Mikä latistaa kiinnostuksesi mieheen / naiseen

1,392 posts, 70 pages, 476,908 views

Tiinuliinu81

#1201 • • Tiinuliinu81 Säätäjä

Juhgu, 28.1.2009 10:21:
---
Tiinuliinu81, 28.1.2009 10:04:
Ei elämä. Mulla nyt tässä tuore suhde aluillaan mutta jo meinaa mennä hermot. Toinen koko ajan myötäilee mua ja on sellainen, no liian nöyrä. Mä saan päättää kaiken, kiukutella, tiuskia ja toinen tyyliin pyytää anteeksi. Ei helvetti!
---

Joo, on kyllä ikävä juttu toi joustaminen. Suosittelen dumppaamaan välittömästi tollaset tyypit ja etsimään jonkun joka vetää sua turpaan kun kiukuttelet. Opitpahan käyttäytymään sit.

Musta se ei ole joustamista, että mitä vaan mä sanon niin se tekee. Hyppäis varmaan kaivoonkin. Sit jos se sanoo jotain ja mä vastaan siihen, niin pyytää tyyliin anteeksi, että oli eri mieltä.

--
Jos oisit kohtelias, hyvätapainen
jos oisit vähemmän vittumainen
tai äiti Teresan sukulainen...

laite

#1202 • • laite MastahWankah

Tiinuliinu81, 28.1.2009 10:25:
---
---
Ei elämä. Mulla nyt tässä tuore suhde aluillaan mutta jo meinaa mennä hermot. Toinen koko ajan myötäilee mua ja on sellainen, no liian nöyrä. Mä saan päättää kaiken, kiukutella, tiuskia ja toinen tyyliin pyytää anteeksi. Ei helvetti!
---

Joo, on kyllä ikävä juttu toi joustaminen. Suosittelen dumppaamaan välittömästi tollaset tyypit ja etsimään jonkun joka vetää sua turpaan kun kiukuttelet. Opitpahan käyttäytymään sit.

---

Musta se ei ole joustamista, että mitä vaan mä sanon niin se tekee. Hyppäis varmaan kaivoonkin. Sit jos se sanoo jotain ja mä vastaan siihen, niin pyytää tyyliin anteeksi, että oli eri mieltä.

Kyllä muakin vituttais jos jo suhteen alussa akka alkaa kiukuttelemaan ja tiuskimaan ja olemaan muuten vaan hankala. Nähdään sinkkuluukussa!
Tiinuliinu81

#1203 • • Edited Tiinuliinu81 Säätäjä

laite

Kyllä muakin vituttais jos jo suhteen alussa akka alkaa kiukuttelemaan ja tiuskimaan ja olemaan muuten vaan hankala. Nähdään sinkkuluukussa!

No sen takiahan mä tiuskin, kun menee hermot kuin toinen tyyliin nuolee lattiat edestä ennen kuin kävelen siitä. Kyllä nyt omia mielipiteitä pitää ja saa olla. Se muuttaa heti kantansa asioihin, kun kuulee mun kantani ja jos se eroaa hänen omastaan.

--

Lyylikki

#1204 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

- Pitäiskö syödä jotain?
- *koiranpentukatse* joooooh...tosi hyvä idea...
- No mitä sä haluaisit syödä?
- *koiranpentukatse* Ihan mitä säki haluat...
- Okei, no tehdäänkö nakkikastiketta?
- Joo.

- Pitäiskö kattoo joku video?
- *koiranpentukatse* joooh...tosi hvyä idea...
- No olisko sulla jotain toivetta?
- *koiranpentukatse* Noo, ei mulla oikeestaan...
- Toimintaa, komediaa, draamaa?
- *koiranpentukatse* Ihan mitä sä haluat...
- No otetaan vaikka toi toimintapläjäys sitten.
- Joo.

Ja sitten tämän kaiken jälkeen jossain toisessa asiayhteydessä selviää, että tyyppi ei tykkää nakeista, eikä toimintaleffoista.

