PINKEE-saari 8.7.2005 @ Lahti

53 posts, 3 pages, 10,048 views

MesMeRise

#21 • • MesMeRise Spinnamon
nyyh, olen töissä puoleen yöhön ja milläs pääsen sen jälkee sinne ku ei oo ku kaks jalkaa *uuh*
SA-TomTom

#22 • • SA-TomTom Manager Of The Universe
tänään sitä ollaan sitten niin pinkeetä että! *nauru*

--
Never give up.
Never surrender.

lmi_hotmix

#23 • • Edited lmi_hotmix
...uuh keli näyttää hyvälle :heart:
Vexe

#24 • • Vexe
Kellään tietoa baaritiskin hintatasosta?
COBALT

#25 • • COBALT akitaattori

Vexe, 8.7.2005 13:49:
Kellään tietoa baaritiskin hintatasosta?

Tarkkaa tietoa ei o mut ois semmonen muistikuva et ei o mikään sikahintanen rosvouslaitos!
C 'ya all soon!

--
Parhaat bileet tehdään aina korvien välissä...!

phear

#26 • • phear <X>
Seitsemän minuutin päästä lähtö saareen mukana liikaa bisseä. Eli anteeksi jo etukäteen. *vink*
Sinza

#27 • • Sinza
Vois tulla, jos keli pysyy hyvänä *joo*...

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

Lauruska

#28 • • Lauruska nihkee
Noniin, nyt pyörän eturengas kohti pinkeitä miehiä...siijuu
Zeni-

#29 • • Zeni- Funky Little Man
Kohta mestoille, jollei sammuta sitä ennen *hih*

--
Jos on korviaan myöten kusessa, kannattaa pitää suunsa kiinni.

Mikään ei ole niin varmaa kuin epävarma.
Stylet vittuun!

Vexe

#30 • • Vexe
Taitaa olla aika lähtee liikenteeseen
Lyylikki

#32 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Mäkin haluisin, mutta ei autoa jolla tulla ja huomenna töitä. Joten pitäkää te kivaa.
gerry

#33 • • Edited gerry
Loistavat bilet oli:)!

Itse paikkana myllysaari toimii aivan vitun hyvin. Siellä on puitteita järkätä todella mageita bileitä ja vaihtelua tavanomaiselle impulselle!

Tuli tavattua paljon tuttuja ja kuuneltua hyvää musaa... (heh, house sopii kyl kesärantaan ku nyrkki silmään=)

Eipä kait tässä nyt muuta... tyhjentävä kokemus oli, harmittaa kun ei aikaisemmin päässy paikalle kun piti 5 karhua kaataa mut toivotaan et oli tarpeeksi kävijöitä ja tapahtuma kannatti...

--
by B.C.S

COBALT

#34 • • COBALT akitaattori
Kemut olivat maistuvaiset! Kuten Gerbiili tossa edellä mainitseekin, niin Myllysaari toimii samperin hyvin kesä-pile-paikkana!
Himpun verran ehkä Konemetsä verotti ihmismäärää, mutta jokainen paikalla ollut, kenen kanssa vaihdettiin ajatuksia, suitsutti hyvää fiilistä ja meininkiä. Siltä se näyttikin, kaikilla oli hymyt korvissa, varsinkin narikassa, heh!
Diffakselle julkinen anteeksipyyntö musiikillisesta informaatiokatkoksesta, ei tullut housepakki mukaan ja se kyllä vitutti mua isosti! ANTEEKSI!
Noh, pari konjakkiryyppyä tasotti vähän!
Kiitos ja isot kädet niille mukaville ihmisille jotka ilmestyivät jo aika alussa piristämään soittoniekkaa tanssilattialle!!! (Paitsi sille yhdelle gänniääliölle, ketä piti vetää avarilla turpaan, ennen ku se usko et mun soittopöydälle ei istuta sönkkämään! URPO!!!)
Mulle jäi niin hyvä maku tästä perjantaista, että Diffas ja Grano saatte kyllä järjestää uusintaa niin pian kuin mahdollista...!!!
Minä kiitän!!! *kiitoskiitos**hymy*

--
Parhaat bileet tehdään aina korvien välissä...!

Mio

#35 • • Mio
tulipas lähettyä käymään Lahdessa ja kylhän toi paikka oli loistava...idyllinen saareke veden äärellä..mitä muuta sitä voiskaan toivoa. Porukkaa ois voinu olla vähä reilumminkin mutta hyvin meni ilta kavereiden kesken ja tulipa juteltua uusienkin ihmisten kanssa joten hyvä mieli tästä vierailusta jäi ilman muuta. Järjestäjille kiitos!
Lauruska

#36 • • Lauruska nihkee
Olipas ihku paikka! Melkein luulin että eksyin ko pyöräl tultii ja se pyörätie vaa jatku ja jatku ja luultii et se saari ois ollu vähä lähempänä.
Mulle toimi just hyvin että kiksu raikas sisätiloissa edes sen hetken ku cobalt soitti. Sit jakso hyvillä mielin kuunnella teknompaa materiaalia Nemesilt ja housee sen vähän mitä siellä takaterassilla ehti pyörähtään..
Meillä narikassa oli kyllä oikein nastaa jammailla *sydän**iloinen*
Jutu

#37 • • Jutu Blondi
Kyllä, näitä lisää *hih* Oli aivan mahtava meininki. Musiikki oli hyvää (Tomcraft - Loneliness *sydän*), ihmiset oli kivoja ja muutenkin tuo yleisfiilis näytti olevan erittäin hilpeä. Ja kuten edelläkin on mainittu, niin tuo Myllysaari oli kyllä hyvä valinta paikalle. Jos jatkossa näitä tulee, niin mä olen varmasti paikalla *joo*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Vexe

#38 • • Vexe
Myllysaari on kyllä hieno paikka! Terassilla tuli istuttua aika pitkään ja taas meni vähän liikaa juomisen puolelle. Musa oli hyvää koko illan kummallakin puolella, mutta väkeä olisi saanut olla enemmän.

ISO kiitos järjestäjätaholle! Kelpaisi enemmänkin tämän tyyliset tapahtumat.
gerry

#39 • • gerry

Vexe, 9.7.2005 12:47:
Musa oli hyvää koko illan kummallakin puolella, mutta väkeä olisi saanut olla enemmän.

ISO kiitos järjestäjätaholle! Kelpaisi enemmänkin tämän tyyliset tapahtumat.

Jepjep... toi konemetsä jonkun verran kyl verotti... Koska bileissä eikä musassa ainakaan vika ollu! Toinen on tietysti miten laajalti markkinointi on ihmiset tavoittanut....

--
by B.C.S

Sinza

#40 • • Sinza
Hieno mesta oli *joo*. Oli mukavat kekkerit, vaikka väkeä olikin vähän ja oma humalatila valtava *poks*. Kiitti pojille seurasta *hihu*!

Erikoiskiitokset Tommille puhelimeni löytämisestä/palauttamisesta!

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*