Viikkoa ennen lapsensa syntymää Mikko lähti aamulla duuniin mutta kun teija huomasi että sillä jäi avaimet kotiin lähti viemään niitä mikon työpaikalleen. mikko ei ollut siellä, se löytyi teijan asunnosta pyyhe lanteillaan.
LApsi syntyi, ja elämä oli mitä oli, viikon välein se halus tehä toisen lapsen teijan kanssa, viikon välein sanoi haluavansa marin kanssa naimisiin. kävi duunin jälkeen paneen maria josta tuli sit kiltisti oman lapsensa viereen nukkumaan. Mikko kävi 5kk aikana oman lapsensa kanssa 3krt ulkona kävelemässä, ja halusi silti tehdä toisen lapsen. Oman lapsen ristiäisistä hän lähti muka duuniin mutta löytyi jälleen marin asunnosta. sit se halus eron koska tarvii aikaa miettiä mitä tekee koska ns rakastaa lastaan ja teijaa mutta haluu kokeilla onnea myös marin kanssa vaikka oli sitä jo melkein 2vuotta tehnyt, päätti muuttaa omaan yksiöön tammikuussa jonne piti muuttaa 3.1, kävi sisällä, oli maksanut takuuvuokrat jne mutta ei nukkunut yhtään yötä eikä ollut yhtään vuorokauttakaan siellä koska se ei kuulemma ollutkaan hänen juttu.
Meni sit taas 3kk yhtä kriisiä ja helvettiä, sitten kaikki oli erittäin hyvin kun se ilmoitti marille ettei haluu enää nähä . sitten elämä TEijan ja lapsensa kanssa oli oikein onnellista ja muuttivat viikko sitten uuteen isompaan asuntoon . Tänään taas kaikki romahti kun teijalla oli syntymäpäivä ja olivat puistossa ja mikon puhelimeen tuli viesti jonka teija näki, viesti oli marilta: Voisitko odottaa haluinesi kanssa hetken vielä että pääsen kotiin, käydään hakee leffa ja pöllytetään lakanoita!
Allekirjoittaneen mitta alkaa oleen niin täynnä että lähtee kohta ouluun mies pesäpallomailan kanssa, reilut 2v katsonu miten toinen ihminen ajetaan alas, toi on pahempaa kuin murha!
oma kantani on että mä olisin järkyttynyt jos tietäisin mitä olen saanut aikaan toisten liitolle, jo pelkästään lapsen takia, lapsi menettää isän ja perheen. Viikko sit tavarat siirretty uuteen yhteiseen asuntoon, viikko siitä niitä kannetaan ulos!!
Voiko 5min seksi mennä sen edelle että vuorokaudessa eletään 24h oikeaa elämää, olet valmis menettämään oman Lapsesi ja asunnon, tyttöystävän , toimivan suhteen jos vaan osaisi päättää kenen kanssa se nyt sit haluaa olla. Jos mun itse pitää valita kun oma lapsi ja perhe kyseessä ja suhde toimii niin olen vaikka puutteessa kuin menettäisin kaiken sen hienon asian mitä elämässä on onnistunut saamaan. Ja voiko joku idiootti nainen olla niin puutteessa ja säälittävä että haluaa nähdä kuin toisen liitto murenee. KOMMENTTIA SAA LAITTAA, minusta ei kirjailijaa syntyny mutta toivottovasti jokainen ymmärtää sanoman.
lisäys aiheeseen että TEija on vain ja ainoastaan lapsen takia pysynyt pystyssä ja antanut ajan mennä että Mikko saa sit saatana tehä mitä haluu ja lähtekööt vittuun jos ei kiinnosta, ku jokaisella meillä on mustat hetkemme ja virheitä voi sattua mutta eikö aikuinen ihminen 2 vuodessa osaa jo päättää kenen kanssa se nyt sit haluaa olla, on vapaa lähteen muttei osaa lähteä ja haluaa viikon välein kummanki kans naimisiin, voiko ihminen olla noin hukassa. TEija pakkas kamansa tänään ja lähti pois asunnosta ja ero on lopullinen. 2 vuodessa jos ihminen ei osaa päättää kenen kanssa seurustelee niin päässä pitää olla vikaa. Oman kihlatun syntymäpäivänä yhdessä lapsensa kanssa puistosta on menossa salaa panemaan toista muijaa ja voi tulla sit kirkkain silmin oman perheensä kotiin. "ai että on kaunista"