Cluberion 8.7.2005 @ Imatra

12 posts, 1 page, 2,989 views

Pauha

#1 • • Pauha
Pitää tänne vaikka tulla synkistelemään ku intti loppuu... Voi tätä kurjuutta...

--
Leave me alone, I am doing my rum and noodles.

Chatte

#2 • • Chatte Team Teknolipat :)
Oman seutukunnan bileitä tulisin muuten kyllä tukemaan, mutta samaan aikaan on Konemetsä, joka kyllä vie voiton tällä kertaa. *hymy*

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

Wegez

#3 • • Wegez wegezandnicsilver.com
Hmm...jos vaa on varaa ni tänne vois tulla! *plur* LineUp on ainakin niiku ihan great! *hihu*

--
...we´re all made of stars...

Nil

#4 • • Nil
Pitääpi tulla tänne kun meen tonne imatralle muutenki viettää aikaa kavereitten kans ku siel on imatra bb ja kaikkee...*vink*
Sundust

#5 • • Sundust Behind The Sun
*joo* Tänne siis viepi miun jalat.. *plur*

--
*jiihaa* Danger i´m raving...

_Catja_

#6 • • _Catja_
Täällä ollaan *jiihaa* Toivotaan että kelit suosii... terassi ois varmaan aika jees alkuun *plur*
Nikke

#7 • • Nikke Robodisco / Techmu
Miettisen Kallen setti ois ollu kiva kyllä kuulla. Tiistain tanssi-illat on kuitenki suorittanu mun osalta suurimman käännytystyön tähän elektronisen tanssimusiikin maailmaan, eli iso kiitos sinne suuntaan. *plur* Tällä kertaa ei vaan pysty nyt saapumaan paikalle mut joskus sitte tulevaisuudessa aivan varmasti *piis*

--
Wunderbar... wundervoll... superschön... supertoll
Dj-info

seilori

#8 • • seilori
Pidän muuten suuresti flaierin grafiikasta, vaikka pienempi "kaunokirjoitus" vähä hankalaa luettavaa onkin :)

Oikein kivan kuuloiset bileet. En nyt tällä kertaa viitsi kuitenkaan Lahdesta matkustella, kun täälläkin on mukavaa tapahtumaa tarjolla. Superia on kanssa se, että BB-festareiden ajaks saatiin tällaista meikäläistäkin kiinnostavaa musiikkitapahtumaa. Joitain vuosia sitten tuli pari kertaa siellä isois bändeis hengailtua, mutta illan hämärtyessä ollut enää mitään kiinnostavaa puuhaa.
Nefertete

#9 • • Nefertete pile-eläin
Vois kuitenkin ehkä mahdollisesti kai yrittää paikalle jos työpäivän jälkeen oon vielä hengissä..

--
Toiset tykkää muhkummasta.

Sundust

#10 • • Sundust Behind The Sun
Noh eipä kukaan oo vissiin mitään kommenttia antanut, joten mie aloitan *nauru*

Jepsis kivaa oli, varsinkii loppu yöstä, jolloin tuli sitä hardia *jiihaa* ja olihan se house terassikii ihan kiva yllätys, vaikka oon enemmän ton hardtrancen puolella, mutta kuiteskii ISO kiitos järjestäjille kuin myös loistaville Dj:ille *plur**aplodit**aplodit*

--
*jiihaa* Danger i´m raving...

_Catja_

#11 • • _Catja_
Jees, iso kiitos kuuluu Kizza Promotionsille *aplodit*

Terassilla oli kivaa, vaikka meinas jossain vaiheessa vilu iskeä auringon aiheuttamien palovammojen takia... Kiitokset etenkin House Amigosin pojille *plur**hihu*

Terassilla tuli sitten viihdyttyä sen verran hyvin, että jäi Tabin ja Kallen setit käytännössä kuulematta, ehkä olisi ollut parempi jos terassiklubi olis alkanut jo aikaisemmin ja toiminut etkoina itse bileille... Ja se väli- ja rokkipuolen korvia hivelevä musiikki ja hihaan tarttuvat kääliöt vähän latistivat tunnelmaa, kun siitä nyt väkisinkin oli aina läpi kuljettava *ding*

Joka tapauksessa varsin onnistuneet bileet Bullsin puitteisiin ja jatkot todellakin korvasivat noi pienet puutteet, joten ei muuta kun lisää näitä *kiitoskiitos**aplodit**nauru*
Saarus

#12 • • Edited Saarus
Ja taas mää oon missannu jotai oleellista *nyyh*

--
-life is life and show must go on-