Mikä latistaa kiinnostuksesi mieheen / naiseen

1,392 posts, 70 pages, 476,066 views

Zeratul

#1101 • • Zeratul Captain miserable

Juhgu, 19.11.2007 22:56:
---
Zeratul, 19.11.2007 22:23:
---
Mulla ois tässä yks josta on tuleva vielä aikojemme legendoja:
"Ootko sä yhtä tyhmä ku sä oot ruma?"
---

Tai sit ihan vaan se klassinen "Ootko sä oikeesti noin vitun tyhmä vai näytätkö vaan siltä?" Tossa on niin kovat vaihtoehdot tarjolla että heruu ihan samantien vaikka siinä baarin pöydällä, etenkin anniharhalta ja kaikilta anniharhanmielisiltä.

Säkään et sisäistäny mun lauseen hienoutta, etkä läpässy älykkyystestiä.
:( Käänteispsykologiaa!

Pointti tulee tässä:
Kohteen tulee olla tarpeeks kaunis jotta ei hetkeäkään vois epäillä kysyjän pitävän häntä rumana, josta päästään siihen että itseasiassahan kysytään älykkyydestä. Niih.

Ja sori, en mä oo niin tyhmä ku miltä sä näytät.

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

Zeratul

#1102 • • Edited Zeratul Captain miserable

anniharha, 19.11.2007 22:58:
---
Zeratul, 19.11.2007 22:41:

En nyt tiiä kumpi ei tajunnu toisen ajatuksenkulkua, mut en kyl keksi miks toi oli niin säälittävä. Et vaa osannu vastata. :( Tai ehkä tää oli malliesimerkki mun äskeisestä väitteestä, ku sanoo tarpeeks suoraan nii ei sitä kukaan enää usko, eli antaisit oikeesti mut koska en usko nii jää taas pipari saamatta. :(

---

Silleenniinku iiäräl jos oisit tullu ton heittää nii oisin luultavasti todennut "en" ja senhetkisestä mielialasta riippuen mahdollisesti jatkanut joko "oon paljon tyhmempi" tai "eiku mitä, oonksmä se poikkeus mensan jäsenissä joka oikeesti näyttää hyvältä?", tai jos oisin ottanu tarpeeks monta niin oisin varmaan keksinyt jotain oikeesti nasevaakin. Nyt aattelin kierrättää vanhaa vitsiini ja saada siin sivussa, mut missasit jo ku ei heti kelvannu ja mun mielenkiinto meni jo :(

I FAIL!
Paskaa. *nyyh*

edit: Mut jos oot ees puoliks nii kaunis ku oot fiksu, nii ehkä mä viel joskus annan sulle. *vink*

--

Zeratul

#1103 • • Zeratul Captain miserable

Juhgu, 19.11.2007 23:13:
---
Zeratul, 19.11.2007 23:06:
---
Säkään et sisäistäny mun lauseen hienoutta, etkä läpässy älykkyystestiä.
:( Käänteispsykologiaa!

Pointti tulee tässä:
Kohteen tulee olla tarpeeks kaunis jotta ei hetkeäkään vois epäillä kysyjän pitävän häntä rumana, josta päästään siihen että itseasiassahan kysytään älykkyydestä. Niih.
---

Oh shit, failasin älykkyystestin. Miks mä aina failaan älykkyystestit ;()

Ei mut, kyl tos sun repliikissä on semmonen vieno vittuilun vivahde, että aika harvassa on sellaiset kohteet jotka ton "älyää" ottaa kohteliaisuutena. Mut täähän on puhtaasti teoriaa, joten en mene tuomitsemaan tota sun repliikkiä ennenku oon testannu sen käytännössä vähintään 150 kertaa.

Joo ehkä toi on sit liian tyly. Mut jotta mä jaksaisin pidempään kattoo jotain naista nii ois kyl suotavaa et se tajuis ton. Tai olis anaki älyllisesti sillä tasolla et vois tajuta. Tietty jos tavotteena on vaan saada tuijottaa tissejä tai mahdollisesti petiseura nii tommosen lauseen käytön voi kyl unohtaa ihan suoraan.

Jos vaikka tähän väliin sit tekisin ekan ihan oikeen paljastuksen aiheeseen liittyen nii sanotaan et jos ei oo tarpeeks fiksu nii mielenkiinto katoo aika äkkiä. Tietty ku pitäis kestää näitä mun sivistymättömiä juttuja nii vaihtoehdot rupee olee jo aika vähissä.

