253 posts, 13 pages, 94,103 views

Jusuplussa

#101 • • Jusuplussa UG-///

hallucinogen:
Ja onhan näitäkin vissiin joskus nähty et joku ohi kulkija on pistäny raiskaajaa pataan kun se on ollu naisen kimpussa ja tämä naisen puolustaja saanu syytteen *uuh*

Niinpä ja sitten ihmetellään miksi kukaan ei mee väliin tappelluihin ym.

[muokattu 20.1.2004 13:31]
#102 • • yana Guest

hallucinogen:

Ja onhan näitäkin vissiin joskus nähty et joku ohi kulkija on pistäny raiskaajaa pataan kun se on ollu naisen kimpussa ja tämä naisen puolustaja saanu syytteen *uuh*

ja siita nousi niin iso meteli etta syyte jatettiin lopulta nostamatta, tosta oli lehdessa sen edellisen kerran jalkeen kun joku nainen raiskattiin keskella tieta ja kukaan ei mennyt valiin (yllattaen kun tyypilla oli teleskooppi pamppu jolla se oli ensin mattanyt muijan tajuttomaksi)

ainoa kerta kun itse oon joutunut turvautumaan fyysiseen vakivaltaan tapahtui sen ohessa kun kaveri meni jeesaamaan jotain tyyppia jota matettiin turpaan. jaatiin toisen kaverin kanssa kiroilemaan kun meinataan tan takia myohastya junasta. yllaripyllari vieressa olikin sitten jonkun matsissa olleen tyypin kaveri joka ottikin siina samantien rinnuksista kiinni ”AI TOI O TEIDAN KAVERI?”

[muokattu 20.1.2004 13:38]
hallucinogen

#103 • • hallucinogen Edain

yana:
ja siita nousi niin iso meteli etta syyte jatettiin lopulta nostamatta

Jos näin kävi niin kerrankin oikeus voitti *iloinen*

--
pikku-*possu*

#104 • • ALIEN Guest

yana:
kannattaa kuitenkin ehka mielummin treenata niita tappelutilanteita mestoilla mista siita on oikeasti hyotya, kuin jossain kadulla..

tottakai kannattaa, mutta ei sekään aina takaa sitä, etteikö tulisi normaalilta tallaajalta kuonoon. Moni karatea tai muuta nippeli nappeli lajia harrastanut on varmasti totenut itsellensä, ettei treeneissä opittujen sääntöjen mukaan pelata kadulla ja tämä taas voi koitua kohtaloksi, jos tyyliin menee itsevarmana ensimmäisenä nostamaan nyrkit pystyyn ja toinen yllättääkin ja pahasti.

Sparratessa ja treeneissä muutenkin saa silmää ottelu-tilanteisiin, mutta se ei todellakaan tarkoita sitä, etteikö tulisi miehellä pupu pöksyyn, koska ei yksinkertaisesti ole koskaan ollut samanlaisessa ”tosi tilanteessa” ennen.
Epailija

#105 • • Epailija Physicist, 2nd class.

hallucinogen:
Näin mä sitä vähän ajattelinkin. Todella ikävää et Suomessa ei oikeastaan saa käytännössä itseään puolustaa, omasta mielestäni jos toinen hyökkää puukolla niin pitäisi pystyä puolustautumaan samalla mitalle eli jos jostain sais terävää käteen niin sohis takas vaan ja jos osuu niin hyökkääjän vika *taputapu*

Kyllähän sitä saa puolustautua, mutta esim. aseella ampuminen on hätävarjelun liioittelua, koska silloin on teoriassa itse niskan päällä. Myöskään samalla mitalla takaisin antaminen ei ole hätävarjelua, joten sen takia puukkotappelusta rangaistaan molempia, vaikka toinen olisikin selvästi ollut se hyökkäävä osapuoli. Puukkomiehiä vastaan ei kyllä ylipäätään kannata jäädä tappelemaan, jos sen vain voi välttää. Sellaisessa puuhassa on moni mustavöinenkin tyyppi heittänyt henkensä.

alien:
tottakai kannattaa, mutta ei sekään aina takaa sitä, etteikö tulisi normaalilta tallaajalta kuonoon. Moni karatea tai muuta nippeli nappeli lajia harrastanut on varmasti totenut itsellensä, ettei treeneissä opittujen sääntöjen mukaan pelata kadulla ja tämä taas voi koitua kohtaloksi, jos tyyliin menee itsevarmana ensimmäisenä nostamaan nyrkit pystyyn ja toinen yllättääkin ja pahasti.

Sparratessa ja treeneissä muutenkin saa silmää ottelu-tilanteisiin, mutta se ei todellakaan tarkoita sitä, etteikö tulisi miehellä pupu pöksyyn, koska ei yksinkertaisesti ole koskaan ollut samanlaisessa ”tosi tilanteessa” ennen.