Ehkä karrikoitu esimerkki, mutta periaatteessa semmonen juttu, jolla mun sapen saa kiehahtamaan. En mä nyt ole NIIN ihana, että aina pitäisi tanssia mun pillin mukaan. Mä myös olen suhteellisen joustava (syön kaikkea ruokaa ja katson kaikkia muita leffoja, paitsi kauhua), joten jos mä kysyn mielipidettä, niin silloin mulla ei ole mitään omaa ehdotusta ja toisen mielipiteellä on hyvinkin väliä. Jos taas mulla on vahva näkemys siitä mitä mä halua, niin mä kyllä sanon sen sitten.
Tiinuliinu81

#1205 • • Tiinuliinu81 Säätäjä

Lyylikki

- Pitäiskö syödä jotain?
- Joo.

- Joo.

Ja sitten tämän kaiken jälkeen jossain toisessa asiayhteydessä selviää, että tyyppi ei tykkää nakeista, eikä toimintaleffoista.

Ehkä karrikoitu esimerkki, mutta periaatteessa semmonen juttu, jolla mun sapen saa kiehahtamaan. En mä nyt ole NIIN ihana, että aina pitäisi tanssia mun pillin mukaan. Mä myös olen suhteellisen joustava (syön kaikkea ruokaa ja katson kaikkia muita leffoja, paitsi kauhua), joten jos mä kysyn mielipidettä, niin silloin mulla ei ole mitään omaa ehdotusta ja toisen mielipiteellä on hyvinkin väliä. Jos taas mulla on vahva näkemys siitä mitä mä halua, niin mä kyllä sanon sen sitten.

Juuri näin! Ja ei ollut edes liioiteltua.

--

Yallu

#1206 • • Yallu The Bullies / www.ricerocketracing.fi

Tiinuliinu81, 28.1.2009 10:34:
---
Lyylikki

- Pitäiskö syödä jotain?
- Joo.

- Joo.

---

Juuri näin! Ja ei ollut edes liioiteltua.

Eli toisin sanoen:
Naista tulee aluksi kohdella kuin paskaa ja vasta vuosien seurustelun jälkeen päätyä tähän vaiheeseen.. Naisen tulee saada aikaan tämä muutos, ei miehen..
Tiinuliinu81

#1207 • • Tiinuliinu81 Säätäjä

Yallu

Eli toisin sanoen:
Naista tulee aluksi kohdella kuin paskaa ja vasta vuosien seurustelun jälkeen päätyä tähän vaiheeseen.. Naisen tulee saada aikaan tämä muutos, ei miehen..

Ei. Kyllähän sitä kavereiltakin siedetään omia mielipiteitä ilman, että toinen laittaa välit poikki. Eihän mistään asiasta voi syntyä keskustelua, kun toinen vaan hyssyttelee ja myötäilee.

--

laite

#1208 • • laite MastahWankah

Tiinuliinu81, 28.1.2009 10:45:
---
Yallu

Eli toisin sanoen:

---

Ei. Kyllähän sitä kavereiltakin siedetään omia mielipiteitä ilman, että toinen laittaa välit poikki. Eihän mistään asiasta voi syntyä keskustelua, kun toinen vaan hyssyttelee ja myötäilee.

Ehkä se ei uskalla sanoa mitään kun se pelkää että sä alat kiukuttelemaan?

Niin ja jos sua ärsyttää niin paljon, niin kai sä oot sanonut sille että kasvata poika munat?
Lyylikki

#1209 • • Edited Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

Yallu, 28.1.2009 10:41:
Eli toisin sanoen:

Ei tässä nyt ole mitenkään nais/mies asetelma kovinkaan vahvana. Kyllä mä tiedän muutamista naispuolisista ystävistänikin, että ne muuttuu auliiksi spanieleiksi, kun ne tapaa uuden kundin. Ei sellaista pitäisi olla kummankaan sukupuolen puolella.

