253 posts, 13 pages, 93,994 views

Katrina

#21 • • Katrina
milla

johan me todettiin sillon muinoin hallmarkissako se oli(?) et meissä on jotain joka ärsyttää ja yllyttää ihmisiä tappeluun:D

ei voi käsittää tappelevia ihmisiä:(
[/quote]

Joo, näinhän me todettiin.

Ilmeisesti ollaan kaikin puolin niin häikäiseviä persoonia, että herätetään kuumia tunteita suuntaan tai toiseen...
*iloinen*

Tai sitten ollaan vaan kamalia ämmiä? *hih*
#22 • • Zeuzz Guest
Mun eka "tappelu"...: Vieraspaikkakuntalaiset juntit ei ollu koskaan ennen nähneet rastoja (eivätkä ees tienneet mitkä ne on, voitteko uskoa??), jotka mulla sattu sillon olemaan...No totta kai yhden niistä pilottitakki-teräskärkimaihari-pelleistä piti näyttää muille olevansa kova jätkä ja käydä haastaa riitaa mun kans, jos vaan sais tappelun aikaiseksi. Mulla ei tietenkään ollu aavistustakaan siitä, että miten paha maailma oikeasti on (olin 16 v.) ja että joutuisin joskus jonkun punaniskan hyökkäyksen kohteeksi, joten naamahan siinä yllätyshyökkäykses meni... nenu murtui ja sen korjaaminen oliki sit vielä kivuliaampaa...
Kiitti vaan ihan w*tusti sille Kaavin peräkylän juntille *dissaa*!!!!!
zeuzz

#23 • • zeuzz digital punk
...Sori, tunteenpurkaus...
Mut just tommoset "näytetään sille, koska se on ulkopaikkakuntalainen ja seurustelee meidän luokan tytön kans"-jutut on aika syvältä...

Tosin ne tuskin edes osaa tavata sanaa ulkopaikkakuntalainen, nehän oli amiksia *igor* (viitataan asenteeseen...)

Ja Kaavi kannattaa sit kiertää kaukaa, ei sillä et siellä rave-kulttuuri kukoistaskaan (luolamies- ja lobotomiakulttuuri kylläkin...)

[muokattu 7.8.2002 15:03]

[muokattu 7.8.2002 15:04]
Gastione

#24 • • Gastione
Ymmärrän Zeuzz täysin tunteenpurkauksesi....... tollaset *super***possu*:t ottaa oikeesti päähän jotka tulee aivan ilman syytä vetää porokoit turpaan.....eihän siin oo mitään järkee*dissaa*......
Mut eihän me sille mitään voida et isommat ja vahvemmat ihmiset kohentaa itsetuntoaan pienten ihmisten kustannuksella.......*piis**sydän*
killuska

#25 • • killuska
Antti:

Bileissä puolet porukasta on vetänyt "piristäviä aineita" ja kaikki ovat iloisia! Huumeet on kyllä paha juttu, mutta ne eivät tee ihmisistä agressivisia sikoja!

*nauraa* Osuvasti sanottu!!!

--
*killuska*

#26 • • ismo Guest
missä on kaavi? tietäisi vältellä paikkaa.

ei väkivaltakäyttäytyminen ole niinkään päihteistä taikka piristeistä riippuva asia, vaan homma tulee ihan sisältäpäin. jos on kusipää on sitä silti, oli sitten miten nipsuissa tahansa.
zeuzz

#27 • • zeuzz digital punk
Kaavi? Se o Koillis-savos, tuskin eksyt sinne koskaan...Elikkäs ajetaan Kuopiost n.40 km Joensuuhun päin, käännytään vasemmalle Riistaveden kohdal, ajetaan 20 km metsään *iloinen*

Meni offiin, sori.

Onneks oon kaukana, ei tarvi enää kattoo juntteja, lalallallaa...

*plur*

Juu, ja nekku jäi vähä vinoon korjauksen jälkeenki...mut sit mä kerran sammusin juoppoja kuskaavaan linkkiin, idiootti tuli ja veti nyrkillä naamaan, korjauksen jälkeen nenu oliki ihan ehjän näköinen *iloinen* ...ja o vieläki.

Tarinan opetus: älä asu Savossa.
#28 • • Guest
Zeuzz:

nenu murtui ja sen korjaaminen oliki sit vielä kivuliaampaa...

