Eewol - SUMMER of 666 -mix06- (HardStyle)

21 posts, 2 pages, 4,295 views

Avatar
#2 • • astaroth Guest
*hyppiiseinillä*

Palautetta myöhemmin.
diorite

Posts: 437

#4 • • diorite 180+
*aplodit*

--
Kuka? Minäkö?

Avatar
#5 • • astaroth Guest
Mä lovetan tätä miksiä kybällä. Loistavia biisejä ja messevästi melodisia biisejä - yllätyin itseasiassa hieman odotettua isompaa trancehtavamman tavaran määrää. Pistää peban pyörii. :) Kuitenkaan ei unohdeta sitä pikkusäröllä varustettua kickiä, mitä pitääkin olla. Vähän pilkettä tainnu olla silmäkulmassa kans tätä työstäessä? ;)
Puolessa välissä päästään jo kunnon nyrkinheilutukseen ja ~50 minuutista eteenpäin onkin jo kunnon synkistelyä. Loppupuoli onkin sitten erittäin messevää rotanmonottamista. Tosi kiva myös, että jätkällä on oma tyyli noiden biisivalintojen suhteen, settisi tarjoaa tosi paljon ennenkuulemattomia kappaleita.

Teknisesti oli todella mukavaa kuunneltavaa. Tiuhaa miksaamista ja paljon kikkailua (niin kuin hardstyleen pitää kuuluakin). Efektejä kivasti mukana. Parissa vaihtoa hieman meinaa karata ja parissa muussa vaihdossa tulee skidiä korjausta, mutta noita taas ei nussimatta löydä (niinkuin itse tein). Rakenteellisesti oikein kivan kuuloista ja volat pysyy hanskassa. Yhdessä biisissä taisi olla ihan hitunen volanousu, mutta ei sitten v*ttujakaan haitannut. En ole ihan varma, mutta särkeekö alapäät hieman tuossa 66 minuutin kohdalla pyörivässä biisissä? :P

Pari biisiäkin tuli spotattua:

1. Prodigy - No Good (Star the Dance) (Elle Dee Remix) <3<3<3<3
3. Haddaway - What Is Love (Reloaded Mix) :DDDD

(Pari muutakin tuli spotattua, mutta ei tiedä nimiä:)

9-/10 Uutta odotellaan mielenkiinnolla! *joo*
eewol

Posts: 1,125

#6 • • Edited eewol Fen - Project, Mayhem, Undertaker, TIP TOP

Astaroth, 25.5.2005 18:58:
Mä lovetan tätä miksiä kybällä. Loistavia biisejä ja messevästi melodisia biisejä - yllätyin itseasiassa hieman odotettua isompaa trancehtavamman tavaran määrää. Pistää peban pyörii. :) Kuitenkaan ei unohdeta sitä pikkusäröllä varustettua kickiä, mitä pitääkin olla. Vähän pilkettä tainnu olla silmäkulmassa kans tätä työstäessä? ;)
Puolessa välissä päästään jo kunnon nyrkinheilutukseen ja ~50 minuutista eteenpäin onkin jo kunnon synkistelyä. Loppupuoli onkin sitten erittäin messevää rotanmonottamista. Tosi kiva myös, että jätkällä on oma tyyli noiden biisivalintojen suhteen, settisi tarjoaa tosi paljon ennenkuulemattomia kappaleita.

Teknisesti oli todella mukavaa kuunneltavaa. Tiuhaa miksaamista ja paljon kikkailua (niin kuin hardstyleen pitää kuuluakin). Efektejä kivasti mukana. Parissa vaihtoa hieman meinaa karata ja parissa muussa vaihdossa tulee skidiä korjausta, mutta noita taas ei nussimatta löydä (niinkuin itse tein). Rakenteellisesti oikein kivan kuuloista ja volat pysyy hanskassa. Yhdessä biisissä taisi olla ihan hitunen volanousu, mutta ei sitten v*ttujakaan haitannut. En ole ihan varma, mutta särkeekö alapäät hieman tuossa 66 minuutin kohdalla pyörivässä biisissä? :P

Pari biisiäkin tuli spotattua:

1. Prodigy - No Good (Star the Dance) (Elle Dee Remix) <3<3<3<3
3. Haddaway - What Is Love (Reloaded Mix) :DDDD

(Pari muutakin tuli spotattua, mutta ei tiedä nimiä:)

