Mikä latistaa kiinnostuksesi mieheen / naiseen

1,392 posts, 70 pages, 476,641 views

spoinkel

#1141 • • spoinkel Alferd Heatpacker
Käyttää sanaa "semi".

--
Buffalo buffalo buffalo badger Badger badger buffalo Buffalo.

spoinkel

#1143 • • spoinkel Alferd Heatpacker

Wolverine, 20.3.2008 15:17:
---
spoinkel, 20.3.2008 14:39:
Käyttää sanaa "semi".

---
mäki dumppaisin jessica alban samantien jos se käyttäis sanaa "semi" :-P

Englannin kielessä sillä on muutamia hyväksyttäviä käyttötilanteita, kuten "let's have sex in that semi!"

Tai nyt kun miettii tarkemmin... perun puheeni. Unohtakaa edellinen.

--
Buffalo buffalo buffalo badger Badger badger buffalo Buffalo.

#1144 • • Reivaaja Guest
Kyrpä
Hitchhiker

#1145 • • Hitchhiker

Hitchhiker, 21.11.2005 15:28:
-Itsekeskeisyys on todellakin pahasta (minä minä minä minä)
-Epävarmuus (joissain asioissa, kaikissa se ei ole pahasta)
-Avarakatseisuuden puute
-Pakottava asenne
-Kommunikaatio kyvyttömyys
-Diivailu
-Ei saa vaatia liikoja toiselta
-Keittiö on itselle kodin sydän, joten jos et osaa laittaa ruokaa niin se on moro (itse olen ruoanlaitossa kohtuullisen tarkka ja nirso itselleni, mutta en muille)
-Liiallinen suunnittelu joka asiassa
-Perään vahtiminen, kenen kansssa, missä, milloin olet tulossa, tekstarit puolen tunnin välein
-Äskeiseen viittaus, luottamuksen puute
-Kermaperseisyys, äitisi ei ole täällä tekemässä puolestasi joitakin asioita ja aina on kaksi tai useampi vaihtoehto valittavana (esim. jos sinun tarvitsee välttämättä kulkea se kilometrin matka autolla, niin pitäisiköhän sinun miettiä onko tässä tilanteessa jokin väärin)
-Luonnosta pitämättömyys

Lisäillääs listaan vähän lisää tavaraa
-Liian nopeaan eteneminen (jos siis sinusta tuntuu, että kahden viikon jälkeen seurustelemme niin mietippä hetki, ihmiseen pitää tutustua ennen kuin todellisuus raottaa oviaan)
-Olen luonteeltani "vapaakulkija", joten menen oman tahtoni mukaan eli en tee sitä mikä minua ei huvita / kiinnosta ja annan myös sinulle sen mahdollisuuden
-Rauhallisuus ennen kaikkea, mikään ei saisi tapahtua liian nopeasti omasta mielestäni
-Jos et ymmärrä että aina ei kerkiä ja vedät siitä herneen nenään, niin ehkä parempi antaa sinun olla yksin ja myös itseni kannalta olla tilanteessa yksin
zari

#1146 • • zari Team Tamppaajat
- Itsekkyys (ah minä... tein sitä ja oon paras!)
- Epävarmuus joissain asioissa
- Liika mustasukkaisuus, toki on kivaa et toinen on vähän mustis mut liika on aina liikaa. Ts. vahditaan,soitellaan koko ajan perään, käydään läpi toisen puhelimen viestit yms... *eiei*
- Rehvastelu esim rahan suhteen

Nyt ei ajatus kulje *grr* Lisätään kun ajatus kulkee, sitä odotellessa *nauru*

--
it`s nice to be important,but it`s more important to be nice

#1148 • • REivaaja Guest
Ympäripyöreä henkisesti munaton nainen. Feministi ei saa olla. Ei saa olla ruma. Ei saa olla konservatiivinen. Ei saa olla tyhmä (No kuka nyt olisikaan tyhmä?) Ei saa antaa helpolla tuheroo, mutta ekan kerran jälkeen ei saa pihtailla. Ei saa olla pintaliitäjä. Ei saa olla tyhmä, eiku, no... Ei saa olla alle 18. Ei saa olla läski. Ei saa vetää rännii. Ei saa olla aina pää kipeä....
#1150 • • REivaaja Guest

migizz, 17.11.2007 01:26:
Hieman offtopic mut mun mielestä naisille ei riitä mikään. Vaik oisit kuin täydellinen MIES niin ne keksii aina jotain valittamista, niin se vaan on.

