Tää nyt ei oo ihan bile moka vaa vähän ennen bileitä, mut eniwei.Tos viime viikonloppuna oltiin poikien kans menos tonne iron raveriin ja mä olin kuskina.Vedettiin auto glorian etee parkkiin ja otettiin siinä sit pari bissee et lähtis ilta vähä paremmin käyntiin.Olin sit kaks bissee vetäny nii kaverit tuli patistaa et nyt kuselle sieltä ja vedä se vika bisse ulkona.No minähän sitten kiireellä hyppäsin ulos autosta ja pamautin oven lukkoon ja kappas, avaimet oli virtalukos ja autossa oli musiikki jytisemäs!Kappas! *voiei* nii ja lippu bileisiin oli kans lukkojen takana. *suru* no ei siin sit hittoikaa, mentiin korttelin päähän polizai asemalle pyytämään apua (mulla hame ja kiksukarvat jalois, poliisi sedät ja tädit vähän katto kieroon...*nauraa*) et jos ne vaik avais mulle ovet.Kaverit jäi aulaan odottamaan lonkkupulloinensa ja sai sit ohimennen joltain poliisipartiolta lähtöpassit, uhkaili viel sakoilla ja kaikkee...
..mut joo, sedät tuli paikalle ja avas oven (meni n.2min) ja sain aivaimet ja lipun.
Ikinä ennen en oo ollu noin ilonen et poliisi on olemassa!
Poliisi on jees.....päästiin lopulta bileisiin.