Kaupat

6 posts, 1 page, 2,706 views

Lost-Soul

Posts: 3,107

#1 • • Lost-Soul los pallos
En ainakaan huomannu et tuol olis missään ollu aikasemmin tätä.. joten..
Olis ihan kiva tietää missä kaupoissa kannattaa käydä silleen niinkun esim. Lontoossa.. Eli kaikkii hyvii vaatekauppoi mistä sais jotain erikoisii ja kivoi vaatteita jakoon... ja tietenkin ne musiikkii ei saa unohtaa...
Jos sit viel tiedätte, et kyseisellä paikalla on omat kotisivut niin pistäkää ihmeessä linkkii jakoon...*piis*

Eli siis ihan kaikista mahdollisista kaupungeista tietoo jakoon...

[muokattu 27.2.2003 09:15]

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Avatar
#2 • • ikj Guest
en ole ite käynyt lontoossa mutta kuulema camden town'ista löytyy paljon kaikkee kivaa...cyber dogin liikekkin tais olla siellä+tori täynnä kaikenlaista muutakin, sit myös swear kenkä merkin liike=)googlesta ainakin olen löytänyt camden town nimellä jotain...www.cyberdog.co.uk*hymy*

[muokattu 27.2.2003 08:52]
Shiny

Posts: 42

#3 • • Shiny
Tänne vois kyl kertoo myös suomen kaupoista...Turussa on ainaki se joku...Siel oli kaikkee tosi jees juttuja,mut oli vähä rahat tiukoilla sillon *nyyh*
Mark

Posts: 7,311

#4 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
joo, lontoossa on ihan sikana liikaa kauppoja et kaikkii viittis luetella, mut camden townista tosiaan löytyy aivan sairaasti hyvii pikkuputiikkeja, ja sit stables:in alueelta lisää ja tosiaan viel cyberdogikin =) Toinen lontoon dogi löytyy covent gardenista. Sohon alue on kans hyvä, siel on kans sikana pikkubutikeja..

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Mark

Posts: 7,311

#5 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
niinjoo, ja levykauppoja lontoossa:

HMV
tower records
virgin megastore

ja löytyy netukasta ihan noilla hakusanoilla aika paljon linkkejä..

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Akrobaatti

Posts: 330

#6 • • Akrobaatti
Oon ite Tampereelta niin haluaisin tietää onko täällä muita hauskoja hörhelö kauppoja kun IGOR SIPERIANHURTTA? Itse en mitääm karva hörhelöitä käytä vaan pysyn ihan vakaasti lökäpöksy linjalla.*ökkö*

--
Hip Hop For Life