Mun mielestä kiinnostuksen latistaa naiseen:

- Valitus (tyhjänpäiväisistä asioista)
- Valitus (etten minä tee muka mitään)
- Valitus (etten minä muka välitä naisestani)
- Liika sosiaalisuus
- Liika aktiivisuus
- Ääliö käytös kännissä
- Väkivaltaisuus
- Mustavalkoisuus
- Pinnallisuus
- Haluttomuus

Ja pahin jos nainen on "äijää" hyi helvetti, naisen pitää olla naisellinen!

Eli siis pitää olla NAINEN eikä tyttö jä vähän päälle.
Howdy

#1151 • • Howdy Oldie

Mark, 21.1.2008 18:10:
-sokeus omille virheilleen
-ylimielisyys
-epärehellisyys
-kommunikointikyvyn puute
-tunnevammaisuus

-M

Roger that ..

--
Käpy vailla vertaa

#1152 • • Equalizer Guest
tupakki, liika meikki, tylsät jutut
#1153 • • Lilly Guest
välinpitämättömyys, ylimielisyys, pinnallisuus, valehtelu, aggressiivinen käytös/väkivaltaisuus
katrihana

#1154 • • katrihana

Jazmine, 10.6.2005 19:38:
Brassailu, esim "ajoin sillon ja sillon siihen ja siihen mutkaan niin ja niin kovaa" YÄK!!!
Lääppiminen vetää kylmäks.
Tosikot.. ei helvetti vie.
Liikaa jalat maassa olijat. (ei oikein natsaa romantikon kanssa *nauru*)
Mä: "ihanan kuullosta toi sade.. rauhottavaa" Kundi: "hä?? Mitä tossa nyt on ihmeellistä?" *eiei*
Rasistit saa kääntyy jo ovelta.
Itsensä tyrkyttäjät myös.
Jos kundi ei oo yhtään itsenäinen, niin saa mennä himaansa kasvaan.
Mustasukkaisuus.. ei tuu toimiin, koska meigä ei kavereistaan luovu ja aika iso osa niist on kundei.
Itsekeskeisyys pistää vituttaan.
Homofobia... *dissaa*

Etc, etc... *sars*
Näitä riittää.....

Stay single *muhaha*

Sitten pitäis vielä ite jollekkin kelvata!!!! *lmao*

--
Jos olen riippumaton kaikesta, täydellisesti vapaa, olen yksin maailmassa.

Quakey

#1155 • • Edited Quakey

katrihana, 9.9.2008 01:19:
---
Jazmine, 10.6.2005 19:38:
Brassailu, esim "ajoin sillon ja sillon siihen ja siihen mutkaan niin ja niin kovaa" YÄK!!!
Lääppiminen vetää kylmäks.
Tosikot.. ei helvetti vie.
Liikaa jalat maassa olijat. (ei oikein natsaa romantikon kanssa *nauru*)
Mä: "ihanan kuullosta toi sade.. rauhottavaa" Kundi: "hä?? Mitä tossa nyt on ihmeellistä?" *eiei*
Rasistit saa kääntyy jo ovelta.
Itsensä tyrkyttäjät myös.
Jos kundi ei oo yhtään itsenäinen, niin saa mennä himaansa kasvaan.
Mustasukkaisuus.. ei tuu toimiin, koska meigä ei kavereistaan luovu ja aika iso osa niist on kundei.
Itsekeskeisyys pistää vituttaan.
Homofobia... *dissaa*

Etc, etc... *sars*
Näitä riittää.....

Stay single *muhaha*

---

Sitten pitäis vielä ite jollekkin kelvata!!!! *lmao*

täysin samaa mieltä :D tuntuu vaa et jotkut sitten osaa täyttää kaikki nuo kriteerit :PPP

toinen ois: mä:"onpa ihana päivä aurinko paistaa :)))) ^_^ elämä on ihanaa" jätkä:"*angst* ja *valivali*"
Druma

#1156 • • Druma En pidä itseäni juuri minään.
Tylsä musiikkimaku, jos ulkonäkö ei ole kiinnostava, lapsellisuus, mustasukkaisuus, nuuskaaminen, tyrkky ja liimautuva.
abolitionist

#1157 • • Edited abolitionist
Oliko nää nyt sitten jos on kyse enemmästä kuin ystävästä?

