59 posts, 3 pages, 9,308 views
aiduu, 4.6.2005 18:30:
Voivoivoi kesä tuli, takki jäi hima-narikkaan, ja takin taskuun passi. Ei auttanut itku markkinoilla sen kaapin eessä, en päässy sisään..
serotonot, 4.6.2005 18:32:
joo meidänkin porukan ikähaarukalla 24-27(vai 28) kysyttiin kaikilta paperit. Tosin me ollaanki ikinuoria siloposkia
Andria, 4.6.2005 18:44:
Lopetetaas se portsareista puhuminen Portsarit on portsareita ja pojat on poikia Asialle ei taida järjestäjä voida mitään jos poket on huonolla tuulella (tosin ne on aina) Jos puhuttais enemmän itse bileistä
(5) (3), 4.6.2005 19:10:
ot. moon ainaki aina duunis hyväl tuulel
Kaljupäisen herran musiikki tyyli ei ole ihan tuttu minulle mutta hyvältä sekin kuulosti. Pitääpä käydä joskus kunnon junkka bileissä niin ehkä rakastuu kunnolla siihenkin, mutta olen jo nyt. Kiitos bileistä Saa nähdä onko yhtä hauskaa ensiviikolla *paikalla*
Ana-5000, 5.6.2005 01:39:
---
Kaljupäisen herran musiikki tyyli ei ole ihan tuttu minulle mutta hyvältä sekin kuulosti. Pitääpä käydä joskus kunnon junkka bileissä niin ehkä rakastuu kunnolla siihenkin, mutta olen jo nyt. Kiitos bileistä Saa nähdä onko yhtä hauskaa ensiviikolla *paikalla*
---
That would be me. Tiedän kyl et aika harva tosta porukasta tota junkkaa kuuntelee, mut kiva että maistu :)
hards, 6.6.2005 12:25:
poket & narikkatyypit saa kyl aina yhtä hämmentyneeksi.
ei pysty käsittämään miten ne on saaneet sellaisen porukan samaan mestaan duuniin :D
Mark, 6.6.2005 12:01:
oli hauskaa, hyvää settiä tuli mut musa oli kyl ehkä vähän kohtuuttoman lujalla, ei siel flooril kauaa pystyny hengaa ilman tulppia.
Steven Hoaks, 6.6.2005 15:00:
Taidat olla ensimmäinen joka sanoo näin... Yleensä premin alakerrassa pyydetään jatkuvasti nostamaan tasoja kun on kuulemma niin hiljasella. Ei se kuitenkaan liian kovalla ollut mielestäni.
Mark, 6.6.2005 15:04:
---
Steven Hoaks, 6.6.2005 15:00:
Taidat olla ensimmäinen joka sanoo näin... Yleensä premin alakerrassa pyydetään jatkuvasti nostamaan tasoja kun on kuulemma niin hiljasella. Ei se kuitenkaan liian kovalla ollut mielestäni.
---
ok, ehkä syynä siis se et nää oli ekat kemut varmaan vuoteen mihin on tullu lähettyy oikeestikki selvinpäin juoden vaan yhen sidukan ite pilepaikal :D Joten homonaamat tästedes niinq aina ennenki
-M