UNITY lippuja

156 posts, 8 pages, 54,026 views

Mark

Posts: 7,311

#21 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

jungler, 7.6.2005 14:04:
ei ristiriitaa... vain huumoria!



*justjoo* mun mielest ois ihan oikeeta huumoria et sulta revittäis seuraavasta lipusta "vähän bonusta", vaik pileet toimii non-profit periaatteel ni ihan vaa pelkästään sen takii et unity sais jotain bonusta tekemästään työstä..

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

jungler

Posts: 9

#22 • • Edited jungler
relaa jannu! jos ei hinta nouse huudossa yli 16E ne sehän on sit se hinta! :O mut tottakai mä otan enemmäkin rahaa vastaa jos huutajia löytyy... ja itehän ne huudot sinne pistää. en mä nyt tyhmä ole...
jungler

Posts: 9

#23 • • jungler
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=18301892


tossa se nyt sit on huutonestissä pyynnöstä. eli lähtöhinta 15eemelii ja äsken ku katoin niin oli 0 huutoa. ei ole hintavarasuta eli onnekas saa lipun 16ekel (norm hinta) eikä tarttenu mennä aamu 8-9 jonottaa sitä... koita onneas! :O (pelle!)
ezzy

Posts: 8,060

#24 • • ezzy Droid-pappa
noniin, eli reilu kauppa. ostaakaa nyt saatana toi lippu pois alkääkä valittako *nauru*
Avatar
#25 • • astaroth Guest

jungler, 7.6.2005 14:36:
tossa se nyt sit on huutonestissä pyynnöstä.


Rikot nyt sitten huuto.netin sääntöjä. Noita huutokauppoja ei saa linkata *vink*
jungler

Posts: 9

#26 • • jungler
oops. en ole perehtynyt noihin sääntöihin. sori kaikkille ketä loukkaan tai kenen oikeuksia rikon. mut leikitään nyt et tota linkkiä ei ole tossa... ;)
serotonot

Posts: 3,137

#27 • • Edited serotonot Paul Easy

jungler, 7.6.2005 15:00:
oops. en ole perehtynyt noihin sääntöihin. sori kaikkille ketä loukkaan tai kenen oikeuksia rikon. mut leikitään nyt et tota linkkiä ei ole tossa... ;)



älä ihmees vaan editoi sitä linkkiä pois sun postista. se o meinaa siitä jännä leikki et sit sitä ei oo OIKEESTI siinä :D

KELAA KUINKA PSYKEDEELISTÄ!
dfgbsadfgadfvadfvadv

Posts: 282

#28 • • Edited dfgbsadfgadfvadfvadv Evil Genius
2x unity libbu = 32e

Pistäkää mulle privaa jos joku on kiinnostunut *igor*

jos postilla pitää lähettää niin ostaja maksaa ne kulut. Rahat tilille ja liput postiin periaate. Pääkaupunkiseudulla voi tulla hakemaan esim. kalliosta tai sopimuksen mukaan.

-rälläkkä


MENI JOOOOO

--
-=Relic=-

Tiuge

Posts: 109

#29 • • Tiuge
prkele, myöhästyin näemmä 10 min edellisestä viestistä.. mrrh.. noh, eli OSTETAAN kaksi lippua Unityyn, eli mikäli joku ei pääsekään niin tänne kelpaa! *joo*

--
We don't need no education! - Yes you do, you just used the double negative.

sapeli

Posts: 11,768

#30 • • sapeli jokukukamikä?

Relic, 7.6.2005 15:21:
MENI JOOOOO



Aika hyvä, neljässä minuutissa kauppa *joo*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

jungler

Posts: 9

#32 • • jungler
joo munki lippu sit mennyt jo! ;/
antero

Posts: 84

#33 • • antero
hassua mikä show taas unity lipuista..

mihin sitä lippua edes tarvitsee?

--
Whenever people agree with me I always feel I must be wrong.

keisha

Posts: 1,394

#34 • • keisha bullet with butterfly wings

antero, 7.6.2005 17:10:
hassua mikä show taas unity lipuista..

mihin sitä lippua edes tarvitsee?


Olen töissä päivällä enkä pääse nauttimaan (toivottavasti kauniista) kesäpäivästä saarelle. Illalla lauttaan ei enää pääse ilman bilelippua.

Mulle siis kelpaisi tiketti, laittakaa privaa jos jollain on ylimääräinen. :)

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

cono

Posts: 1

#35 • • cono
Ostetaan 1-2 Unityn lippua maksetaan hyvin pankaa viestiä osoitteeseen:

[email protected] Pliiis!!!
ämsee

Posts: 722

#36 • • ämsee
Mulle kans pari lippuu!!

--
hyvä yritys

heke

Posts: 17

#37 • • heke
Ostaisin 2 lippua. Pistä mailia jos haluat luopua omistasi. Voin noutaa PK seudulla, muuten postitse.
Ahi

Posts: 154

#38 • • Edited Ahi Nyt alkaa uusi elämÄ.
Voi vittujen kevät! Kirosanat ei riitä kuvaamaan tunnetta. Joutuu perumaan koko Unityyn tulon. Rovaniemellä ois 4 kpl lippuja tarjolla jos joku pystyy hakemaan.

Niin joo. Terve vaan kaikille! Tais olla eka postaus yleisille foorumeille. Hyvä sävy...

Liput meni!

--
-Tunne on tunnettava, taito opittava, yksin tieto voidaan antaa-

UnityF

Posts: 15,721

#39 • • UnityF joo just se

Ahi, 9.6.2005 09:41:
Voi vittujen kevät! Kirosanat ei riitä kuvaamaan tunnetta. Joutuu perumaan koko Unityyn tulon. Rovaniemellä ois 4 kpl lippuja tarjolla jos joku pystyy hakemaan.

Niin joo. Terve vaan kaikille! Tais olla eka postaus yleisille foorumeille. Hyvä sävy...



eikö ne tulis myös pikapostilla perille? sillä ehdolla tietenkin et ostaja maksais viulut... niin ei menis hukkaa lippuset. Tuli vain mieleeni. *hymy*
Ahi

Posts: 154

#40 • • Edited Ahi Nyt alkaa uusi elämÄ.
Kyllä varmaan onnistuis. Olen neljään asti töissä, mutta pääsen postiin heti sen jälkeen. Eli neljä lippua 16 E/kpl + pikakirjeen hinta 5,20E. Postin mukaan perillä huomenna puolilta päivin.

Liput meni jo!

--
-Tunne on tunnettava, taito opittava, yksin tieto voidaan antaa-