä aio maksaa. ai nuori ja kokematon tarkoittaa iloista? vai meniks mul nyt ohi? *nauru*

edit: ei ku luinkin fresh vaikka siinä olikin c-kirjain *ding*
#142 • • Edited ALIEN Guest

mayah
Jätkä taas puolustaa itseään täällä *nauru*

enpäs, mutta kun... *nauru*
zari

#143 • • zari Team Tamppaajat
Ylenpalttinen sössöttäminen/lässyttäminen sekä liiallinen itsekeskeisyys.
Ja myös se, että jos äijjän täytyy joka viikonloppu päästä baariin vetään perseet niin ei kiinnosta, sillä ite haluun myös välillä viettää yhdessä rauhallisia koti-iltoja *joo*

--
it`s nice to be important,but it`s more important to be nice

Fyrisch

#145 • • Fyrisch

Fyraett, 13.6.2005 15:15:
ei muakaan horot kiinnosta, kun en seksistä aio maksaa. ai nuori ja kokematon tarkoittaa iloista? vai meniks mul nyt ohi? *nauru*

edit: ei ku luinkin fresh vaikka siinä olikin c-kirjain *ding*

Horo ja Huora on kaks eri asiaa, horolla lähinnä tarkotin sellasta minihame päällä pyllistelemäs keskel rautatientoria klo. 0400 muijaa, tunnetaan myös nimellä yliaktiivinen kiertopokaali..
Nämä taas on joillekki kuin lottovoitto.. -> :D

Nuori ja kokematon on varmaan iloinen.. mutta tarkotin jotai muuta tolla mun lauseella, mutta mitä, sitä emme koskaan 100% saa tietää.
Hyzenthlay

#146 • • Edited Hyzenthlay myrkynsekoittaja
lisätääs tohon mun listaan viel kaksinaismoralismi (viinaan ja muihin huimausaineisiin liittyen) *nauru*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Hyzenthlay

#147 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

Fyraett, 13.6.2005 15:28:
horolla lähinnä tarkotin sellasta minihame päällä pyllistelemäs keskel rautatientoria klo. 0400 muijaa, tunnetaan myös nimellä yliaktiivinen kiertopokaali..
Nämä taas on joillekki kuin lottovoitto.. -> :D

Jee! tää on taas tätä.. yliaktiivinen mies on pelimies ja vastaava nimitys naiselle on horo! kumpihan nimitys herättää enemmän rispektii. Hmm *juonittel*

--

#148 • • astaroth Guest

Hyzenthlay, 13.6.2005 15:33:
Jee! tää on taas tätä.. yliaktiivinen mies on pelimies ja vastaava nimitys naiselle on horo! kumpihan nimitys herättää enemmän rispektii. Hmm *juonittel*

Voidaan minun puolestani vaihtaa osia vaikka heti, jos joku vain osoittaa minulle sen idiootin, joka keksi säännön "jätkät saa, muijat antaa" :)
Mellu-

#149 • • Mellu-
Ylitsevuotava lässyttäminen ja hellyttelynimien käyttö *poks* samoin samaa toistavat jutut sekä se että aletaan vahtaamaan tekemisiä ja menemisiä saatika että juostaan perässä niin et ei ees vessaa voi mennä rauhassa *eiei*
nämä siis seurustelu vaiheessa on saanu mut ainakin ottamaan etäisyyttä ja tulos tiedetäänkin *justjoo*

Mutta uusissa tuttavuuksissa mielenkiinto menee samantien jos kiroilee paljon. en tiiä mikä siin on vaik itekki kiroilen _paljon_.Yks mikä kans on ni sellai tapa jota jotkut miehet harrastaa että puhutaan ex.tyttöystävistä tj... ei ehkä kuiteskaan puheenaiheita joilla tutustutaan toiseen henkilöön *ding* kait.. emt

saatto tulla hiukka sekavaa tekstiä kun tulin just töistä ja oon ihan tööt *nauru*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

o_°

#150 • • o_°

Mellu-, 13.6.2005 15:40:
Ylitsevuotava lässyttäminen ja hellyttelynimien käyttö *poks* samoin samaa toistavat jutut sekä se että aletaan vahtaamaan tekemisiä ja menemisiä saatika että juostaan perässä niin et ei ees vessaa voi mennä rauhassa *eiei*
nämä siis seurustelu vaiheessa on saanu mut ainakin ottamaan etäisyyttä ja tulos tiedetäänkin *justjoo* ...

