Club Elite 20.7.2005 @ Helsinki

40 posts, 2 pages, 5,119 views

SA-TomTom

Posts: 2,727

#21 • • Edited SA-TomTom Manager Of The Universe
TOKA!!!

Oli kyllä hunajaisen ihanaa meisinkiä! Pistää hymyksi yhä, vaikka pitikin tulla vielä DUUNIIN pariksi tunninksi seuraavia flaboja vääntämään suoraan hipoista *hih*

Diffás rakensi alkuiltaa varsin nätisti ja Dekky veti jalat alta useamman kerran, varsinkin viimeisen tunnin aikana. Illan päätös, Three Drives - Greece 2000, soi päässä varmaan viikon tän jälkeen *sydän*

Kiitos kaikille ja ensi viikolla jatketaan *hali* - Dekkyä onneks kuulee lisää jo perjantaina.

ps. Kolme ja puoli sataa hippaajaa oli mukana fiilistelemässä... *hihu*

--
Never give up.
Never surrender.

juGis

Posts: 563

#22 • • juGis
Olipas kyl bileet, huh huh *sydän* *sydän* *sydän* ja ne vaan jatkuu ja jatkuu *nauru*
Avatar
#23 • • Joe Le Bon Guest
Thanks dudes! Oli hyvä ilta vaik piti lähteekin kesken. Diffasin leijaileva house sopi paikkaan erittäin hyvin. Harmi että Dekkyltä ehti kuulla vaan aloituksen.

Lisää kiksuttomia iltoja!
Jaques

Posts: 1,390

#24 • • Jaques HUGC / So Nice!



*släp*

Miten muuten mä en nähny sua lainkaan *ding* Vai näinkö mä sut, mut en vaan tienny että se olit sä?



Mayah olit vaan liian keskittyny puhumaan ompelukoneista ja barbeista!!*vink*

--
Not everybody understands house music. It's a spiritual thing , a body thing!

Avatar
#25 • • Joe Le Bon Guest

mayah, 21.7.2005 09:21:
---
disko_joe, 21.7.2005 09:20:
Lisää kiksuttomia iltoja!

---


*släp*

Miten muuten mä en nähny sua lainkaan *ding* Vai näinkö mä sut, mut en vaan tienny että se olit sä?



Auts! Kiitti mistä *justjoo*

Kyl tässä on nyt isomman mysteerin paikka. Varmaan kyllä näit vaan et tiennyt mitä näit *vink*
Avatar
#26 • • Peppi Guest

SA-TomTom
Illan päätös, Three Drives - Greece 2000, soi päässä varmaan viikon tän jälkeen *sydän*



Juups, vallan mainio lopetus! Tanssilattialla oli todella tunnelmaa viime metreille asti.

Dekky *sydän*
Grizzley

Posts: 2,893

#27 • • Grizzley HUGC/Avantgardistinen Utopistiminarkisti
Mitä tapahtu? *känni* *nauru* *ding*

--
Signature summarily executed for treason

onni3mk

Posts: 3,973

#28 • • onni3mk Onni on.
Tota...Jäi taas Onnilta tää musiikki tarjonta kuulematta. Vaikka mä kyl taisin vähän dissata tota housee, mut taisin mä kyl vähän tanssiakkin parin vikan biisin ajan, et se meni sit siinä. Mut siis joo, ihan hyvät kestit oli taas ainakin *känni*stä päätellen.

Mayah, mäki rakastan sua *sydän*

--
Onni on.

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#29 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Kiitos kaverit, oli mahtava ilta!

Diffasin setitys osu ja uppos, enkä millään voinut pitää jalkoja maassa *jiihaa* Valitettavasti piti häipyä jo vähän yhden jälkeen vikaan bussiin niín jäi dekkyn setti kuuntelematta *uuh*

Ps: Onni on kiva *plur*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

onni3mk

Posts: 3,973

#30 • • onni3mk Onni on.
*kiitoskiitos**blush*

Mä en oo tehny mitään!

Mayah, ai Barbi ja ompelukone oli vaan synonyymeja ja peite ilmasuja tisseille ja hieromasauvoille?

--
Onni on.

onni3mk

Posts: 3,973

#31 • • onni3mk Onni on.

mayah, 21.7.2005 11:59:
No eiks se nyt niin mee, barbi ei oo muuta ku tissit ja ompelukone ja hieromasauva surisee....?



Joo no onhan niil kyl aika paljon yhdennäkösyyttä ja samankaltasuutta *nauru*

Menee kyl nyt rankasti offtopikiks, pitää varoo, tai mode-maija pääsee valloilleen *nauru*

--
Onni on.

ninni

Posts: 489

#33 • • ninni sydän
*jiihaa* kivaa oli uusia tuttuja ja kaikki *plur* diffas ja dekky rokkas kyll molemmat. ihan kiva keskiviikko mutenki *plur*

--
äitini tietää etten ole normaali lapsi
*tirsk*

MaSari

Posts: 1,986

#36 • • MaSari space jammer
Tää oli ihan letkee ilta. Vähän oli monilla (kröhöm :D) levoton meininki, kai viime viikonloppu väsytyttää vieläkin.. jengiä oli tosi kiitettävästi. Ihania klassikoita Diffas soitteli loppusetistään *sydän*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

z

Posts: 1,146

#37 • • z
oho. mä olin täällä.

dekkyn setin loppupuolisko osui. aika kiva.
:D

Posts: 3,707

#38 • • :D
_Hihuuu. Hihuuu. Superia! Naiset oli tosi kuumii! Poitsut pinkeita!
_Oli kyllä superhauska ilta niin kauan kun viihdyin paikalla. Harmi
_että jäi itseltäni Dekky väliin, toisinaan vaan joutuu käymään
_töissäkin. :) Kiitokset vaan kaikille!
itis

Posts: 2,518

#39 • • itis Morning Star
Erittäin helmet bileet. Dekky teki älyttömät temput ja soitti mun mielestä täydellisen setin ... parin muunkin mielestä lopun kiljunnasta päätellen... *nauru*

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

Mizfir

Posts: 2,472

#40 • • Mizfir pittuinen
Jopas oli taas niiiin kivavaa et huh*ding**iloinen* Erityiskiitos MaSari:n mahtaville action-pätkille*vink* sai nauraa masunsa kipeäksi*nauru* beibe on selkeestikin osannut ottaa heti loman alusta rennosti.

Diffas soitteli oikein kivan kuuloista settiä ja loppua kohti vieläkin maistuvampaa, joutu oikein pyörähtää lattialla haussahtelemassa*jiihaa* Dekkyä ehti vain hetken kuulla, joten en oikein kummoista kuvaa saanut, mutta huomenna sitten paremmin*joo*

Kiitos*sydän*

--
-Mannanen-