Ehkä mä vaan luovun toisen moisen naisen etsinnästä ja teen anniharhasta vaimoni. *pepsodent*

--

anniharha

#1104 • • Edited anniharha

Zeratul, 19.11.2007 23:08:
edit: Mut jos oot ees puoliks nii kaunis ku oot fiksu, nii ehkä mä viel joskus annan sulle. *vink*

Pistän sulle privaa heti ku sulan tästä kommenttisi aiheuttamasta verbaalisesta syväjäätymisestä ja veri kiertää taas yläpäässäkin.

edit :

Zeratul, 19.11.2007 23:22:

Ehkä mä vaan luovun toisen moisen naisen etsinnästä ja teen anniharhasta vaimoni. *pepsodent*

Eikuhei kato jee, mun ei tarviikaan enää tehdä mitään ja mä saan silti! *plur*

--
and though my words could save the world they never come out right

Zeratul

#1105 • • Zeratul Captain miserable

anniharha, 19.11.2007 23:27:
---
Zeratul, 19.11.2007 23:08:

---

Pistän sulle privaa heti ku sulan tästä kommenttisi aiheuttamasta verbaalisesta syväjäätymisestä ja veri kiertää taas yläpäässäkin.

edit :

---
Zeratul, 19.11.2007 23:22:

---

Eikuhei kato jee, mun ei tarviikaan enää tehdä mitään ja mä saan silti! *plur*

Nyt ois pitäny jo malttaa lopettaa ja jättää tää ihana rakkauden tunnelma leijailemaan ilmaan, mut joku paha mun sisällä pakotti vielä korjaamaan. Ei naimisissa olevat parit harrasta seksiä! *grr*

--

anniharha

#1106 • • anniharha

Zeratul, 19.11.2007 23:33:
Ei naimisissa olevat parit harrasta seksiä! *grr*

MIKS SÄ KERKESIT PERKELE EKA! olin just editoimassa kyseistä faktaa omaan postaukseeni ja toteamassa, että ehkä pidetään meidän tuleva suhde ihan avoliittona vaan *nauru*

--

Zeratul

#1107 • • Zeratul Captain miserable

anniharha, 19.11.2007 23:36:
MIKS SÄ KERKESIT PERKELE EKA! olin just editoimassa kyseistä faktaa omaan postaukseeni ja toteamassa, että ehkä pidetään meidän tuleva suhde ihan avoliittona vaan *nauru*

Minkäs mä sille voin että se on miehelle ihan luonnollista olla liian nopee. *uuh*

Mut katotaan...

--

anniharha

#1108 • • anniharha

Zeratul, 19.11.2007 23:41:
Minkäs mä sille voin että se on miehelle ihan luonnollista olla liian nopee. *uuh*

Tipahdin *lmao*
Jos meidän avoliitto kestää kauemmin kuin sä miehisten toimiesi parissa tai tää hienoinen offtopic johon mun koko ilta ja viimeinenkin kunniallisen naisen maine on taas kadonnut, niin se on selkeesti ennätys mun parisuhdesaralla. Nyt mä lopetan tän keskustelun ja meen sänkyyn, tuu säkin, kulta.

--

Zeratul

#1109 • • Zeratul Captain miserable

anniharha, 19.11.2007 23:46:
---
Zeratul, 19.11.2007 23:41:

---

Tipahdin *lmao*
Jos meidän avoliitto kestää kauemmin kuin sä miehisten toimiesi parissa tai tää hienoinen offtopic johon mun koko ilta ja viimeinenkin kunniallisen naisen maine on taas kadonnut, niin se on selkeesti ennätys mun parisuhdesaralla. Nyt mä lopetan tän keskustelun ja meen sänkyyn, tuu säkin, kulta.

En mä nyt enää hetkeen sänkyyn kykene, justhan mä vasta tulin.
Mut hyviä öitä. *pus**tirsk*

--

Seiren

#1110 • • Seiren The Show must go on
Pahanhajuinen hengitys. Hyi saatana!

--
Quid Pro Quo

#1111 • • Annakins Guest

Kuinka paljon ton "hiffaaminen" kertoo älykkyydestä ja kuinka paljon hyvästä itsetunnosta?
Zeratul

#1112 • • Zeratul Captain miserable

Annakins, 20.11.2007 09:37:
---

---

Kuinka paljon ton "hiffaaminen" kertoo älykkyydestä ja kuinka paljon hyvästä itsetunnosta?

Miks ees kyselet tommosta ku hyvin tiiät etten osaa vastata. Myönnetään nyt kuitenki et me siveyden kanssa todettiin jo tossa muutama viikko sit ku tän lauseen ilmoille päästin ettei se kauneus eikä edes älykkyys riitä, jos itsetunto ei oo kohillaan nii tulee joka tapauksessa huti.
Kyl mä silti väitän et älykkyys on se tärkee osa ton "hiffaamiseks", itsetunto ratkasee vaan sen osataanko ottaa kehut kehuina. Yhtä hyvinhän sitä vois vaan selkokielellä kehuu maasta taivaisiin, itsetunto päättäis meneekö läpi, mut älykkyys jäis täysin testaamatta. How boring is that.

--

RiD

#1113 • • RiD Nukemi
Tissit.

--
*super* *possu*

Bannaani

#1116 • • Edited Bannaani

migizz, 17.11.2007 01:26:
Hieman offtopic mut mun mielestä naisille ei riitä mikään. Vaik oisit kuin täydellinen MIES niin ne keksii aina jotain valittamista, niin se vaan on.

