253 posts, 13 pages, 93,900 views
Olen väkivaltaa vastustava ihminen ja silti syystä tai toisesta olen usein sattunut törmäämään tappeluihin ja yrittänyt toimia sovittelevana osapuolena.
Mutta täytyy myöntää, että olen itsekin teinivuosina kerran sekaantunut tappeluun Korson grillillä.
Vika oli kuitenkin päällekäyvän liikaa juonneen ahdistelijan.
-> Näin tahdon uskoa!
Hakunilassa on hyvä olla, asua, ja vaikka kasvattaa lapsia... Jos on asunut siellä koko elämänsä, kuten minä. Jos asuisin muualla ja kuulisin samat jutut, niin en TOD. muuttaisi sinne ikinä. Hakunilassa on hyviäkin paikkoja, omakotitaloalueella yms... pahin on vaan ostoskeskuksen alue. Ne "kriminaalit" on ihan hyviä jätkiä kaikki, on vaan olosuhteiden uhreja ja pitää muistaa että kaikissa meissä asuu loppujen lopuksi pieni lapsi joka tahtoo rakastaa, mut on vaan vähän eksyksissä......hmmh.. mä en ole kyllä koskaan joutunut tappeluun :)
...Morpheus; siellä hakunilassa siis todellakin asuu sairasta porukkaa eikä ne olekaan pelkkää huhua.
huh. en kyllä ikinä muuta hakunilaan.
[muokattu 5.8.2002 13:35]
Jostakin kumman syystä eksyimme bileseurueemme kanssa viime lauantaina controliin (CTRL). Olin jo perjantaina kuullut kaveriltani, että ko. paikassa oli ollut joitakin yli innokkaita karatejätkiä rähisemässä ja pullistelemassa (karatejätkä=itämaisen geeniperimän omaava ihminen).