Provinssirock 2005

65 posts, 4 pages, 18,399 views

hullum

#41 • • hullum . Punch Drunk Piranha .
No onneks perjantai-iltana pääsee nauttimaan koneveljistä rytmiteltassa =).

Olen myös kuullut jokavuotisista varjojuhlista (psykebileet) seinäjoella. Tapasinpa vuosi sitten yhden vanhemman kaverin, joka väitti olevansa pääpiru sen homman takana ja sanoi järjestäneensä niitä jo useiden vuosien ajan. Tiedä sitten löytyykö noista mitään infoa :))...
Juhgu

#42 • • Juhgu Virnistelijä
Rokkas.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Oupii

#43 • • Oupii
todellakin.

--
Live like you will never die, love like you´ve never been hurt,
dance like no-one is watching and smile like the whole world is.

Palikka

#44 • • Palikka
Hitto provinssi "neitsyys" meni tänä vuonna ja oli kyllä aivan saatanan loistavat kekkerit :) Ens vuonna ehdottomasti uudestaan!!!!!?!!!
peepe

#45 • • peepe
Vaikka musiikillisesti siel ei ollut mulle muuta kuin Mew ja Koneveljet, niin olihan siellä taas kivaa. Muutama makkara ja bisse tuli nautittua täydellisen sään vallitessa :) Provinssi on kyllä festareista ykkönen.
m_a

#46 • • Edited m_a
Joo, siis oikeesti - MITKÄ KELIT!!!
mä oon niin korppu kuin olla ja voi

nimim. älä nuku auringon alla :)

Mars Volta <3 ja moonwalkit
ja NIN. damn!
Ja seurakin oli mitä mahtavin
Antti,Harri,Wallu,Peter,Paul! *kiitoskiitos*
Jengi oli muutenkin koko vkolopun ihan mehuissaan!

*haukottel*..Pikkanen kooma vaan päällä
03 viime yönä kotiin (rokkijunalla) ja tänään onki töitä 8-18 <3
m_a

#48 • • Edited m_a
"Mielenkiintosia" keskusteluja saatiin muuten aikaseks tuolla Kyrkösjärven leirintäalueella. Paikka on about 15min (?tjsp) kävelymatkan päässä Länsiportilta (Nyt-teltan vierestä), ja aika rauhallinen paikka järvellä varustettuna <3

HEti kun mainitsi olevansa Helsingistä, niin alko vittuilu :)
mulle henk koht on yx .. hailee mist jengi on, yksilöitähän me ollaan.

nojoo... itseasiassa mun kokemuksien perusteella parhaat tyypit tulee itä-suomesta, et onhan se yleistäminen hauskaakin!
on totta että isommissa kaupungeissa on ignoraus "välttämätöntä" + täält tulee lukumääräsesti eniten paskantärkeitä ihmisiä,
mut herranjestas :)
yleensä jengi tulee pitämään hauskaa jne

Sit vastapainona sain yksin matkustellessani kuunnella STADIALAISIA kun niitä häiritti et jengi puhu niistä HESALAISINA *poks*
ok, myönnän, väsyttää ihan vitusti.
Mut nyt kyl hiljasuus rokkaa eniten <3
kap-pu

#49 • • kap-pu the amazing suction cup boy
pää meinas räjähtää NIN:in keikalla. kohtalaisen tajutonta meininkiä. kannatti tulla jo pelkästään tämän takia.

rokkijunaan saatiin hyvin leppoista ja mukavaa seuraa, joista eräskin miellyttävä miekkonen paljastui naapuriksi. huonommin ois voinut mennä kyl. :D

nyt on kyl happi vähän heikos ja pitäis lähteä duuniin lihaa diilaamaan, mut ehkä menen silti hymyssä suin.

*sydän*

--
Some of us have a greater destiny. Some of us were born with a suction cup on our head.

Gilgamint.com

#50 • • Gilgamint.com Making questions
sininen quicksilver reppu pöllittiin... idiootille terveisiä!!! lisätietoja privana... tuskin löytyy... sisällä flaikkuja ja kymmenisen levyy bizita q:ta...

muutoin oikeen kivaa...
dorisch

#51 • • dorisch gothic girl
ei ois voinu olla enää kivempaa! nin jäi vähän korpeen, kun vanhat festarivammat (katso myös polvien rasitusvammat) uusi ja piti onnuskella tunnin jälkeen pois etualalta. kyrpiksellä nukuskelussa oli puolensa, et terkkuja kaikille paikallaolleille. nyt on kyl semmoset fileet et vaikka eilisen jekkupullo pyrkiikin ulos, ni uusille vestivaaleille pittäis päästä.
tumpsi

#52 • • tumpsi rekisteröitymätön
Puuh, olipas reissu..
Mestoille päästiin torstaina kuuden maissa, ja loppuilta menikin sit makkaranpaistelun ja oluen merkeissä.
Perjantaina meininki jatku (yllättäen) aamusta asti, MEW ja Looptroop rokkas ku hirvet. Varsinkin MEW. Ja Koneveljiä tuli kans jorailtua.
Lauantaina Marilyn Manson ja Slipknot. Ja tietty makkaraa ja olusta.
Ja sunnuntaina tietenkin NIN, makkaranpaisto ja olut.
Reissu oli kokonaisuudessaan mitä mahtavin, kiitos seureelle.

