aada, 17.5.2009 10:29:
---
Wolverine, 17.5.2009 08:58:
tää kyl todistaa sen et naiset rakastuu renttuihin, kunhan vetää muijaa turpaan vähän välein eikä osoita koskaan hellyyttä millään tavalla niin naiset on ku sulaa voita sun käsissä.
---
en puhunut mitään turpaan vedosta tms. musta renttu on juurikin sellainen joka kohtelee ihmisiä huonosti. mikään edellä mainittu ei kuitenkaan viittaa siihen. toisin sanoen on mahdollista ettei harrasta yllä lueteltuja asioita ja olla silti rehellinen ja kunnioittava muita ihmisiä kohtaan.
Ehkä Wolverine tossa tarkotuksella kärjisti, mutta musta on jännää että jos nainen ei halua miehen käyttäytyvän sellaisella tavalla, jota yleensä pidetään enemmän naiselle tyypillisenä käytöksenä (tulikohan nyt tarpeeksi epäselvästi ilmaistua?), hän on elävä todiste siitä että naiset rakastuvat vain huonoihin miehiin ja haluavat turpaan suhteessa. Se ettei halua jatkuvaa yhdessäoloa ja herkistelyä, on kuitenkin eri asia kuin se ettei halua suhteen toisen osapuolen ollenkaan näyttävän tunteitaan. Ihmisillä on erilainen tarve omaan tilaan ja läheisyyteen, ja jotkut ahdistuvat helposti siitä että että toinen haluaa olla 24/7 yhdessä.
Mä en ikinä olisi miehen kanssa, joka kohtelee mua tai muita ihmisiä huonosti tai epäkunniottavasti, mutta en myöskään suhteessa, jossa ei ole tilaa millekään muulle kuin "meille". Ja mun mielestä tässä ei ole mitään ristiriitaa. Mulla on myös kokemusta miehistä, jotka ovat heti tapaamisen jälkeen tunnustamassa rakkauttaan ja haaveilemassa yhteisestä tulevaisuudesta, mulle se on pelottavaa ja saa aikaan välittömän perääntymisreaktion.
Mutta on musta silti kiva tietää, että joku ajattelee mua. :)
Ja silläkin on merkitystä, missä vaiheessa suhde on. Kaikista kivointa siinä että tapaa uuden, kiinnostavan ihmisen, on tutustuminen ja sen mahdollisen suhteen rakentaminen yhdessä. Eikä kaiken tarvitse tapahtua niin kauhean nopeasti. Sitten taas kun takana on enemmän yhteistä elämää (esimerkiksi itellä nyt reilut pari vuotta seurustelua ja puolet siitä yhdessäasumista), on ymmärrettävästi paljon yhteisiä asioita, suunnitelmia ja aikaa yhdessä. Ja se on kivaa. :)