Usein se ero spanielimaisuuden ja normaalin kiltteyden ja yhteistyöhalun välillä on aika veteenpiirretty viiva. Tottahan sitä haluaa miellyttää tyyppiä, joka saa aikaan perhosia vatsassa ja sitä yhteistä olemista harjoitellaan siinä alkuaikoina, jolloin varmasti ollaan valmiimpia joustamaan tietyissä asioissa, käymään eri ravintoloissa, kuuntelemaan hieman toisenlaista musiikkia ja kokeilemaan erilaisia juttuja jne. Ei tässä asia ole niin kovin mustavalkoinen, eikä varmasti ole olemassa absoluuttista oikeaa ja väärää.

Ei seuraava vaihtoehto spanielimaisuudesta toivottavasti kuitenkaan ole se paskasti kohteleminen. Ne ovat enemmänkin saman asian ääripäitä, johon jokaisen täytyy löytää se oma paikkansa.
Yallu

#1210 • • Yallu The Bullies / www.ricerocketracing.fi

Tiinuliinu81, 28.1.2009 10:45:
---
Yallu

Eli toisin sanoen:

---

Keskustelu = Nainen puhuu, mies kuuntelee..
Pätkis

#1211 • • Pätkis Pikkis

---
---

Joustaminen on kiva juttu, jos ensin edes pääsee keskustelemaan mielipiteistä. Siis myös sen toisen. Usein jos ei mielipidettään alussa osaa sanoa, ei osaa myöhemminkään. Ja sit parin vuoden päästä päädytään tilanteeseen jossa toinen hokee et "kaikki on ihan hyvin" vaikka mikään ei ole, eikä se myötäilijäkään ole silloin elämäänsä tyytyväinen.

En sano et akan pitää kiukutella tai äijän vetää turpaan siitä hyvästä, mut jos ei mielipiteiden vaihtoa tapahdu en näkis et sellaset persoonat on tulevaisuutta ajatellen kovin tasa-arvoinen pari..

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

alyssa

#1212 • • alyssa

Yallu

Keskustelu = Nainen puhuu, mies kuuntelee..

onnekseni olen tavannut myös keskustelutaitosia miehiä. ja keskusteluhan ei tarkota nyrkkien puhumista, vaan kahden tasa-arvoisen ihmisen ajatustenvaihtoa. eli siis sitä että molemmat kuuntelevat toisiansa ja ottavat toisensa huomioon.

ei parisuhteesta tule mitään, jos toinen vaan myötäilee koko ajan ja jättää omat mielipiteensä sanomatta. ajan myötä kunnioitus toista ihmistä melkein väkisinkin vähenee, ja en itse ainakaan pysty rakastamaan ihmistä jota en kunnioita.
Tiinuliinu81

#1213 • • Edited Tiinuliinu81 Säätäjä

Lyylikki

Ei tässä nyt ole mitenkään nais/mies asetelma kovinkaan vahvana. Kyllä mä tiedän muutamista naispuolisista ystävistänikin, että ne muuttuu auliiksi spanieleiksi, kun ne tapaa uuden kundin.

Mä olin exän kanssa tällainen ja nyt todella ymmärrän, mitä meinasi, kun sanoi ettei mulla ole luonnetta ja sai raivareita. Ja tämä mun ehdokas on vielä pahempi.. Kyllä mä vänkäsin exän kanssa asioista mutta lähes aina nöyrryin/tyydyin hänen sanelemalleen tielle, vasten tahtoani ja kertomatta toki hänelle. Toisen miellyttämisellä ei voi saavuttaa tyydyttävää suhdetta.

--

mariq

#1214 • • mariq

Lyylikki, 28.1.2009 10:31:
---

---

- Pitäiskö syödä jotain?
- Joo.

- Joo.

Ehkä karrikoitu esimerkki, mutta periaatteessa semmonen juttu, jolla mun sapen saa kiehahtamaan. En mä nyt ole NIIN ihana, että aina pitäisi tanssia mun pillin mukaan. ---

Mielenkiintosta, miten kärkkään vastaanoton tää kiinnotuksen latistumisen aihe sai aikaan noissa toisen sukupuolen edustajissa.. Eikö ketään miestä ärsytä jos naisella ei oo ollenkaan omaa tahtoa? Vai haluuko (tämän otoksen) miehet oikeesti vaan sen keittiöorjan, joka vaan on hiljaa ja näyttää nätiltä?