Kai pyysit korvauksia?
Kaveri kerran sanoikin, että parempi antaa vetää kerran kevyesti turpaan ja sen jälkeen soittaa poliisit niin saa korvauksia *iloinen* Ton se sanoi, kun kouvvolassa lähdettiin kahdestaan baarista (opiskelijabileet) ja tien toiselta puolella käveli niin ikään 2 tyyppiä. Toinen näistä alkoi huudella jotain, johon huutelin leikkimielisesti takaisin, mutta eihän sen kadun toisella puolella ymmärretä huumoria, varsinkaan kun ilmeisesti olivat naiset jääneet iskemättä. Toinen tuli kadun yli perässä ja toinen huuteli, että anna nyt Rane olla. Tuli siihen meidän eteen ja tivasi kumpi meistä huuteli. Sitten mumisi siinä raivoissaan jotain ja sanoi, että oliko vielä jotain valittamista. Komenteli pysymään hiljaa jne.. Taisi laueta siihen paikkaan koko älypäällikkö, kun sanoin että joo joo, anteeksi kamalasti. Naureskeltiin vaan, kun tyyppi käveli liioitellussa ryhdissä ja nokka pystyssä pois. Tuollainen on hyvin yleistä, eikä niitä tyyppejä vastaan jaksa tai viitsi alkaa taistelemaan. Olkoon omassa arvossaan.

Eräs toinen kaveri esti kerran tappelun syntymisen huvittavimmalla tavalla jollaisesta olen koskaan kuullut. Tultiin jälleen kerran baarista ja taas kouvvolassa (Kouluni takia jouduin siellä toisinaan hajoilemaan). Jäimme ansaitussa humalassa norkoilemaan baarin edustalle ja vähitellen muut ystävämme katosivat, kuten myös melkein kaikki muutkin norkoilijat. Sitten 2 tyyppiä tuli pyytämään tulta ja samalla yritti saada tappelun aikaiseksi. Kaverini reagoi tilanteeseen ja alkoi huutaa kovaan ääneen: "Mitä sä saatanan nilkki meinaat, perkele, helvetin kusipää tuut tänne juntti riehumaan !!! .... " . Samanlaista meuhkaamista syljen lentämisellä ja kovalla heilumisella kesti puolisen minuuttia ja risat, kunnes kaveri väsähti *nauru* . Toinen noista tyypeistä oli aivan tolaltaan eikä tiennyt mitä olisi pitänyt tehdä ja toinen taas nauraa hekotti ja kysyi ollaanko me jotain teatterityyppejä. Myöhemmin tosin tilanne meinasi käydä taas uhkaavaksi koska edelleenkään sillä puolen katua eivät kaikki ymmärtäneet huumoria ja pakenimme paikalta pyörinemme. *justjoo*
mixed~thunder

#29 • • mixed~thunder Toimitusjohtaja
Pengo,Kouvolassa kyllä toisinaan on tällästä meininkiä...
Aina lottovoitto kun osaa kohalle...
Mutta minkäs teet...???

--
.:.: Meininkiä ihmiset,meininkiä .:.:

#30 • • gitta Guest
girl_lakai:

No, minäpä olen tyttö eikä onneksi ole tullut hirveästi tapeltua. Mutta jostain kumman syystä olen kuitenkin törmännyt irmoihin, joilla on pakonomainen tarve käydä tönimään tanssilattialla (puhun nyt ravintoloista, vastaavaan en ole törmännyt bileissä koskaan). Tähän ilmiöön olen muuten törmännyt nimeomaan järvenpään rt:ssä. Mikäköhän siinäkin on?! No se paikka on muutenkin vähän mitä on...

kokemus muutaman vuoden takaa:
tanssin lattialla (ns. normaali baari), kun minua nuorempi ja ainakin 20 cm lyhyempi muija tulee tönimään ja huutamaan; "jätä mun mieheni rauhaan tai saat turpiis!". ällistys oli suuri. en tiennyt kenenkään (saati yhtään) miestä millään tavalla iskeneeni/flirttailleeni tms. tällä kertaa käänsin selkäni ja jätin väliin, vaikka olisi tehnyt mieli jäädä väittämään vastaan. mielestäni muija ei ollut asian arvoinen. jos on niin heikko itsetunto, että pitää tulla toista arvostelemaan sen takia jos mies on minua katsellut (en todellakaan tiedä oliko edes, ja vielä vähemmän kenestä oli kyse), niin ei voi muuta kuin toivoa että muija joskus osaa ajatella järkevästi ja kohdistaa vihansa.

