Mikä latistaa kiinnostuksesi mieheen / naiseen

1,392 posts, 70 pages, 476,864 views

Aurinkoneiti

#1161 • • Aurinkoneiti
"Äitinä"oleminen: jatkuva kannustaminen, rohkaiseminen, itsetunnon kohottaminen.
HimoKimmo

#1162 • • HimoKimmo
Jos ei Kimmo himota, ei Himokimmoa kiinnosta.
sune

#1163 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
Perus tyhmyys.

--
ei kovin ihku eikä plur

Aurinkoneiti

#1165 • • Aurinkoneiti
Jos mies ei puolusta naista uhkaavassa tilanteessa.
Kolera

#1166 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
MINÄ!

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

ValaX

#1167 • • Edited ValaX
Se että mies ei kykene huolehtimaan ulkonäöstään ja hygieniasta... Sekä kyllähän sen pitäis myös näyttää mieheltä...
#1168 • • Equalizer Guest
Jos ei osaa keskustella.
twistedsushi

#1170 • • twistedsushi Nihil declaro
Munattomuus... Jokainen ottakoon tän miten tahtoo *pepsodent*

--
Itse valitset puolesi.

Syce

#1171 • • Edited Syce
Laiskuus, oma-alotteisuus,epävarmuus... näistä lähetään

edit. Oma-alotteisuuden puute *piis*
sapeli

#1172 • • sapeli jokukukamikä?

Syce, 6.11.2008 11:18:

Oma-aloitteisuus vai sen puute? *vink*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Quakey

#1174 • • Quakey

katrihana, 20.9.2008 05:43:
Puhelimen tai tietokoneen (muussa kuin musiikin kuuntelu tarkoituksessa) LIIALLINEN HIPELÖINTI EHDOTTOMASTI KIELLETTY!! *vink*

hahaa :D
#1175 • • REivaaja Guest

katrihana, 20.9.2008 05:43:
Puhelimen tai tietokoneen (muussa kuin musiikin kuuntelu tarkoituksessa) LIIALLINEN HIPELÖINTI EHDOTTOMASTI KIELLETTY!! *vink*

Aimitähäh? Nörttipojat on kuules helppo kouluttaa valitsemalleen tielle.

Vähänkö sua sit vituttais ku oodi sun ihanuudelles jäiski tekemättä ku oot softalle mustis.
Antaa poikien säveltää niin ne elättää eläkkeellä ;)
Syce

#1176 • • Edited Syce

sapeli, 6.11.2008 11:25:
---
Syce, 6.11.2008 11:18:

---

Oma-aloitteisuus vai sen puute? *vink*

3.edit. ja kyllä.. juurikin sen puute =D (töissä näperrän pikaseen niin ei taas onnistu)

Olin suhteessa jossa emäntä oli niin saamaton ettei saanut edes pankkiasioita hoidettua etten patistanut. Jotenkin tuntui kaikki asioinnit olleen niin pirun hankalia... en jäänyt ottaa asiasta selvää et mikä vaivas.. edit. uskoisin että hän pelkäsi olla tekemisissä muiden ihmisten kanssa tms?!

edit. en siis puhunut seksistä jos joku näin oletti =D
anis

#1177 • • anis
Esim. liiallinen päihteiden käyttö pistää kyllä heti hälytyskellot soimaan.

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

pyhimys

#1178 • • pyhimys
Liiallinen kunnioittaminen tai pikemminkin nöyristely. Se siis kyrsii, jos toinen on liikenteessä "yes sir" asenteella ja seuraa toista kuin tahdoton lammas.. Voihan tuo tietysti joillekin sopia, mutta ei itselleni.
vuokko

#1179 • • vuokko

Syce, 6.11.2008 11:33:

Olin suhteessa jossa emäntä oli niin saamaton ettei saanut edes pankkiasioita hoidettua etten patistanut. Jotenkin tuntui kaikki asioinnit olleen niin pirun hankalia... en jäänyt ottaa asiasta selvää et mikä vaivas.. edit. uskoisin että hän pelkäsi olla tekemisissä muiden ihmisten kanssa tms?!

syyllistyn kyllä kans tuohon saamattomuuteen raha-asioissa, ahdistun aikalailla kun pitää noita hoitaa kuitenkin -etenkin kun rahaa on yleensä aina liian vähän vaikka kuinka koittaisikin sniiduilla kulujen suhteen. Niinpä mulla onkin about kaikki tärkeimmät suoraveloitukses ja koitan pitää puskuria saldolla kans aina jonkun verran, mutta silti raha-asiat on kyl nihkein pakollisuus mitä tiedän melkein vuosittaisen gyniksen lisäks ...aargh! *hmph*

talous-ala ole ihan mun kuppini teetä, vaikka pitäis vaan ottaa nallea korvista ja hoitaa homma himaan. eikä tälleen rimaa hipoen *blush*
mut siis tietty ymmärrän mielipiteesi, en minäkään katselisi äijää joka kusee omiin muroihinsa ottamalla esim. pikavippejä.
Syce

#1180 • • Edited Syce

vuokko, 6.11.2008 14:58:
---
Syce, 6.11.2008 11:33:

Toi oli lähinnä nopeiten mieleen tullu esimerkki... kyllä sillä oli vaikeuksia muissakin kuin pelkästään raha-asioiden hoidossa.
Siitä en tosin syytä mistään.. kaikki olemme erilaisia ja sen erilaisuus ei iskenyt positiivisessa valossa.