UNITY THE ISLAND 11.6.2005 @ Helsinki

192 posts, 10 pages, 67,917 views

-Kerttu-

#161 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
*sydän* UNITY *sydän*

Nää bileet meni ehdottomasti tän vuoden kärkeen! Mulla ei oo hetkaan ollut näin kivaa bileissä!

Kiitos UNITY! *kiitoskiitos*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Izabel

#162 • • Izabel
samaa kun edellä eli
*sydän*UNITY*sydän*

Maksimaalista liekitystä koko sen ajan kun oltiin paikalla (22-03)!!*jiihaa* Ja vaikka kosteusprosentti oli sisällä lähes yhtä korkealla kuin ulkona, eipä se menoa haitannut, ei! Kerrassaan mahtavaa!!*plur*

Suurkiitokset Unity-posselle!!! You rock!*nauru**aplodit*

Seuraavia kemuja odotellen...*pahis*

--
-Isbe-

milla

#163 • • milla
johan oli villit kesän avajaiset! :D däng juu unity-tyypit kaikesta, oli tosi nastaa!!
#164 • • emppu Guest
satoi tai paistoi, unity on ja pysyy*sydän*
#165 • • titityyt Guest
Oli aivan loistokemut kaikin puolin! Klubitzan suomihumpat kruunas koko komeuden *nauru*
UnityF

#166 • • UnityF joo just se
I *sydän* UNITY

Kaikki oli kohallaan. kiitos loistavasta päivästä / yöstä. *sydän*

Elokuussa nähään *jiihaa*
Amma

#167 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.

TheBoiZu, 13.6.2005 02:01:
Erityiskiitokset sille kivalle tytsylle siinä veneessä, joka heti kättelys toivotti tervetulleeks, näytti mis narikat ja sai näinollen hymyn nousee kasvoilleni muuten päin peetä menneen päiväni (olin Turussa) päätteeks positiivisella olemuksellaan (vaik ties kuinka monta kertaa oli jo sitä ninimaalista merimatkaa jo rampannut). *kiitoskiitos*

Mä taidan olla syyllinen. *blush* Se täytyy tosin myöntää, että ramppasin sitä väliä n. 5 kertaa edes takas ihan omaksi ilokseni, kun siellä oli niin hyvää musaa ja seuraa. *nauru* Mutta kiva, jos musta on ollut edes jotain hyötyä. *hihu*

Allekirjoittaneella oli matkaväsyä, liian vähän - tarkemmin ei yhtään - alkoholia veressä (tosin auto oli siinä kelissä ihan kiva kulkuväline) ja muutenkin hitusen irrallinen olo. Hmm. Mutta kiitokset Unity-joukkiolle ja häröille ystiksille sekä uusille tuttavuuksille. Tulishow oli hieno ja pelle just ässä. *aplodit*

--
*etsiskel*

sapeli

#168 • • sapeli jokukukamikä?

Amma, 13.6.2005 22:10:Tulishow oli hieno ja pelle just ässä. *aplodit*

Ainii se pelle! *jiihaa* Ilmasta purkkaa! *plur*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

keisha

#169 • • keisha bullet with butterfly wings
Unity ei pettänyt edes sateella, niissä on ihan oma taianomainen fiiliksensä. Silti toivon aurinkoista säätä seuraaviin kemuihin koska silloin pääsisi kunnolla nauttimaan Uunisaaren ihanasta ympäristöstä. Kiitos ja kumarrus Unityposselle, pääsylippujen hukkaamisesta huolimatta koko poppoo onneksi pääsi bileisiin. <3

Jatkuu heinäkuussa!

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

kamu-

#170 • • kamu- Skojare
Oli kyllä ihan parhautta! Eka kertaa olin Unityssa eikä varmasti jää viimeiseksi. Varsinkin kun on jo lippu heinäkuuta varten taskussa *jiihaa* Kuuma oli kun mikä mutta ei haitannu kun oli viuhka mukana ja musa oli vaan niin hyvää *sydän* Kiitos Unity-posselle, tutuille ja tuntemattomille *nauru* Heinäkuuta odotellen...