Halusin vaan kovasti tietää että miten saisin vähän muutettuani itseäni niin että kelpaisin jonkun bileseuraksi.

- olen masentunut, ja kai aika pelokas ja estynyt verrattuna tyypilliseen klubittelijaan
- yleissivistys voisi olla parempi vaikka hesaria tulee luettuakin niin kirjoihinkin vois enempi tutustua
- pukeudun huonosti eli joko tiukkoihin, kulahtaneisiin farkkuihin tai isoihin sammareihin joiden vetoketju pysyy aukinaisena (haluaisin phatpantsit jos niillä yleensä enää kehtaa mihinkään mennä?! - otan vaatevinkkejä vastaan mielelläni! mut ei liian radikaalia et sopii nördelle yhä)
- ja tosiaan TYLSÄ ja OLEMATON musiikkimaku - hyvä jos muistan goytrean system-f:stä.

Joskus vuonna 1 ja 2 satuin saamaan muutaman kaverin bileistä ihan sattumalta mutta nyt kun on tullut ikää niin ei ole enää niin helppoa lähteä meneen yksin.
wiwi

#1158 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

abolitionist, 19.9.2008 20:38:

Halusin vaan kovasti tietää että miten saisin vähän muutettuani itseäni niin että kelpaisin jonkun bileseuraksi.

En usko, että kannattaa lähteä tietoisesti muuttamaan itseään, että kelpaisi jonkun seuraksi. Tietenkin voi miettiä joitain pieniä käytännön juttuja, että olisi helpompi lähestyä ihmisiä tai keksiä juteltavaa. Paria asiaa haluaisin kommentoida.

Ensinnäkin (näin ainakin itse ajattelen) ei ole mitään pahaa siinä ettei tiedä kaikesta kaikkea. Tärkeämpää on olla kiinnostunut - ainakin siitä, mitä toinen ihminen puhuu. Keskustella voi, vaikkei taustatietoa olisi älyttömästi ja kysyä kannattaa. Voi rehellisesti sanoa, ettei ole juuri perehtynyt asiaan. Mun mielestä ihminen, joka myöntää tietämättömyytensä, on paljon kiinnostavampi kuin sellainen, joka yrittää esittää jotain muuta.

Ja vähän sama pätee musiikkimakuun. Miten musiikkimaku voi olla tylsä? Musiikista tieteily ja joka ikisen artistin joka biisin ja julkaisun ja kokoonpanon ulkoa muistaminen on bilettämisen kannalta yhdentekevää. Mulla on ainakin helvetin huono tietämys musiikista, kuhan nyt tiiän suunnilleen, millaisesta musasta pidän ja kenen dj:n settiä tuli viime pippaloissa fiilisteltyä eniten. Eikä hävetä yhtään :)

Ei sussa ole mitään perustavanlaatuista vikaa, kyse on vaan siitä että löytää oikeanlaisia ihmisiä.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

katrihana

#1159 • • katrihana
Puhelimen tai tietokoneen (muussa kuin musiikin kuuntelu tarkoituksessa) LIIALLINEN HIPELÖINTI EHDOTTOMASTI KIELLETTY!! *vink*

--
Jos olen riippumaton kaikesta, täydellisesti vapaa, olen yksin maailmassa.

abolitionist

#1160 • • abolitionist

wiwi, 20.9.2008 00:12:
Ei sussa ole mitään perustavanlaatuista vikaa, kyse on vaan siitä että löytää oikeanlaisia ihmisiä.

Niin. Onko sulla mitään vinkkiä siihen sitten? Se pikkanen probleemahan tässä on siis se, että näin vanhempana (~30) ei ole enää samanlaista hinkua tanssimaan. Ja kun tuntemistani ihmisistä vain veli käy tanssimassa niin partnerit on vähissä. Jos olis joku toinen seuraks lähössä, lähtis paljon mieluummin.

Ehkä ainoa vaihtoehto on vaan käydä bileissä puhumassa ihmisille mikä on vaan melkosen kynnyksen takana.