Mikä latistaa kiinnostuksesi mieheen / naiseen

1,392 posts, 70 pages, 475,967 views

lillikutti

#121 • • lillikutti hyppivä jyvä

Specimen, 13.6.2005 12:29:
En kyl pystyis katella hetkeäkään ihmistä, joka alkais popsimaan jotain elukkaa tien varresta tai viimisen päiväyksen ylimennyttä lihaa roskiksesta. Ymmärrän että yrittää olla dissaamatta lihansyöjiä sanomalla, että luonnollisesti kuollutta lihaa saa syödä, mut ei sitä tarvi ilmaista aivan idioottimaisesti. Sillä miten oman asiansa ilmasee on aika suuri merkitys.

what do ya mean?

väkisinhän näitä asioita tulee mietittyä kun ryhtyy kasvissyöjäksi. rupesin aikoinaan dissaamaan omaa lihansyöntiä. toisten ruokavaliosta mulla ei pitäis olla sanomista (paitsi jos kyseessä on elämänkumppani).

--
Kuluta harkiten. Boikotoi. Dyykkaa. Kierrätä. Ole vegaani!
-Kettutyttömusikaali-

Aziz Combat Fighter

#122 • • Aziz Combat Fighter

Mark, 13.6.2005 12:34:
---
mayah, 13.6.2005 12:28:
- Huumausaineiden käyttö

Ja siinäpä sitte ne tärkeimmät.

---

*justjoo* for FUCK sake camoon, ite vedät viinaa ja röökiä (kuvista päätellen ainakin) ihan siinä missä muutkin, härskiä kaksinaismoraalia sanon minä. Tiedätkö että "huume" on vaan valtion määrittelemä termi sille että mikä päihdeaine on laitonta? *igor*

edit: ja joo sori OT, enpä jatka enempää aiheesta täs topikis.

-M

Eiks saa olla sellasta mieltä et laittomien päihteiden käyttäminen on vastenmielistä?

Vai pitääks niiku joko kieltää kaikki tai sallia kaikki?

-M
Mark

#123 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

Ana-5000, 13.6.2005 12:36:
Eiks saa olla sellasta mieltä et laittomien päihteiden käyttäminen on vastenmielistä?

-M

saa. tossa kun ei määritelty sitä mitenkään muuten kun "huumausaineiden" käyttö, johon mun mielestä ainakin luetaan myös rööki ja viina. No okei, ehkä ne on sit päihteitä, mut any case, se siit aiheest *piis*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Caro²

#124 • • Edited Caro² Fiilis / SESSIONS2
Suusta päästetyt typeryydet.
Typerä toiminta.

EDIT: Ainiin, ois ihan kiva tietää noiden "huumausainekommenttien" taustalta aina se, käyttääkö henkilö joka vertaa kahvia ja tupakkaa laittomiin huumeisiin, itse kenties jotain aineita. Vaikuttaa siltä, että aina ne ääripäät puolustaa aineita tai vastaavasti kieltää kaikki aineet samoin perustein..

Niin, omassa listassa ko. lässytys kuuluu "suusta päästettyihin typeryyksiin". Ja aineissa keikkuminen kuuluu "typerään toimintaan". Ihan sama missä aineissa henkilö heiluu. Toki tulee itsekin syyllistyttyä liialliseen kuningas alkoholin imemiseen, mutta en silti koe sitä moraaliseksi esteeksi olla kiinnostumatta henkilöistä jotka keikkuu jonkin asteisissa keskushermostoon vaikuttavissa ainesosissa.

Mömmöissä heiluvat ihmiset ei ole aitoja, kännissä heiluvat ihmiset ei ole aitoja. Viinan ja nappien sekamelskassa oleva on kaikkein vähiten aito. Röökiä nykivät ihmiset haisee niin helvetin pahalle, että mieluummin kartan heidän seuraa sillä hetkellä kun ko. ilmanpuhdistuslaitteistoa työllistäviä kaasukääryleitä käytetään.