Mun mielestä kiinnostuksen latistaa naiseen:

- Valitus (tyhjänpäiväisistä asioista)
- Valitus (etten minä tee muka mitään)
- Valitus (etten minä muka välitä naisestani)
- Liika sosiaalisuus
- Liika aktiivisuus
- Ääliö käytös kännissä
- Väkivaltaisuus
- Mustavalkoisuus
- Pinnallisuus
- Haluttomuus

Ja pahin jos nainen on "äijää" hyi helvetti, naisen pitää olla naisellinen!

Hehah! Aika hyvä yleistys. No mut... Ei hyvin näytä menevän. Otan osaa! *hali*

ps. Havaittavissa pientä katkeroitumista.
pps. Minkähän takia tuota mies-sanaa painotetaan capseilla...?

--
:: Let The Light Shine In ::

GrimsouL

#1117 • • GrimsouL Hybridize, Fury, Electronica Exposed

Bannaani, 23.11.2007 18:22:

Hehah! Aika hyvä yleistys. No mut... Ei hyvin näytä menevän. Otan osaa! *hali*

ps. Havaittavissa pientä katkeroitumista.

No ehkä hieman yleistän mut ei mun juttuja aina pidä ihan vakavissaa ottaa.

Niin muuten miehil on sellai valitussuodatin tuolla päässä, eli kun kuuntelet tunnin tilitystä (siitä miten keittiön kaapin ovet ovat aina jätetty auki) niin vastaat hymyillen "niin minäkin sinua kulta" että sinänsä se valitus on melko turhaa. *iloinen*

pps. Minkähän takia tuota mies-sanaa painotetaan capseilla...?

Kuuntele Suurlähettiläiden Mitä miehen tulee olla biisi...
evvk

#1118 • • Edited evvk
Hmm.. näin yksiä tyttösiä baarissa ja ne pelas jotain Trivial Bursuittia. Sitten kysyyttiin mainitse kolme ehkäsyvälinettä ja ne ei osannu sanoa mitään muuta kuin, että "Läski" ja kysyä että mikäs olikaan se juttu joka laitetaan pilluun... ajattelin vähän että mikähän mahtaa olla tyttösten ajatusmaailma.
Bannaani

#1119 • • Edited Bannaani

migizz, 23.11.2007 21:11:
No ehkä hieman yleistän mut ei mun juttuja aina pidä ihan vakavissaa ottaa.

Niin muuten miehil on sellai valitussuodatin tuolla päässä, eli kun kuuntelet tunnin tilitystä (siitä miten keittiön kaapin ovet ovat aina jätetty auki) niin vastaat hymyillen "niin minäkin sinua kulta" että sinänsä se valitus on melko turhaa. *iloinen*

Hmm.. Miten munsta tuo keittiön kaappi -juttu kuulostaa jotenkin tosi kliseeltä. Ittiä ei kyllä vähempää vois kiinnostaa onko ne auki vai kiinni. Ja jos kiinnostaa, nii ei siitä ainakaa mitään hirveetä tunnin tilitystä tule. Oot kyllä osannu valita hyvin kumppanisi... Tai sitten siinä niiden "tuntien tilitysten" takana on jotain muutaki ku pelkät keittiön kaapit - IMHO... Niin ja onkohan mun miehet olleet jotenki tavallisesta poikkeavia, kun ei niillä oo ollu mitään valitussuodatinta päässä. Jos niitä joku vituttaa, ne on kyllä sen sanonu ja pisteet siitä.

Aika hyvin muuten kärjistät nuo miesten ja naisten roolit (mies: valitussuodatin, nainen:valittaja). Pelottavaa...

migizz, 23.11.2007 21:11:
Kuuntele Suurlähettiläiden Mitä miehen tulee olla biisi...

Aaa!! Olishan se pitänyt tajuta että mies capseilla viittaa Suurlähettiläiden biisiin!! *toktok* Siinähän kerrotaan TOTUUS miehuudesta! *nauru*

ps. Jos se valitus on "melko turhaa" ja pääset aina pälkähästä "niin minäkin sinua, kulta" -lausahduksella, niin ei kai siinä sitten mitään ongelmaa pitäis olla.

Onnea naisen etsintään! *piis* *vink*

--
:: Let The Light Shine In ::

GrimsouL

#1120 • • Edited GrimsouL Hybridize, Fury, Electronica Exposed

Bannaani, 24.11.2007 19:23:
---
Jos niitä joku vituttaa, ne on kyllä sen sanonu ja pisteet siitä.

Joo mut turhasta ei pidä itkeä. Jos minä sanoisin kokoajan kaikesta mikä vähänki vituttaa en usko että yksikään naikkonen kattelis mua viikkoa pidempää.

Aika hyvin muuten kärjistät nuo miesten ja naisten roolit (mies: valitussuodatin, nainen:valittaja). Pelottavaa...

Mulle on noi roolit iskostettu päähän, miehet miehinä naiset naisina (mutta en mä sitä meinaa että naiset hoitaa kotityöt ja ukot muut työt, mä ainakin imuroin ja laitan ruokaa ja jopa pesen pyykkiä käskemättäkin).

Onnea naisen etsintään! *piis* *vink*

On jo, mutta kiitos kuiteski! *vink*