Oon vieläkin ihan duuden daadeleis, mut oli karmean hauskaa.... oon hehkuttannu jo monessa paikassa, mut oli oikeesti niin kivaa, että vois alkaa kupittaa uudestaan...ilmakin on mitä mainioin
humalassa ollaan ja kuunellaan leeviä..se jos jokin on hyvää...ja jos joku sen kieltää...ei tiedä mistään mitään....siinä nniin hyvää itse ironiaaa ja sarkastia...ehkä parasta*hih*
Jepajee, kyllähän sitä tästä pikkuhiljaa saadaan humalat käyntiin. Saatanan siiderit ja viinat! No mutta, huomenna ei ole pahemmin luentoja niin kai sitä voi itselleen sallia muutaman paheellisen viinan tänään....
Noniin, nyt on humalas, Onnelat tsekattu, ja viinamäärä on kasvanu potenssiin 10. Saatanan viinat, viina on kaiken pahan alku ja juuri. Pitäs lopettaa mokomat, laakist
•
•
Charlotte pikku-sisko, tuulitunneli/tuulis, nato
Mietin, että koska pääsisin kirjoittamaan tähän topikkiin. Noh, nyt taisin päästä. Olen humalassa myönnettäköön se. Onnistuin möhlimään, sillä kirjoitan tätä viestiä toista kertaa Myönnetään, olen erittäin humalassa. Haluaisin lähettää ISON :n kaikille ihanille ihmisille joiden kanssa tänään juhlittiin Oli todella mukava ilta Oli todella hauskaa