9-/10 Uutta odotellaan mielenkiinnolla! *joo*



Kiitos tästä! Hyvä kuulla rakentavaa palautetta ja kiva ett tykkäsit! *joo*

Nii ja ne biisit oli

1. Prodigy - No good (start the dance) (dj L.E.D. rmx)
3. Haddaway - What is love (Jens O's Hard remix)

*vink*

Nii taitaa muuten särkeä siinä 66min kohdalla... Täytyy huomen kuunnella tarkemmin! *grr*
Avatar
#7 • • astaroth Guest

eewol, 25.5.2005 22:19:
1. Prodigy - No good (start the dance) (dj L.E.D. rmx)
3. Haddaway - What is love (Jens O's Hard remix)

*vink*


Argh! Mä en voi enää pätee. *nauru*

Nuo julkaisut on kanssa allekirjoittaneelle postissa tulossa, mutta ei voi muistaa ulkoa samplenäytteitä. Tuosta No Goodista on kylläkin tulossa eri julkaisu, mutta se on lähes identtinen tuon version kanssa. *hih*
eewol

Posts: 1,125

#8 • • eewol Fen - Project, Mayhem, Undertaker, TIP TOP

Astaroth, 25.5.2005 22:24:
---
eewol, 25.5.2005 22:19:
1. Prodigy - No good (start the dance) (dj L.E.D. rmx)
3. Haddaway - What is love (Jens O's Hard remix)

*vink*

---

Argh! Mä en voi enää pätee. *nauru*

Nuo julkaisut on kanssa allekirjoittaneelle postissa tulossa, mutta ei voi muistaa ulkoa samplenäytteitä. Tuosta No Goodista on kylläkin tulossa eri julkaisu, mutta se on lähes identtinen tuon version kanssa. *hih*



Meitsi palauttaa maanpinnalle... *nauru*

Joo noi on aika samanlaisia noi remiksit, mut se haddaway:n reloaded mix on kyl ihan sukka... *släp*
Avatar
#9 • • astaroth Guest

eewol, 25.5.2005 22:30:
Joo noi on aika samanlaisia noi remiksit, mut se haddaway:n reloaded mix on kyl ihan sukka... *släp*


Eli se on mulle just hyvä *nauru*
ETJ

Posts: 1,229

#11 • • ETJ Failed specimen
oli tuolla kyllä paljon tuttuja biisejä, mut kuulokkeet korvilla pikasesti kävin läpi ni mieleen jäi ainakin:
2. Angel Of Death - Angel of death :D
sit nää tuli jossain vaiheissa
Ian Knowless - X-Bass (Yoji B. & Mc Magica Hardstyle Remix)
Elle Dee - Traffic (Hardstyle mix)
ETJ

Posts: 1,229

#13 • • Edited ETJ Failed specimen
Donkey rollers - Evil ?


Mikä biisi toi on missä G'Kar sanoo "It is said that the future is always born in pain." *ding**kuolaa**muhaha*
Toisaalta voisit kertoa mulle muutenki ton biisilistan ni en menetä yö unia miettiessäni muutamaa biisiä tosta
onni3mk

Posts: 3,973

#15 • • onni3mk Onni on.

eewol, 25.5.2005 22:19:
3. Haddaway - What is love (Jens O's Hard remix)



uih *sydän*

Nythetiimuun

--
Onni on.

TwisteD

Posts: 135

#16 • • Edited TwisteD
tää on ihan mielettömän hyvä *aplodit**sydän**joo*
*sydän* Ophidian - Butterfly Vip *sydän*
ETJ

Posts: 1,229

#17 • • Edited ETJ Failed specimen
Prodigy - No good (start the dance) (dj L.E.D. rmx)
Angel of Death - Angel Of Death (Hennes & Cold Remix)
Haddaway - What is love (Jens O's Hard remix)

Hennes & Cold - Born Blind


IK - X-Bass (Yoji Biomehanika With Mc Magica REmix)


DHT - Listen to your heart

Eewol - Keep the Bass Flowing
Donkey Rollers - Evil
Elle Dee - Traffic

Ophidian - Butterfly Vip
Kuinkas vit*iks menee tällä hetkellä bongailu? *nauru**pahis*


Ainiin ja sit vielä se palaute :D
Helvetin hyviä ralleja miksattuna ihan hyvin yhteen, piti jopa ladata työpaikalle.
onni3mk

Posts: 3,973

#18 • • onni3mk Onni on.
Tykkäsin *joo*

Alkupuoli oli todella hyvää. Siinä jossain keskivaiheilla meni mun makuun vähän tylsäksi, mutta nopeasti sekin muuttui. Tykkäsin jopa loppupuolesta ihan näin kotikuuntelussa.

--
Onni on.

[zuho]

Posts: 238

#19 • • [zuho] Team Jorma
**tun hyvää shittii !*super**sydän**piis*

--
-Juho

Rivakka

Posts: 593

#20 • • Rivakka T2xikerien
Pakko pistää huomiseks tulee..! Sen verran maistuvii ollu edelliset, et et*hymy*