Näinhän se on. Jos on vähänkään kaavoihin kangistunut tietyn tyylin harrastaja, niin pienikin poikkeama tyylistä saattaa saada pasmat ihan sekaisin. Kun toinen hyökkää kimppuun vailla mitään tekniikkaa, niin sitä on aika helposti hämillään kun ei tiedä miten reagoida. Tämän huomaa jopa alkeiskurssilaisten kanssa sparratessa, jolloin toisen kömpelyys saatta tehdä koko touhusta yhtä sähellystä. Ja vaikka olisi itse Remy Bonjansky, niin ei sitä siltikään ole välttämättä kadulla turvassa - yksikin onnekas isku kasvoihin saattaa riittää jopa niinkin onnekkassa tilanteessa, että hyökkääjiä on vain yksi.

Jotta parempi olla vain nopea jaloistaan...

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Kolera

#106 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
No omaa syytähän se on, jos menee soitellen sotaa ?jos tyyliin menee itsevarmana ensimmäisenä nostamaan nyrkit pystyyn ja toinen yllättääkin ja pahasti?. Kerran kaks olen lyönyt ja toisel kerral pyysin anteeks putkee noin 5minsaa *hih* Totes siihen vaan että omaa syytähä se oli, mut silti olis voinu jättää välii. Tämän tapauksen jälkeen kyseisen henkilön vittuilu muuttui huomattavasti huumoripitoisemmaksi ja ystävällisemmäksi eikä ole enää ole minkäänlaisia vaikeuksia ottaa sitä läppänä niinkuin aikaisemmin.
Ikävintä on huomata se kuinka helposti sitä on valmis lyömään hyviä ystäviäkin esim. kun tullaan herättelemään ja kaatamaan kaliaa korvaan.
Todennäköisesti sitä oppii itsestään sen että inhoaa mielivaltaista väkivaltaa vieläkin enemmän , jos lähtee ekaa kertaa tällä iällä rähisemään kadulla.
Itse hyvin harvoin tappeluja nähneenä huomannut kuinka epätodelliselta se näyttää, kun ei ole niitä elokuvaääniä siinä mukana eikä edes aina tajua, että toista sattui todella pahasti jossei verta tule.

Vois varmaan esikatsella nää horinat ennenkuin laittaa tallenna. Nytkin varmaan muokannut tätä noin 6 kertaa *pelle*

[muokattu 20.1.2004 14:29]

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Progress

#107 • • Progress
Tuli mul yx juttu mieleen, joka itelle sattu vuos sitte syksyllä, ruotsin laivalla.
Sain turpaan syyttä, murtu poskiluu(johon jäi pysyvä haitta) ja silmän alapuolinen luu halkesi. Lisäksi niskaan tuli ns. ”whiplash”, joka ei kuulemma parane koskaan täydellisesti.

Tapauksen jälkeen mulla oli koko poski(+3hammasta) tunnoton 3vkoa, mut tunto tuli(ONNEX!!! )takasi.Lisäksi mul oli(on välil vieläki) TOSI kovaa kipua 1,5v.

Yksi isku(KOWAA!), ei muuta. Oikeeseen paikkaan ku osuu, niin tekee ”hyvää” jälkeä.

No tietty nostin siitä jutun ja oikeudessa määrättii mulle 6000 korvauksii pysyvästä haitasta(ei kylläkän näy päällepäi, jos ei tiedä; eli ei kosmeettinen haitta), sekä kivusta ja särystä.

Ihan tyytyväinen oon tohon. Monelle kaverille käyny niin, että vaikka meinannut sokeutua ja tullut pysyvä kosmeettinen haitta, niin juttu on ”jostain” ihmeen syystä kumottu ja korvauksia taikka sitten aiheuttajan rankaisemista ei ole käsitelty ollenkaan.
Tämän tapauksen syyllinen tuomittiin lisäksi 4kk yhdyskuntapalveluun. *hymy*

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*

hallucinogen

#108 • • hallucinogen Edain
Tollasia juttuja kun lukee niin alkaa kyllä keittämään oikein urakalla *piru* Hyvä ,että kaveri sai tuomion. Joskus tuntuu et väkivaltarikollisia pitäs rankasta fyysisesti eli turpasauna jos se vaikka opettais varsinkin uusijoille jotain *ding*

--
pikku-*possu*

Hyzenthlay

#109 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
huh huh... *hikoil* en ole sentään vielä kertaakaan joutunut oikeasti tappelemaan, mutta valmistaudun koko ajan siihen hetkeen, kun joku hullu raiskaaja hyökkää kimppuuni puistossa tai vaikka keskellä katua. Siinä tilanteessa en kyllä enää ajattele, puolustanko itselleni kuukauden vai kaksi vuotta vankeutta, kunhan saan puolustettua itseäni *igor*

edit: tietysti puolustautuminen etenee tässä järjestyksessä 1. uhkatilanteiden välttäminen 2. pakoon juokseminen 3. järjen puhuminen. Mutta aina ei voi luottaa, etteikö joutuisi käyttämään vaihtoehtoa 4.

