Gohai - Love & Hate

18 posts, 1 page, 6,336 views

Avatar
#1 • • Edited astaroth Guest
575838.jpg

Tässä on alkanut pikkuhiljaa kerääntymään jonkun verran peruspolkkaa hyllyyn, joten päätinpä koota niistä setin.

Tällä kertaa aloitetaan iloisella pyllynkeikutus-hardhousella. Tästä edetään melodiseen kiksupolkkaan ja lopussa on pari vähän äkäisempään hard nrg-klasaria.

Pahoittelen alussa olevaa muutaman sekunnin naksutusta, oli pieni naarmu päässyt levyyn.
Serveritilasta kiitokset domille.

Palautetta saa tietenkin taas antaa, jos siltä tuntuu. Toivottavasti maistuu! Enjoy :)
hard house, hard trance

tracklist:
1. Satellite Kidz - Funky Nutz [Tidy]
2. Andy Farley & Nick Sentience - Check Mate [Nukleuz]
3. Organ Donors - In Power [Frantic]
4. The Disco Brothers - First Contact (Regeneration Mix) [Nukleuz]
5. James Lawson & Phil Reynolds - Filthy Criminals [Nukleuz]
6. Lisa Lashes - What Can You Do 4 Me (Haslam & Guyver's Tidytwo Remix) [Tidy]
7. Trauma - Black Magic [Trauma Trax]
8. BK & Dave Randall - Ascension [Nukleuz]
9. BK & Lab 4 - Final Chapter [Nukleuz]
10. Lab 4 - The Creator [Fragile]
11. The Test Tube Babies - Fuck the DJ [Passion]
12. Paul Glazby - Hostile [Vicious Circle]

lisätiedot - kuuntele
Meke

Posts: 2,083

#3 • • Meke GT Digital, BCN Records
Olipa tutun oloinen miksauksen nimi...
Love/Hate

Ihan uteliaisuudesta imutan tämän Love & Haten...

--
Ruboy Records, GT Digital, BCN Records, Burning Chrome Records, Sinthetic Digital, Electronica Exposed, Finrg Recordings, Audio Reanimation, Freeformaniacs, Ruffbeatz

ninni

Posts: 489

#4 • • ninni sydän
*kuolaa* tykkään *sydän* *aplodit*

--
äitini tietää etten ole normaali lapsi
*tirsk*

Germitbiili

Posts: 1,070

#5 • • Germitbiili Ihmepoika
Hehee pakko kuunnella millanen setti on kasattu......mun vanhoista levyistä....*piis*

--
NO SHIT SHERLOCK

Mike Kila

Posts: 306

#6 • • Mike Kila
Päätinpä avartaa katsettani ja kuunnella vähän polkkaa kun kansikin oli ehkä hienoimpia mitä oon täällä nähnyt *nauru*. Ja voi että maistui tää setti.. Erityisesti alun biisit olivat omaan makuuni kolahtavia :). Tekniikkakin näyttäis olevan kunnossa.

Lisää tällästä *joo*
Avatar
#7 • • astaroth Guest
Kiitokset palautteista. Kiva kuulla, että maistui. *hymy*
BuBu

Posts: 509

#8 • • BuBu
Very good indeed *jiihaa**pahis**jiihaa*

--
Put on your reeboks man and go play some funky tennis!!

blender

Posts: 2,552

#9 • • blender Arcade | KAIKU
millä ihmeellä oot pakannu tän? kuulosti iha joltai 64kbit/s laadulta, eka biisi herätti kiinnostusta joten imaisin tän, mut eihä tollast suhinaa jaksa kuunnella, ens kerralla vähä paremmalla laadulla kiitos :)
Avatar
#10 • • astaroth Guest

blender, 20.11.2005 11:48:
millä ihmeellä oot pakannu tän?


setti on eka vedetty md:lle ja siitä sitten plugin kautta koneelle. en sitten tiedä, verottaako tämä miten paljon äänenlaatua *ding* ja mikserissä on todennäköisesti ollut surkeat vola-asetukset, koska jostain syystä md rupeaa särkemään yllättävän matalissakin äänenvoimakkuuksissa

en vaan osaa
blender

Posts: 2,552

#11 • • blender Arcade | KAIKU

astaroth, 20.11.2005 11:56:

en vaan osaa



nii voi olla *nauru*

joo tosiaa toi md saattaa vähä huonontaa sitä, etkös voi suoraa koneelle nauhottaa esim. sound forgella?

kantsii kattoa myös eri pakkausohjelmien eroja, joissakin ne on aika isot...itse oon pakkaillu musicmatch jukeboxilla 128:sia ja se kuulostaa monesti paremmalta kun jonkun pakkaama 160kbit/s mp3...ja joittenki ohjelmien 128-paketti kuulostaa sit joltai 96kbit/s paketilta.. et tälleen.
Avatar
#12 • • astaroth Guest

blender, 20.11.2005 12:02:
joo tosiaa toi md saattaa vähä huonontaa sitä, etkös voi suoraa koneelle nauhottaa esim. sound forgella?


kyllä muuten, mutta dekit ei mahdu samaan huoneeseen koneen kanssa, joten tarvitsisin abt. 12m piuhan, että se olisi mahdollista *hih*

pittee katsoa, jos jotenkin saisi homman järjestettyä

kantsii kattoa myös eri pakkausohjelmien eroja, joissakin ne on aika isot...itse oon pakkaillu musicmatch jukeboxilla 128:sia ja se kuulostaa monesti paremmalta kun jonkun pakkaama 160kbit/s mp3...ja joittenki ohjelmien 128-paketti kuulostaa sit joltai 96kbit/s paketilta.. et tälleen.


kiitos tiedosta. itse olen käyttänyt goldwavea, joka puskee tuota 128-pakettia. tässä saatta olla juuri tuo mainitsemasi laatuheitto. pitää kokeilla musicmatchia, kun joskun muutaman kuukauden päästä pystyy taas miksailemaan kunnolla
Claquesous

Posts: 3,206

#13 • • Claquesous viidettä kolonnaa
Jätkäki on ehtiny maanpuolustuksen ja ginesten ohella tällast vääntää. Imutukseen menee.

--
32. of December

Avatar
#14 • • astaroth Guest

mikkihiiri, 20.11.2005 12:46:
Jätkäki on ehtiny maanpuolustuksen ja ginesten ohella tällast vääntää.


tää on vanhaa kauraa. setti on lisätty 5.6., eli en ollu vielä silloin huutelemassa "alokas nönnönnöötä" :)
Claquesous

Posts: 3,206

#15 • • Claquesous viidettä kolonnaa

astaroth, 20.11.2005 12:56:
tää on vanhaa kauraa. setti on lisätty 5.6., eli en ollu vielä silloin huutelemassa "alokas nönnönnöötä" :)



I stand corrected.

--
32. of December

harhainen

Posts: 243

#16 • • harhainen yodlaiuuuuuu
alku = *eiei*
loppu = *joo*
Avatar
#17 • • astaroth Guest
nyt kun sain kodin teknologian pelaamaan, niin nauhoitin tämän setin uusiksi. eli luvassa parempi äänenlaatu ja ehkä teknisestikin hiukan parempi. innnnjoi *hymy*
Piiuzki

Posts: 870

#18 • • Piiuzki
kuulostaa hyvälle *joo* *aplodit* *jiihaa*