Kyllä must ihmisessä pitää luonnetta olla. (ja luonne ei siis tarkoita paskamaisuutta tai väkivaltaisuutta, joita täällä jo ehdotettiin) Voishan sitä ostaa vaik ison pehmonallen, jos tuntuu et vastus ois liikaa, ja halikaverin mielipiteilläkään ei oo väliä, parempi jos niitä ei oo ollenkaan. *nalle*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Pätkis

#1215 • • Pätkis Pikkis

mariq, 28.1.2009 11:11:

Mielenkiintosta, miten kärkkään vastaanoton tää kiinnotuksen latistumisen aihe sai aikaan noissa toisen sukupuolen edustajissa.. Eikö ketään miestä ärsytä jos naisella ei oo ollenkaan omaa tahtoa? Vai haluuko (tämän otoksen) miehet oikeesti vaan sen keittiöorjan, joka vaan on hiljaa ja näyttää nätiltä?

Miten musta tuntuu et (jos nyt otetaan miehet vs naiset -asetelma) et miehet haluu mieluummin olla niitä "ihan sama" -keittiöorjia koska se on paljon helpompaa kuin alkaa väittämään vastaan akalle, jolta kuitenkaan ei saa suunvuoroa*nauru*

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

Tiinuliinu81

#1216 • • Tiinuliinu81 Säätäjä
Toi vielä heitti läppää ennen kuin meillä oli mitään juttua, että lähdenkö taloudenhoitajaksi*tirsk*, sitten sanoin, että joo mä lähden. No sitten muutaman mutkan kautta päädyttiin yhteen ja asetelma on kyllä päin vastainen.. No joo, siis kyllä mä kotihommat teen mutta tekee kyllä kaiken mitä mä pyydän. Onhan se ehkä tavallaan kiva mutta ei sitäkään loputtomiin jaksa. Oikein odotan hetkeä, että se sanoo mulle ei..

--

laite

#1217 • • laite MastahWankah

Tiinuliinu81, 28.1.2009 11:18:
Toi vielä heitti läppää ennen kuin meillä oli mitään juttua, että lähdenkö taloudenhoitajaksi*tirsk*, sitten sanoin, että joo mä lähden. No sitten muutaman mutkan kautta päädyttiin yhteen ja asetelma on kyllä päin vastainen.. No joo, siis kyllä mä kotihommat teen mutta tekee kyllä kaiken mitä mä pyydän. Onhan se ehkä tavallaan kiva mutta ei sitäkään loputtomiin jaksa. Oikein odotan hetkeä, että se sanoo mulle ei..

Kuulostaa kyl tosi kamalalta tää teidän suhde :(

Ehkä sun oikeesti kannattais vaan jättää se äijä ja käydä hakemassa lähipubista sellanen leijonapaitaan ja leijonakoruun pukeutuva TOSImies joka näyttäis sulle kaapin paikan?
Yallu

#1218 • • Yallu The Bullies / www.ricerocketracing.fi

Tiinuliinu81, 28.1.2009 11:18:
... mutta tekee kyllä kaiken mitä mä pyydän. Onhan se ehkä tavallaan kiva mutta ei sitäkään loputtomiin jaksa. Oikein odotan hetkeä, että se sanoo mulle ei..

Olisko parempi että se istuu vaan koneella ja fappaa? Huutelee siinä sitten, että tee sä akka mitä haluat, mulla on hommat kesken..
Josssu

#1219 • • Josssu
1. Varattu mies vokottelemassa. Hyi helv.. Vaikka olisi kuinka söpö, niin antaa jo aikamoisen kuvan itsestään.
Tiinuliinu81

#1220 • • Tiinuliinu81 Säätäjä

laite

Kuulostaa kyl tosi kamalalta tää teidän suhde :(

Ehkä sun oikeesti kannattais vaan jättää se äijä ja käydä hakemassa lähipubista sellanen leijonapaitaan ja leijonakoruun pukeutuva TOSImies joka näyttäis sulle kaapin paikan?

Miksi pitää aina olla jompi kumpi ääripää, olisi kultainen keskitie..

--