itsekin pitää bileistä, koska sinne ei tulla iskemään vastakkaisen sukupuolen edustajia, vaan kuuntelemaan musiikkia.
eli eipä ole järvenpään ravintola ainoa paikka, missä törmää moisiin ihmisiin.
patis

#31 • • patis 10
taisipa olla -99 vappu...

pirtua ja legendaarinen arkadia...

istuskelin aika koomassa lattialla ja juttelin vieressä istuvalle kaverille kun maailma musteni...

nousin ylös ja totesin, että päästä tulee verta aika paljon...

raflassa oli kuulemma ollut ulkomaalaisten ja suomalaisten joukkotappelu, joku oli sitte potkassu mua päähän siinä ohessa.

sillai.. *eiei*
arty

#32 • • arty diskopunk
en ole koskaan tapellut.. monet luulee, et jos ei o tapellut ni ei o mies.. en ole sama mieltä.. väkivalta on tyhmien viimeinen argumentti.. eikö ole?..
PLUR

*plur*

--
||

Defiz

#33 • • Defiz
En oo joutunut tappeluun koskaan *iloinen* Se on vaan positiivistä

Täytyy kyllä myöntää että ottaa päähän kun täällä tampereella hilluu mannen alkuja mäkin kulmalla vittuilemassa ihmisille. Aina joku tulee soittaan suutaan "anna rahaa". Witun neekerin alut sais lähtee kotiin.. *dissaa**dissaa*

--
-=Defiz=-
*Tampereelle Bileitä lisää*

freba

#34 • • freba
Defiz:

Witun neekerin alut sais lähtee kotiin.. *dissaa**dissaa*

Et ole koskaan joutunut tappeluun tuolla asenteella? Oho.. *onnittelee* *vink*
#35 • • =) Guest
Witun neekerin alut sais lähtee kotiin.. *dissaa**dissaa*

[/quote]

Tarkottaax toi että sulla on jotain neekeretiä vastaam!!??*täh**ding*
milla

#36 • • milla
arty:

en ole koskaan tapellut.. monet luulee, et jos ei o tapellut ni ei o mies.. en ole sama mieltä.. väkivalta on tyhmien viimeinen argumentti.. eikö ole?..

PLUR

*plur*

voih, oot niin oikeassa! jos mies on sellanen joka haastaa riitaa ja tappelee, en vois ikinä kiinnostua siitä.
cosmikki

#37 • • cosmikki
Defiz:

En oo joutunut tappeluun koskaan *iloinen* Se on vaan positiivistä

Täytyy kyllä myöntää että ottaa päähän kun täällä tampereella hilluu mannen alkuja mäkin kulmalla vittuilemassa ihmisille. Aina joku tulee soittaan suutaan "anna rahaa". Witun neekerin alut sais lähtee kotiin.. *dissaa**dissaa*

kyllä täällä pk-seudullakin niitä ulkomaalaisia riittää aukomassa päätään. siksi kierränkin ne aina mahdollisimman kaukaa.

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

#38 • • Dorka Guest
...eipä tappeluita oo kohdalle oikeastaan ikinä sattunu, kun vältän sitä viimeiseen asti mut kerran täällä pikku-huopalahdessa tuli pientä kinaa somalien kanssa.

Oltiin kaverin kanssa ulkona pyörillä ja istuttiin puiston laidalle. Siellä sit vähän naureskeltiin, kun 6 10-12 vuotiasta somalia kiusas vähän jotain 12-14 vuotiaita tyttöjä. No ne tytöt sitten lähti pois ja ne somalit tuli sitten meidän luokse. Ne rupes heti vittuilee päin naamaa ja en voinu mitään muuta tehdä, kun nauraa kaverin kanssa et mikä pila tää on olevinaan.

No sitten ne somalit vei pyörän ja sit myöhemmin vei aurinkolasit yms. Siinä vaiheessa meni jo huumorintaju niiden kanssa ja ruvettiin kaverin kanssa hieman ahdistella niitä mut ei mitenkään fyysisesti jolloin ne sitten anto pyörät ja muut takasin ja ne lähti pois. Toi koko juttu kesti jotain 15min joten aika kauan ne jakso silmillä hyppiä.

