klubitus goes rss

28 posts, 2 pages, 37,316 views

joun

Posts: 425

#21 • • joun People want to be needed
Millos chartsist sais rss-feedin? Ois kiva saada vaik ilmotus ku tulee uus mixi, kenen se on ja mitä genree *ankka**hih*

--
Im happy only when Im busy

¡ Previous post about a year ago !
anon

Posts: 43

#22 • • anon *drool*

Millos chartsist sais rss-feedin? Ois kiva saada vaik ilmotus ku tulee uus mixi, kenen se on ja mitä genree *ankka**hih*


Itse en pidä miksauksia juuri minään, pitää olla live soittamista tai en tule lainkaan. Olen itse ego, enkä soittimia kumarra.

--
@juttutupa

villelope

Posts: 2,846

#23 • • villelope Lope of Lope & Kantola

anon, 3.4.2007 15:36:
---
Millos chartsist sais rss-feedin? Ois kiva saada vaik ilmotus ku tulee uus mixi, kenen se on ja mitä genree *ankka**hih*
---

Itse en pidä miksauksia juuri minään, pitää olla live soittamista tai en tule lainkaan. Olen itse ego, enkä soittimia kumarra.


Vaan eipä sitä RSS-feediä ole pakko tilata jos siltä tuntuu.

Hyvä idea tuo settien RSS-feedi. Kannatetaan.
¡ Previous post about a year ago !
Juhgu

Posts: 7,921

#24 • • Juhgu Virnistelijä
Vois tosiaan lisätä omaan readeriin, jos olis bileet paikkakuntakohtaisesti :)

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

sts

Posts: 7,969

#25 • • Edited sts Sama pyynti aitta!

Juhgu, 7.4.2008 20:39:
Vois tosiaan lisätä omaan readeriin, jos olis bileet paikkakuntakohtaisesti :)



joo paikkakuntakohtanen olis oikeasti iha hyvä
Viltsu

Posts: 2,010

#26 • • Viltsu noname

sts, 7.4.2008 21:00:
---
Juhgu, 7.4.2008 20:39:
Vois tosiaan lisätä omaan readeriin, jos olis bileet paikkakuntakohtaisesti :)

---


joo paikkakuntakohtanen olis oikeasti iha hyvä



"iha hyvä" iha liian lievä ilmaus :))

toi ois killer feed, mielenkiintoisten tapahtumien missailu saattaisi jopa vähentyä... ;)

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

absx

Posts: 31

#27 • • absx
Potkitaas tätä hieman ylöspäin. Nyt kun mahdollisuudet koota kaiken maailman mashuppeja kasvaa, niin täältäkin voisi olla hieman laajemmin feediä käytössä?

Jotta tämä tulisi katettua mahdollisimman hyvin, pitäisi käyttäjän oikeastaan pystyä valitsemaan itse, mitä streamiinsa haluaa, kalenteripuolelta tai foorumilta. Foorumin osalta alueen, avainsanat, kirjoittajat jne., kalenterista vaikka alkuun paikkakunnan ja genren. Tästä sitten syntyisi personoitu feed-URL.

RSS-palikat Klubbarilla kuitenkin jo on, äkkiäkös anqqa ottaa ja virittää tällaisen kylkeen?