Mikä latistaa kiinnostuksesi mieheen / naiseen

1,392 posts, 70 pages, 477,107 views

josbe

#1181 • • josbe suomalainen juhlakinkku

Syce, 6.11.2008 11:33:
---
Olin suhteessa jossa emäntä oli niin saamaton ettei saanut edes pankkiasioita hoidettua etten patistanut. Jotenkin tuntui kaikki asioinnit olleen niin pirun hankalia... en jäänyt ottaa asiasta selvää et mikä vaivas.. edit. uskoisin että hän pelkäsi olla tekemisissä muiden ihmisten kanssa tms?!

Kokemuksen syvällä rintaäänellä... On se nyt kumma, jos ei aikuinen ihminen osaa pitää asioistaan huolta, vaan yrittää aktiivisesti unohtaa kaikki mahdolliset velvollisuudet! Itseäni kun ahdistaa suunnattomasti, jos on omia asioita hoitamatta, niin en todellakaan halua ryhtyä kenenkään muun "äidiksi". Never again! Eihän sellaisen ihmisen kanssa voi mitään tulevaisuuttakaan suunnitella.
twistedsushi

#1182 • • twistedsushi Nihil declaro

Syce, 6.11.2008 11:18:
Laiskuus, oma-alotteisuus,epävarmuus... näistä lähetään

Ööö, mä luen tän varmaan nyt aika väärin, mut oon aina kuvitellu et oma-alotteisuus liittyis edes jonkin asteiseen itsevarmuuteen.. mut sit kumminkin samalla sua latistaa epävarmuus eli ei saa olla itsevarma mut ei saa olla epävarmakaan.. saa vain vähän niinku "polkea tyhjäkäynnillä"..? *ding*

--
Itse valitset puolesi.

Freja

#1183 • • Freja Sihteeri

twistedsushi, 6.11.2008 16:09:
---

---

Ööö, mä luen tän varmaan nyt aika väärin, mut oon aina kuvitellu et oma-alotteisuus liittyis edes jonkin asteiseen itsevarmuuteen.. mut sit kumminkin samalla sua latistaa epävarmuus eli ei saa olla itsevarma mut ei saa olla epävarmakaan.. saa vain vähän niinku "polkea tyhjäkäynnillä"..? *ding*

Sycehän korjas tän jo aikasemmin, et sen puute *vink*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Syce

#1184 • • Edited Syce
Jooh.. en nyt aijo/jaksa asiasta sen enempää täällä avautua. Menneet on menneitä etc..
sanoinpahan sanottavani... *piis* *(*hmph**ding*)

edit. freja korjas uudelleen. thankke =)
Mar6

#1185 • • Mar6 Team Apinaorkesteri

josbe, 6.11.2008 15:33:
---
Syce, 6.11.2008 11:33:
---
Olin suhteessa jossa emäntä oli niin saamaton ettei saanut edes pankkiasioita hoidettua etten patistanut. Jotenkin tuntui kaikki asioinnit olleen niin pirun hankalia... en jäänyt ottaa asiasta selvää et mikä vaivas.. edit. uskoisin että hän pelkäsi olla tekemisissä muiden ihmisten kanssa tms?!

---

Kokemuksen syvällä rintaäänellä... On se nyt kumma, jos ei aikuinen ihminen osaa pitää asioistaan huolta, vaan yrittää aktiivisesti unohtaa kaikki mahdolliset velvollisuudet! Itseäni kun ahdistaa suunnattomasti, jos on omia asioita hoitamatta, niin en todellakaan halua ryhtyä kenenkään muun "äidiksi". Never again! Eihän sellaisen ihmisen kanssa voi mitään tulevaisuuttakaan suunnitella.

+1

Samaa mieltä olen eli en hyväksy em. asennetta myöskään itse vastuuntuntoisena henkilönä joka haluaa että asiat ovat kunnossa ja elämä vakaata sekä laadukasta.
Toki nyt mainittu päihteidenkäyttö ja liika sekoilu ei myöskään sovi tähän muottiin *hihu*

--
-Where there is house there is a home-

twistedsushi

#1186 • • twistedsushi Nihil declaro

... josta tulikin mieleen, että mä en kestä huolimattomuutta. En pidä siitä, että asiat tehdään hutaisten. Enkä kestä sellaista saamattomuutta, ettei terve aikuinen ihminen saa esim. laskujaan maksettua, vaikka tilillä olisi rahaa. Unohtelee vaan jatkuvasti maksaa laskut (ymmärrän toki jos joskus unohtaa) tai vaihtoehtoisesti hukkaa aina laskujaan yms., ärsyttävää.