Nyrkin ja hellan välissä on mukavinta...*sydän*
Mellu-

#151 • • Mellu-

Hasse L.Hoff, 13.6.2005 15:48:

Nyrkin ja hellan välissä on mukavinta...*sydän*

Pistän sut sinne hellaan *hihu*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Hyzenthlay

#152 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

Astaroth, 13.6.2005 15:38:
Voidaan minun puolestani vaihtaa osia vaikka heti, jos joku vain osoittaa minulle sen idiootin, joka keksi säännön "jätkät saa, muijat antaa" :)

Jeps.. mutta ei tarvitse mun mielestä ruokkia lisää tätä sukupuolien eriarvoisuutta. Seksi on luonnollinen asia *joo*

--

#153 • • RINY Guest
No se jos on just liian kiltti tai jos ei oo kiltti ees vähäsen. *nauru* Samoin semmonen ylimielisyys ei kyllä yhtään iske muhun. Rennot tyypit on kyl mun makuuni, eikä semmoset ketkä stressaa liikaa (vaikka ite sorrun siihen stressailuun tosi usein). Huomannu kyllä et semmosen ihmisen kanssa ketä on sujut ittensä kanssa ja asennoituu elämään rennosti ja menee vähän päivä kerrallaan niin tulee itekkin rentouduttua. *joo*
Plaque

#154 • • Plaque
Se kun tutustuu ihmiseen.
AnderS

#155 • • AnderS KävyttömänKesänOravanPoika
Yleensä mun kiinnostuksen latistaa oma
sitoutumiskammo tai läheisyyden pelko.
Siinä vaiheessa mua rupee ärsyttämään
tytössä sen turhamaisuus, käytös, yms yms....
#156 • • ALIEN Guest

[Nuclear], 13.6.2005 16:07:
---
Mellu-,
Mutta uusissa tuttavuuksissa mielenkiinto menee samantien jos kiroilee paljon. en tiiä mikä siin on vaik itekki kiroilen _paljon_.[...]
---

Milläs kiroilemisen sais loppuu?

mul ainakin loppuis jos ottaisin mummoni joka paikkaan mukaan. hän on niin vanhanaikainen :)
Sjel

#157 • • Sjel Apprentice.
jos täti onkin setä :(

--
Will work for bandwith. :)

excelsior

#158 • • excelsior :)
Älyn puute*igor*... se kun huomaa toisen olevan henkisesti ja älyllisesti samaa tasoa mädän halon kanssa*grr*

--
Vastedes ei tarvitse olla kuin päättäväisesti moderni, eikä tämä ole ohjelmallista vaan välttämätöntä ja kiireellistä.

ee102

#159 • • ee102 Team Yökukkujat / E102 / ituhippi

ALIEN, 13.6.2005 15:14:
mitäs jos mies elää suhteessa missä molemmat saavat naida myös muiden kanssa? eli nk. vapaamielisessä suhteessa *vink*

Mutta kun ei ole kyse siitä. Valitettavasti kuulin parissa tapauksessa asiasta vasta jälkikäteen asiasta - toisessa miehen vihaiselta tyttöystävältä, joka sitten kuitenkin ymmärsi minua ja suhtautui varsin hyvin, kun sanoin, etten todellakaan tiennyt, että mies onkin varattu. *justjoo*
Mark

#160 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

Sjel, 13.6.2005 16:14:
jos täti onkin setä :(

*nauru*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!