klubbarilaisten moottoripyöräkokoontumisajot oli su 3.7.2005

105 posts, 6 pages, 35,175 views

sparffo

#61 • • sparffo Team Aerobic

Fyraett,

Pakko saada uus pärrä hankittuu, mun isi on niin homo et se möi edellisen pois :.(

laita faijas myyntiin ja osta rahoilla uus pyörä *nauru*

--
to be old and wise you first have to be young and stupid

SilverJo

#62 • • SilverJo I solemnly swear that I am up to no good.

sparffo, 17.6.2005 19:38:
Tulisin jos lähettäis vaikkapa crossiradalle *vink*

Darn, mun crossi on edelleen rikkipipi. *nyyh* Sillä oli kyllä muksa ajella pitkin metsiä. *joo* Onneks on tuo toinen mopo millä huristella. *plur*

--
Broken words always
start as thoughts.
Clean thinking keeps
things beautiful.

sparffo

#63 • • sparffo Team Aerobic

SilverJo,

Darn, mun crossi on edelleen rikkipipi. *nyyh*

mä voisin melkeen tulla laittaan sen kondixeen *hymy* ihan vaan et sulle tulis hyvä mieli*joo*
mun mielest se on siistii ku naiset uskaltaa päästellä menee crossii! ihan sama kun mä käyn aerobikis *hih* 99% kerroista olen ainut mies... mix? *nauru*

kerran ajettiin tampereella PM-kisat, tais olla -99? no mun harrastelija frendit piti vähän hauskana sitä kun siellä oli aika paljon naisia kisaamas *niitten ennakkoluulot* "ne ei varmaan pääse mihkään..." no kun tuloslistaa tarkasteltiin ne oli hävinny flikoille noin 1 min verran *nauru**nauru*
aika vähän mä repesin ja vittuilin niille, ihan oikein, mix mennä selittään tietämättä mitään.

BTW, voitais järjestää klubbarin viralliset MX zäämpiön zipsit *nauru*

--
to be old and wise you first have to be young and stupid

SilverJo

#64 • • SilverJo I solemnly swear that I am up to no good.

SilverJo

Darn, mun crossi on edelleen rikkipipi. *nyyh*

sparffo, 23.6.2005 16:31:
mä voisin melkeen tulla laittaan sen kondixeen *hymy* ihan vaan et sulle tulis hyvä mieli*joo*

Koska, koska?! *lmao* Mun rakas serkkupoika sen lupasi korjata.. kaks vuotta sitten. *nauru* Siinä on hienot uudet (okei okei, käyttämättömät;) piikkirenkaatkin! *slurps* Nooh, kyllä se joskus kuntoon tulee, voi sit vaikka antaa sen pikkuveljelle. *hihu* En mä sillä mitenkään älyttömän paljon ehtinyt muinoin ajella.. kerran tosin meinasin osallistua yhteen kilpailuun, olisin nimittäin voittanut sen vaikka olisin ajanut reittiä 24h, koska olisin ollut ainoa nainen. *muhaha*

--
Broken words always
start as thoughts.
Clean thinking keeps
things beautiful.

straiter

#65 • • straiter rollaattorit rulaa

Grizzley, 14.6.2005 13:52:
---
straiter
Kaikki naispuoliset tutut on sanoneet, etteivät tuu mun kyytiin. Mä kuulemma oon ihan tarpeeks kahjo jo auton ratissa.*hih* Törkeä syytös!

---

Ei nyt oo tarkotus moralisoida tai olla tosikko mut kuten tän kesän statistiikoista on huomattu niin mopot ei oo niitä vehkeitä joilla välttämättä kannattaa todistella mitään tai olla ylpeenä "kahjo".

Edit: Typ0-negative

Mä en todellisuudessa oo kahjo mopon puikoissa. Jos sillä ajat kolarin tmv., olet aina häviäjä, vaikka olisit kuinka oikeassa. Nää kommentit perustuu siihen aikaan ku mä olin vielä nuori ja tyhmä kotilokuski. Räppäämistä varten mä voin lähteä apparalle.

Ja on olemassa kahdenlaisia motoristeja, niitä, jotka ovat kaatuneet ja niitä, jotka tulevat kaatumaan. Mä kuulun ekaan osastoon, tosin edellisestä kerrasta on 13 vuotta.
tuisku

#66 • • Edited tuisku tomboy girleygirl
viikonlopuksi on luvattu 25 astetta ja auringonpaistetta!! *plur*

ja tänään (30.6) sääkartta sanoo että vettä satais...? *ding*

osaakohan ne nyt päättää siellä ollenkaan mitä säätä luvata kansalaisille?!?

--
*sydän* Yksikään lumihiutale ei ikinä putoa väärään paikkaan *sydän*

tuisku

#67 • • tuisku tomboy girleygirl
Noniin, ylihuomenna sitten mennään.. *jiihaa*

eli tapaaminen on siis hietsun hiekkaparkkiksella klo 14. Liikelle lähdetään n. 14.15.. jos näyttää siltä että myöhästyt, niin voit soittaa mulle, ja me odotetaan sua vielä hetki tai sovitaan tapaaminen jonnekkin muualle. numero on siis 0407071117.

sunnuntaina tavataan!!

--

tuisku

#68 • • tuisku tomboy girleygirl

straiter, 23.6.2005 22:01:
---
Grizzley, 14.6.2005 13:52:
---
straiter

Ja on olemassa kahdenlaisia motoristeja, niitä, jotka ovat kaatuneet ja niitä, jotka tulevat kaatumaan.