Dissatkaa jos siltä tuntuu.
Aziz Combat Fighter

#125 • • Aziz Combat Fighter

Mark, 13.6.2005 12:38:
---
Ana-5000, 13.6.2005 12:36:

-M

---

saa. tossa kun ei määritelty sitä mitenkään muuten kun "huumausaineiden" käyttö, johon mun mielestä ainakin luetaan myös rööki ja viina. No okei, ehkä ne on sit päihteitä, mut any case, se siit aiheest *piis*

-M

Joo ja kahvi ja sokeri ja kaikki muu mikä reagoi elimistössä jollain tavalla.

-M
Pätkis

#126 • • Pätkis Pikkis

linnu, 13.6.2005 12:31:
---
Ana-5000, 13.6.2005 12:28:
---
---

Tota mä en ymmärrä :( Miehillä on karvoja!

Pojilla ei ole.
---
Liika on liikaa. Niitä karvoja voi vähentää tasasin väliajoin ni ei oo ihan niin paha.

Joo. Voi tietysti tehdä niin kuin eräs mies, jonka Egyptissä rannalla bongasin: Hän oli sitten ilmeisesti vahannut kaiken pois sekä vatsa- että selkäpuolelta, jolloin siinä uimahousuissa kekkuoidessaan näytti siltä kuin sillä olis ollut villahousut jalassa. Ja oli sen verran tympeän näköinen blondi tipu siinä vieressä, että taatusti oli muuten sen muijan idea.

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

Aziz Combat Fighter

#127 • • Aziz Combat Fighter

Pygmi, 13.6.2005 12:40:
Joo. Voi tietysti tehdä niin kuin eräs mies, jonka Egyptissä rannalla bongasin: Hän oli sitten ilmeisesti vahannut kaiken pois sekä vatsa- että selkäpuolelta, jolloin siinä uimahousuissa kekkuoidessaan näytti siltä kuin sillä olis ollut villahousut jalassa. Ja oli sen verran tympeän näköinen blondi tipu siinä vieressä, että taatusti oli muuten sen muijan idea.

Kyl se on niin, et ennemmin lähtee akka vaihtoon ku koko keho vahattavaks.
sielu hänkin

#128 • • sielu hänkin Psykehoitsu. Team Rekkalesbot. ViherPirkko-linnu.
Se nyt sitten on vaan oma vika jos ei osaa tehdä sitä järjen rajoissa..

--
*tirsk* *tirsk* *tirsk* *tirsk* *tirsk*

Pätkis

#129 • • Pätkis Pikkis

Ana-5000, 13.6.2005 12:43:

Kyl se on niin, et ennemmin lähtee akka vaihtoon ku koko keho vahattavaks.

Entä jos sä et saakaan enää ikinä seksiä koska sulla on *iiiik* karvoja *ällööö* *vink*

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

lillikutti

#131 • • lillikutti hyppivä jyvä

Luminescent
Kaveri joskus vuosia sitten näki korvien heiluvan pusikossa ja heitti sinne kiven. Meni katsomaan ja löysi kuolleen rusakon. Ei sitä auttanut jättää mihinkään joten kaveri ajoi lammelle, nylki ja grillasi sen. Mun mielestä teki ihan oikein ettei heittänyt hyvää jänöä hukkaan.

joillakin on näitä kummallisia tarinoita kerrottavana. *hymy*

Luminescent
Auto-onnettomuudessa kuolleen eläimen syönti ei ole suositeltavaa, kun niin voimakkaassa törmäyksessä eläimen sappinesteet vapautuvat ympäri sen kehoa jolloin ruho muuttuu syömäkelvottomaksi (saako vain myrkytyksen tai kuoleeko, en tiedä). Jos on peura tai isompi niin poliisille soitto ja mahdollisesti omakätinen lopetus jos luontokappale näyttää kärsivän. Vahinkoja sattuu, niille ei voi mitään.

periaate ja käytäntö ovat kaksi eri asiaa. *joo* yhdysvalloissa on roadkillravintoloita, mutta joissakin osavaltioissa liikenteen uhrien syöminen on kiellettyä juuri näiden ruokamyrkytystapausten takia.