Harmi et Provinssi on vaan kerran vuodessa.
Loppukesän festareista olis tarkotus tarkastaa ainakin Rammstein Ruisrockis, ja toivottavasti myös Tuska (Dimmu Borgir <3) ja Ilosaarirock :)
Lyylikki

#53 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Jeps. Meillä matkanteko Provinssista venähti inasen pitkäksi ja oltiin KALA:ssa vasta joskus yhden pintaan.

Kaveri oli kanssa menossa tänään ysiin töihin, joten aamulla sen 5.55 junalle kävin kieppaamassa, sitten takaisin nukkumaan ja äsken ylös.

Univelat kertoo ehkä reissusta. Hauskaa oli, kun ei nukkumaan kerinny. Perjantaina oli semmosia nimiä, mitä OIKEESTI olisin halunnu käydä kattoon, mutta mentiin sitten vasta lauantaina, että meitsi ihmetteli ja Ellu rokkas.

Kaikkea ne musiikiksi kutsuvatkin *vink*
*pupu*

#54 • • *pupu* nanonano
oli kyllä ihan loistofestarit! parasta seuraa, mielettömän hyvä sää ja hienoja bändejä! omat lempparit oli mew, the tears, marilyn manson, NIN, moneybrother. myös lama oli aika helmi! punk!
seuraavaksi ilosaareen...ja ens vuonna uudestaan!
*plur*

--
*pupu*

Diamanda

#55 • • Diamanda Tikittävä torpedo
Oli kyllä ihan huono reissu. *uuh*
:Devyl

#56 • • :Devyl is Pink

*pupu*, 20.6.2005 16:16:
oli kyllä ihan loistofestarit! parasta seuraa, mielettömän hyvä sää ja hienoja bändejä! omat lempparit oli mew, the tears, marilyn manson, NIN, moneybrother. myös lama oli aika helmi! punk!
seuraavaksi ilosaareen...ja ens vuonna uudestaan!
*plur*

Joo NIN ja Tears oli kyl aivan huippuja. Satuitko näkemään Mars Voltan ja Flaming Sideburnsin ja Godswanan?
Ismo lopetti festarin kyl hienosti. *hymy*
Mulle tää oli eka reissu provinssiin ja täytyy sanoa että paikka on mitä mainioin. Vetää vertoja Ilosaarelle jonne olen myös menossa. Amon Tobinia ja MC5ia ei voi missata *sydän**jiihaa**aplodit*

--
:D Pyllyt pystyyn ja kannat kattoon *plur*

*pupu*

#57 • • *pupu* nanonano

[Joo NIN ja Tears oli kyl aivan huippuja. Satuitko näkemään Mars Voltan ja Flaming Sideburnsin ja Godswanan?
Ismo lopetti festarin kyl hienosti. *hymy*
Mulle tää oli eka reissu provinssiin ja täytyy sanoa että paikka on mitä mainioin. Vetää vertoja Ilosaarelle jonne olen myös menossa. Amon Tobinia ja MC5ia ei voi missata *sydän**jiihaa**aplodit*

joo mars voltaa kävin tsiigaa mutta muhun se ei uponnu ollenkaan. viimeks näin fleimarit tavastialla jokin aika sitten niin oli hieman väsynyttä menoa mutta provinssissa ne kyl rokkas!
Ilosaaressa odotan eniten The Skatalitesia ja Voltasta*sydän*

--
*pupu*

hullum

#58 • • hullum . Punch Drunk Piranha .
superia oli. säät suosi ja suurin osa bändeistä kolahti täysillä. provinssirock on kyllä suomen parhaita festareita prkl :))

bändi highlights: notkea rotta, looptroop, KONEVELJET, the mars volta, manson ja nin.
Hattis

#59 • • Hattis
Oli kyllä aivan mahtavaa!! aurinko paisto, loistavaa seuraa ja *sydän* MANSON *sydän*
kap-pu

#60 • • kap-pu the amazing suction cup boy
yhyy nyt iski ikävä takaisin. :(

--
Some of us have a greater destiny. Some of us were born with a suction cup on our head.