Skenemursu, 21.2.2009 02:58:
turhat herkistelyt, shoppailu, keskustelut suhteesta... hmm... mitäs vielä.
Ai niin "does my but look big in this?" eli siis 10 eri asukokonaisuuden kokeilua kun on lähdössä ulos. Ja oletteko kundit huomanneet että vaikka meidän mielipidettä kysytään ei sillä kuitenkaan ole mitään merkitystä? vaikka vastaisin niiden ensimmäisen kahden kohdalla, toi on loistava lähdetään, niin silti sieltä tulee vielä 7-8 lisää ja siinä vaiheessa näpyttelen jo konetta enkä jaksa kääntää päätä, mutta valituksi tulee kuitenkin joku niistä jälkimmäisistä (mitä en ole kommentoinut).
Mulla taas noiden ekan lauseen kahden asian puuttuminen on vähän sellanen
Rajansa toki kaikella mutta geneeristä ilman kunnollista tunteidenvaihtoa tai kommunikaatiota olevaa suhdetta en itse ainakaan juuri jaksaisi katsella.. Liika laivanrakennusprojektin tyyppinen suunnittelu ei taas ole hyvä juttu mutta tietynlainen keskustelu suhteesta on välttämätöntä kun olisi tarkoitus elää yhteistä elämää, sillä myös rakennetaan turvallisuutta ja viitoitetaan selvä suunta sille mihin ollaan menossa ja ollaanko samaan paikkaan menossa varmasti yhdessä. Kuten myös kun "yhteishengen" luomisen kannalta on hyvä joskus maata sängyllä kaksistaan ja todeta yhteen ääneen mitä "Me" ollaan Vaikka olenkin mies, en myöskään halua kohdata tunteettomuutta tai totaalista "herkkyyden puutetta" vaan nautin siitä kun kumppanini osaa pysähtyä tuntemaan ja hieman herkisteleekin :)
Tossa jälkimmäisessä oon samaa mieltä, toki tuotakin on monentasoista ja se on joskus myös ihan normaalia mutta itse arvostan tasapainoista, tervettä itsetuntoa missä ei tarvitse kokoajan vilkuilla peiliin ja varmistaa muilta esmes mainitsemaasi asiaa, se kun käy suhteessakin aika raskaaksi