Vähän sen jälkeen, kun ne lähti niin me lähettiin meille himaan päin ja taas ne samat somalit tuli vastaan niin, et ne oli ruvennu taas kiusaamaan niitä tyttöjä. Oli tainu viedä niidenkin pyörän ja töni niitä tyttöjä. Silloin, en tiedä mikä tuli mut meni hermot niiden kanssa ja löin aina löysästi yhtä niistä somaleista ja ne juoksi karkuun.

Siitä sitten jotain 5min päästä sieltä tuli joku iso somali korstos et mitä helvettiä mä teen ja mä sanoin et mitä helvettiä noi pikkusomalit kuvittelee olevansa. Siinä sitten se iso somali mottas (löysästi sekin) päin naamaa ja oli siinä sit vähän ihmettelemistä. Siinä sitten sanoin et soitetaan poliisit paikalle, kun se ison korsta somalin mielestä me oltiin jotain hirveitä kriminaaleja, kun vähän löin sitä pikkusomalia.

Poliisit tuli paikalle (kaksi partiota mut toinen lähti pois, kun ei se tilanne niin vakava ollu). Sen jälkeen siihen poliisiauton viereen tuli n. 30 hengen somaliryhmä, äitejä, sisaruksia, sukulaisia yms. ja kaikki siellä somalikielellä huuteli meille ja poliiseille. Tilanteen selitettyä poliisille, poliisit oli vähän et mitä helvettiä ja sano mulle et oikestaan ne ei haluais jättää muo siihen et ei tule mitään sen suurempaa tapausta.

No vähitellen illan hämärtyessä päästiin somaleista ja muista eroon mut sitten meitä vastaan tuli joku helvetin somalipahis joka tuli haastaa riitaa. No siinä väännössä, kun se kävi käsiks niin meni t-paita paskaks yms. mut ei sen pahempaa. Sit me kuultiin et ne pikkusomalit oli tehny meistä rikosilmoituksen josta sitten mekin mentiin tekemään oma rikosilmoitus asiasta.

Siinä sitten oli haastatteluja yms. mut sitten viikon parin päästä tuli syyttämättäjättämispäätös, sillä ne somalit oli ite myöntäny sitten et ne oli oikestaa provosoinu kokoajan yms. et oikeastaan ainoa "rikos" oli se et mä löin sitä pikkusomalia, mut kummiskin sen verran kovaa et sillä vähän silmäkulma aristi.

Henkilökohtaisesti inhoon tappeluita ja vältän niitä niin paljon, kun mahdollista kun en usko tappelun voimaan vaan puhumiseen... mut tän jälkeen en edelleenkään suostu tappelemaan mut vei kyllä loputkin somalien arvostuksesta viemäristä alas. Vähemmästäkin tulee ongelmia jos ne yrittää soveltaa niiden kulttuuria jonka takia ne on ajautunu sisällissotaan niin tänne suomeen. Asukoot täällä mut maassa maan tavalla ja jotka ei sopeudu niin pitäis viedä sit takasin somaliaan sotimaan toisiaan vastaan, kun ne kummiskin täällä sit hakkaa viattomia suomalaisia ja varsinkin puolustuskyvyttömiä tyttöjä.

...niin toi tapahtu joskus 6-7 vuotta sitten, kun olin jotain 16 *hmph*
milla

#39 • • milla
cosmikki:

Defiz:En oo joutunut tappeluun koskaan *iloinen* Se on vaan positiivistä

kyllä täällä pk-seudullakin niitä ulkomaalaisia riittää aukomassa päätään. siksi kierränkin ne aina mahdollisimman kaukaa.

oon ollu muutamassa tappelussa ite(en ole alottanut) ja kukaan niistä ei ole kyllä ollut ulkomaalainen. aika nihkeetä suhtautumista jengillä:/
Hexa

#40 • • Hexa Toimittaja
In Finland we have this thing called rähinä känni. *pahis*

Suomalainen, viina ja puukko, oikeestaan pahempaa yhdistelää ei voi löytyy, tai no.. Tietysti on näitä tiettyjä vähemmistö ryhmiä jotka aiheuttaa harmia, mutta kyllä niitä rähisiöitä löytyy jokaisesta väestöryhmästä...

--
24 / 7