Joo todellakin yhdyn samaan! Mä en kans kestä tollasia huolimattomia ihmisiä ketkä jatkuvasti unohtaa maksaa tai hukkaa laskujaan, etenkään silloin ku näen sen kaltaisia piirteitä itsessäni! *pepsodent*

Mä myönnän, että "unohtelen" maksaa laskuja ajoissa tai aina ne on edes vähän myöhässä (ainakin osa laskuista) En tiedä mistä se johtuu, ehkä vaan omaa typerää saamattomuutta, laiskuutta tai sitä faktaa, että yksinkertaisesti Ei ole rahaa *ding*

Joten ainakin edes jollain tasolla syyllistyn tohon samaan typeryyteen *blush*

--
Itse valitset puolesi.

oooo

#1187 • • oooo

twistedsushi, 6.11.2008 16:27:
Joo todellakin yhdyn samaan! Mä en kans kestä tollasia huolimattomia ihmisiä ketkä jatkuvasti unohtaa maksaa tai hukkaa laskujaan, etenkään silloin ku näen sen kaltaisia piirteitä itsessäni! *pepsodent*

Mä myönnän, että "unohtelen" maksaa laskuja ajoissa tai aina ne on edes vähän myöhässä (ainakin osa laskuista) En tiedä mistä se johtuu, ehkä vaan omaa typerää saamattomuutta, laiskuutta tai sitä faktaa, että yksinkertaisesti Ei ole rahaa *ding*

Joten ainakin edes jollain tasolla syyllistyn tohon samaan typeryyteen *blush*

Noo mutta kaikissa puolensa *hymy*
Ja jos ihmisessä on todella paljon muita hyviä puolia, niin ei se niin justiinsa ole *vink*
Birgie

#1188 • • Birgie Kikati

katrihana, 20.9.2008 05:43:
Puhelimen tai tietokoneen (muussa kuin musiikin kuuntelu tarkoituksessa) LIIALLINEN HIPELÖINTI EHDOTTOMASTI KIELLETTY!! *vink*

Samaa mieltä, ja lisäksi jos ollaan kahdestaan jossain ulkona, oli se sitten junassa tai muualla, niin mua ainakin ärsyttää ihan helvetin paljon jos toinen keskittyy enemmän klubbarin sanomaboksiin ku muhun. Oonko mä todellakin niin kuivaa seuraa *uuh*

--
Elämä ei ole täydellistä, kuolema on täydellistä.

sts

#1189 • • sts Sama pyynti aitta!

Birgie, 6.11.2008 16:42:
Samaa mieltä, ja lisäksi jos ollaan kahdestaan jossain ulkona, oli se sitten junassa tai muualla, niin mua ainakin ärsyttää ihan helvetin paljon jos toinen keskittyy enemmän klubbarin sanomaboksiin ku muhun. Oonko mä todellakin niin kuivaa seuraa *uuh*

Taitaa olla omakohtaisia kokemuksia ;)
pululu

#1190 • • pululu .jemmutti.
Liiallinen itsestä puhuminen.
Liiallinen ylpeys.
Huumeiden käyttö.
Tylsyys.
Elvistely rahoilla.
Liika nöyristely.
Väkivaltaisuus (sekä henkisesti että fyysisesti).

yms :)

--
Ei ole enää pitkä matka
maisemaan jota en ole koskaan nähnyt.

-***-

#1193 • • -***-
Käytöstavat.
Kolera

#1194 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

-***-, 7.11.2008 07:06:
Käytöstavat.

kun niitä siis on?

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Birgie

#1196 • • Birgie Kikati

sts, 6.11.2008 16:56:
---
Birgie, 6.11.2008 16:42:

---

Taitaa olla omakohtaisia kokemuksia ;)

Todellakin, mutta onneksi se on pikkasen ehkä vähentäny sitä... :)

--
Elämä ei ole täydellistä, kuolema on täydellistä.

twistedsushi

#1197 • • twistedsushi Nihil declaro

Freja, 6.11.2008 16:14:
---
twistedsushi, 6.11.2008 16:09:
---

---

---

Sycehän korjas tän jo aikasemmin, et sen puute *vink*

Aa no hyvä, sit tää pilkun viilaaminen olikin pelkkää tyhjänpäivästä huvittelua *vink*

--
Itse valitset puolesi.

#1198 • • Equalizer Guest
jos rexona pettää
Tiinuliinu81

#1200 • • Tiinuliinu81 Säätäjä
Ei elämä. Mulla nyt tässä tuore suhde aluillaan mutta jo meinaa mennä hermot. Toinen koko ajan myötäilee mua ja on sellainen, no liian nöyrä. Mä saan päättää kaiken, kiukutella, tiuskia ja toinen tyyliin pyytää anteeksi. Ei helvetti!

--
Jos oisit kohtelias, hyvätapainen
jos oisit vähemmän vittumainen
tai äiti Teresan sukulainen...