Luminescent
Mulle sellanen totalturnoff on jos neiti seurusteleekin toisen kanssa :/ tai kuosaa

mulle on käynyt viime aikoina muutaman kerran niin, että seurusteleva mies on koittanut mua. älkää miehet tehkö tollasta! *dissaa*

--
Kuluta harkiten. Boikotoi. Dyykkaa. Kierrätä. Ole vegaani!
-Kettutyttömusikaali-

Orfeus

#132 • • Orfeus

Rubicon
ikinä ei voi olla sopiva*nauru**nauru*

Tiiän, oon vaikee*hih*
ee102

#133 • • ee102 Team Yökukkujat / E102 / ituhippi

lillikutti, 13.6.2005 13:26:
mulle on käynyt viime aikoina muutaman kerran niin, että seurusteleva mies on koittanut mua. älkää miehet tehkö tollasta! *dissaa*

Kuten mulle myös, eikä ihan muutamankaan kerran vaan. *dissaa* Kertoo miehestä jotain, jos pitää yrittää toista, vaikka on tavallaan sitoutunut eri ihmiseen. Todella typerää ja säälittävää sellainen.
Ontze

#134 • • Ontze
Kun toisesta ei tiedä missä mennään. Miks ei voi sanoo suoraan, kun kiinnostaa tai ei kiinnosta! Sen tähden tää sinkkuilukin tökkii. Parisuhde vois rulata pitkästä aikaa:)

--
On niitä jotka jäävät ja toisia jotka lähtevät, niin on ollut aina. Kukin saa
valita itse, mutta on valittava ajoissa, eikä koskaan saa antaa periksi.

zenny

#135 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö
Liika itsekeskeisyys...

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

ETJ

#136 • • ETJ Failed specimen

ee102, 13.6.2005 13:56:
---
---

Kuten mulle myös, eikä ihan muutamankaan kerran vaan. *dissaa* Kertoo miehestä jotain, jos pitää yrittää toista, vaikka on tavallaan sitoutunut eri ihmiseen. Todella typerää ja säälittävää sellainen.

No noitahan löytyy lehdistä päivittäin: "Rehellinen ja luotettava naimisissa oleva mies etsii 20-40vuotiasta päiväkahviseuraa..." *nauru* Pistää miettimään missä menee rehellisyyden ja luotettavuuden rajat nykyään.
Fyrisch

#137 • • Fyrisch

*dissaa* Kertoo miehestä jotain, jos pitää yrittää toista, vaikka on tavallaan sitoutunut eri ihmiseen.

Kertoo miehestä todella paljon :D tyhmempää jäbää saa ettii, jos yritetään pokailla nii ei sit mennä väläyttää et on muijafrendi kotona *lmao*

Joo mut huonoi käytöstapoi noi on, hyh hyh *släp*
#138 • • Edited ALIEN Guest

Fyraett, 13.6.2005 14:38:
Kertoo miehestä todella paljon :D tyhmempää jäbää saa ettii, jos yritetään pokailla nii ei sit mennä väläyttää et on muijafrendi kotona *lmao*

eiks se ole vain rehellistä? tiedän kokemuksesta aikojen takaa, että kyllä sitä vittua tosi miehelle irtoo vaikka sanookin seurustelevansa. kertoo vain suoraan missä mennään *vink* eikä sitä muijaa varmaa vois vähempää kiinnostaa onko se mies varattu, jos sekin vain haluaa seksiä - tilanne kohtaista tietenkin :)
#139 • • ALIEN Guest

ee102

mitäs jos mies elää suhteessa missä molemmat saavat naida myös muiden kanssa? eli nk. vapaamielisessä suhteessa *vink*
Fyrisch

#140 • • Fyrisch

ALIEN, 13.6.2005 15:03:
eiks se ole vain rehellistä? tiedän kokemuksesta aikojen takaa, että kyllä sitä vittua tosi miehelle irtoo vaikka sanookin seurustelevansa. kertoo vain suoraan missä mennään *vink* eikä sitä muijaa varmaa vois vähempää kiinnostaa onko se mies varattu, jos sekin vain haluaa seksiä - tilanne kohtaista tietenkin :)

Tietty, rehellisyys usein lisää sitä kipinää joillekki.. mut aika horomenoo, ja horot ei ainaskaan muo kiinnosta ollenkaan *sars*

Fresch means happy :)