Päätin sitten eilen liittyä tohon ensimmäiseen kastiin... *blush*

--

Grizzley

#69 • • Grizzley HUGC/Avantgardistinen Utopistiminarkisti

tuisku

Hui! Et kai pahasti? *lohduttel*

--
Signature summarily executed for treason

tuisku

#70 • • tuisku tomboy girleygirl

Grizzley, 2.7.2005 19:39:
---
tuisku

---

Hui! Et kai pahasti? *lohduttel*

Noup. yks m****u teki äkkijarrutuksen mun edessä, ja heitin siinä sitten liinat tiskiin ja siinähän meni sitten tasapaino.. tosin olin jo pysähdyksissä kun pyörä kellahti kumoon.. käsijarru katkes ihan pikkasen.. ei muuta, onneks. ja ai vähänkö mä raivosin, kundilla ei ollu muuta sanottavaa kun et onnex autoon ei tullu jälkiä. *kivatsulle*

mut nyt mä oon ihan cool.. *hymy*

--

straiter

#71 • • straiter rollaattorit rulaa

tuisku, 2.7.2005 19:25:

No onneksi et luopunut omasta EMPY:n jäsenyydestäsi. *lohduttel*

Tällä hetkellä näyttää huonolta toi osallistuminen, pitäis lähteä viettämään sunnuntaipäivää autocadin seurassa eli töitä pukkaa, prkl. Mutta mä yritän saada hommat tehtyä ajoissa, että pääsee nauttimaan ajelusta.

Ja EMPY:hän on Elävien MoottoriPyöräilijöiden Yhdistys...
tuisku

#72 • • tuisku tomboy girleygirl

straiter, 3.7.2005 00:42:
---
tuisku, 2.7.2005 19:25:

---

No onneksi et luopunut omasta EMPY:n jäsenyydestäsi. *lohduttel*

Tällä hetkellä näyttää huonolta toi osallistuminen, pitäis lähteä viettämään sunnuntaipäivää autocadin seurassa eli töitä pukkaa, prkl. Mutta mä yritän saada hommat tehtyä ajoissa, että pääsee nauttimaan ajelusta.

Ja EMPY:hän on Elävien MoottoriPyöräilijöiden Yhdistys...

huih, en onneksi vielä luopunut, ja toivottavasti en vielä piiiitkään aikaan! *hikoil*

no niin, ilma on kuin morsian, luontoäiti suo parastaan, siispä toivon näkeväni suuren määrän innokkaita hitsussa kahen hujakoilla! *plur* *sydän*

--

ezzy

#73 • • ezzy Droid-pappa
valitettavasti jää väliin kulkuneuvon puutteen vuoksi. enfield on päreinä autotallin lattialla :)
SilverJo

#74 • • SilverJo I solemnly swear that I am up to no good.
Oli kyllä mielettömän kiwa pärräreissu! *sydän* Porukkaa ei ollut kovin paljoa ja jännitysmomentteja putkahti muutama, mutta hengissä selvittiin. *iloinen* Koska uudestaan? *sydän* Kiitos makkarasta, kiitos seurasta! *kiitoskiitos*

--
Broken words always
start as thoughts.
Clean thinking keeps
things beautiful.

Jaques

#75 • • Jaques HUGC / So Nice!
Jeeeee motskariajeluu!!! Superhyvä ilma, hyvä seura (ei se määrä vaan se laatu) ja jännittäviä tilanteita oli kyl.

Kunhan saa pärrän uudestaan lainaks niin ehdottomasti mukana. Ja toivottavasti saamme seuraksemme enemmän kaksipyöräsii klupparilaisii.

Kiitos Grizzley, Tuisku ja SilverJo!!!

--
Not everybody understands house music. It's a spiritual thing , a body thing!

tuisku

#76 • • Edited tuisku tomboy girleygirl
Kiitos Grizzley, Dj Jaques ja SilverJo hauskasta päivästä *hali*!!! muksaa oli! *jiihaa*
ens vuonna taas uusiksi! *sydän*

ja nimenomaan:ei se määrä vaan se laatu!! *plur*

--

Grizzley

#77 • • Grizzley HUGC/Avantgardistinen Utopistiminarkisti
Kyllä osu elementit kohilleen, loistopäivä, loistoseuraa, pyöriä varten luodut tiet, kesäset järvimaisemat, evästelygrillailut ja vaahtonamit *plur*

tuisku

Ai miten niin ens vuonna, kesää on vielä jäljellä vaikka kuinka!!! Me want more!!!

--
Signature summarily executed for treason

tuisku

#78 • • tuisku tomboy girleygirl

Grizzley, 4.7.2005 14:03:
Kyllä osu elementit kohilleen, loistopäivä, loistoseuraa, pyöriä varten luodut tiet, kesäset järvimaisemat, evästelygrillailut ja vaahtonamit *plur*

---
tuisku

---

Ai miten niin ens vuonna, kesää on vielä jäljellä vaikka kuinka!!! Me want more!!!

niin, voittehan te mennä.. mulla on tää viikko vaan stadis, sit möksälle, sit jenkkilään..

--

Elias

#80 • • Elias Elias

Tres, 4.7.2005 14:07:
Mä en viittiny mun moposkootterilla osallistuu tähän
kokoontumiseen :P

How cute *nauru*

--
Because "moo" just doesn't sound right"