[muokattu 20.1.2004 15:15]

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

hallucinogen

#110 • • hallucinogen Edain
eikös toi kohta kolme pitäs tulla ensin tai ainakin musta on kivempaa puhua ensin järkeä ennen kun juoksee, juoksemisessa voi tulla hiki *nauru*

--
pikku-*possu*

Hyzenthlay

#111 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
riippuu varmaan tilanteesta *iloinen* jos joku tulee hullun kiilto silmissä päin, niin ehkä sillon kannattaa ensin juosta ja sitten vasta yrittää puhua. Toisin päin vois olla vaikka jossain snägäririidanhaastamisessa...

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

silencio

#112 • • silencio el
Saattaa olla joissain tapauksissa tosiaan paras ottaa heti jalat alle. Oikein kunnolla kun joku sekopää on ittensä valmiiksi psyykannut tappo (no ehkä ei nyt sentään tappo), tappelu mielelle, niin tuntuu että niitä vain ärsyttää entisestään jos niille yrittää puhua.
Sitten kun sille yrittää järkevästi selittää jotain, niin se ottaa ihan kaiken vittuiluna. Ihan sama vaikka puhuisi kuinka järkevästi....

--
- I was all alone, no one around, and all I could hear was this fucked up sound. -

#113 • • yana Guest

alien:

joo tottakai toi kannattaa pitaa mielessa. mut fiksumpaa se treeni o silti tehda jossain muualla kuin viikottain keravan asemalla riitaa haastaen
#114 • • ALIEN Guest

yana:
joo tottakai toi kannattaa pitaa mielessa. mut fiksumpaa se treeni o silti tehda jossain muualla kuin viikottain keravan asemalla riitaa haastaen

näin on näreet =D
[zuho]

#115 • • [zuho] Team Jorma
Tappelut on ihan pepusta. Onneks bileis ei oo melkein ikinä yhtää tappeluita. Ainoastaa kerran oon nähny bileis \”tappelun\”, mut seki oli vaa joku pikku kärhämä. Se on tosi ikävää ku joutuu jo työnpuolesta painimaa erilaisten narkomaanien, alkoholistien ym. kanssa. Siks bileet on tänki asian kannalta suositeltavat.*hih* Peace & Love.

--
-Juho

Emulator

#116 • • Emulator The Lost Soul
Joo, tappelut on turhia. Kerran meinas tulla tappelu kun yks tyttö tönäs jonku jätkän alas korokkeelta missä minä ja kaverinikin oltiin. Jätkä menas käydä tytön kimppuun, mut minä ja kaveri mentiin väliin... mut onneks se tajus lähtee muualle :)

--
<3

Claquesous

#117 • • Claquesous viidettä kolonnaa
Yhdyn jo monen lausumaan mielipiteeseen, että myllääminen on pyllystä. Mun varrella ei lähdetä kadulle pistää jtn äijää daijuun enkä muutenkaan kannata ristiriitojen ratkaisemista testosteronikylläisellä pahoinpitelyllä.

--
32. of December

Lamb

#118 • • Lamb Lamb
Se kyl latistaa tunnelmaa, ku joku sekopää lyö huulen turkoksiin. Kerran olen tämän kokenut ja en halua sitä enää kokea. Varsinkaan, kun en ollu ikinä nähny koko kaveria. :( Pyllystä koko homma.

--
Yesterday was a lie.

gecko

#119 • • gecko gecko

Lamb:
Se kyl latistaa tunnelmaa, ku joku sekopää lyö huulen turkoksiin. Kerran olen tämän kokenut ja en halua sitä enää kokea. Varsinkaan, kun en ollu ikinä nähny koko kaveria. :( Pyllystä koko homma.

Olin lambin messissä tuollon ja en muuta ehtiny ku kattoo sivusta ja sit läjähti semmone jabi lambin naamaan että huh, onneks järjestysmiehet saatiin nopeesti paikalle. Pikkasen pelotti lähtee pois kyseisestä tapahtumasta ku kelattii et saattaa olla vastaanottokomitea ulkona odottamassa, olihan se tyyppi siel ulkona mut tajus jättää koston väliin.

[muokattu 1.2.2004 17:25]

--
Kipu on se tunne, kun heikkous poistuu ruumiista

lostgone

#120 • • lostgone
Viime viikonloppuna onnistuin taas herättämään perisuomalaista asennetta istumalla häiriköimättä jonkun idiootin viereisessä pöydässä. Juttelin kaikessa rauhassa q tämä känniääliö kävi selittämään, ”..et sit saannu lihaksia ton tatuoinnin lisäksi, mitä se ees tarkoittaa?” no vihaa. ”Ahaa, mä muuten vihaan kommunistei, ooksä joku kommunisti q sulla o tommonen pipo, (punanen sirppi ja vasara..tunnus lienee tuttu)haluax sä muka turpaa vai?”
sit mä taas pidin luentoa alunperin ihan hienosta idealogiasta joka ei voi toimia sun kaltaisten ihmisten takia.. en valitettavasti päässyt pitemmälle q kaverit vei mua jo vauhdilla pois sieltä.. *dissaa*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.