--
Minä itse! *nauru*

Charlotte

#171 • • Charlotte pikku-sisko, tuulitunneli/tuulis, nato
AIVAN LOISTAVAT BILEET JÄLLEEN KERRAN!!!!!*jiihaa**aplodit**plur**sydän*
KIITOS JÄRJESTÄJILLE JA KAIKILLE IHANILLE IHMISILLE *sydän*
ENS KERTAA ODOTELLESSA *jiihaa*
lemonix

#172 • • lemonix Sitruuna
Aivan LOISTAVAT bileet*iloinen* Iso kiitos kaikille järjestäjille!
Suosittelen jatkossa käymään saunassa "lienekkö 1 aarteista"*hymy*

Elokuussa uudestaan...

--
- hassi mikä hassi -

Beliar

#173 • • Edited Beliar
P1010061.JPG

Toveri-KIKSUlla ollut ainaki taas fiivis korkeella! *hahjust*

--
Mikä **tun desibeliraja?!?!

Nefertete

#174 • • Nefertete pile-eläin
RokRok..

Unityssa oli yhtä kivaa kuin edellisilläkin kerroilla (no sitä ekaa ei ole vielä päihitetty) *sydän*

Porukka oli kyllä niin hyvällä fiiliksellä mukana, että ei voinut kuin hymyillä.. Harmi että taas piti tulla sitä vettä, saarella ei onneksi tullut kuin kevyitä kuuroja. (Kotiin kun ajeltiin, niin tuli sellaset rankkasateet, että kärryn kyydissä olleet lastulevyhyllyt turposivat pilalle pakkailuista huolimatta :/...) Tällä kertaa piti lähteä jo yhden jälkeen pois, mutta ehtihän siinä jo vähän tanssahdellakin siellä saunassa.

Ruoka oli hyvää ja palvelu pelasi, kiitoksia vaan kokeille ;) Ja pellelle kans, pupu säilyi ehjänä Luumäen kautta Lappeenrantaan asti, kököttää tuossa hyllyllä nyt muistona Unitysta.

Hauska tapaus sattui tuossa ruokajonossa, kun joku jätkä tuli siihen keppien kanssa että "voitko vähän jeesaa, ku ei näitten keppien kanssa toi ruuan haku onnistu".. No oisko ollu sitten Tres kuka sille sitten täytti lautasen ja jätkä sai ruuat kätevästi jonottamatta.. Samainen äijä tuli sit tanssilattialla myöhemmin vastaan ja hyvin sujui jammailu ja muu liikkuminen ilman keppejä... Eipä tuo nyt miuta pahemmin häirinny, jäi vaan mieleen. ;)

Kiittää ja niiaa.

--
Toiset tykkää muhkummasta.

DenisV

#175 • • DenisV I Love Kiksu

DjBeliar,
Toveri-KIKSUlla ollut ainaki taas fiivis korkeella! *hahjust*

jos katot tarkkan kuvan alareuna, niin havaitset muovikupin --> siellä oli almakaholia *nauru*
pinkie_

#176 • • pinkie_
Kiitos Unity, loistavat bileet jälleen kerran! Musiikki oli hyvää, tunnelma oli loistava ja ihmiset ilosia. Mitä muuta sitä voi bileiltä toivoa. :) Sade ei pahemmin haitannu, olipa vaan virkistävää ku meni ulos. Elokuussa uudelleen!

deni, 12.6.2005 05:51:
P:S T-paida --> "Trance Music Sucks" kenen pääle??! *nauru*

Näitkö mitä paidan selässä luki? "But sucking is good." *iihhih*
DenisV

#177 • • Edited DenisV I Love Kiksu

pinkie_,

deni, 12.6.2005 05:51:
P:S T-paida --> "Trance Music Sucks" kenen pääle??! *nauru*
Näitkö mitä paidan selässä luki? "But sucking is good." *iihhih*

nou way!!! mä haluan sellaisen *iihhih*
eemi

#178 • • eemi
Täytyy nyt minunkin kiittää loistavasti järjestetyistä bileistä. Kiitos! Olin ekaa mutta en viimeistä kertaa uunisaaressa, upeat puitteet bileille. Oli ihanan tunnelmallista eikä minua ainakaan haitannut vesisade, katoksen olla oli romanttista istuskella ja niin! Katsella mahtavaa tulishowta, ennennäkömättömän upeen näköistä! Eikä vähäisimpänä ilon aiheena ollut todellakaan seura, puspus Juha;)
Mark

#179 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
miksei klubbarii oo tullu kuvia täältä? *uuh* Kyl siel nyt pari ihmistä ainakin räpsi, ja yhen linkin vasta nähny..

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

#180 • • ville olen oikeasti ujo

Mark, 21.6.2005 12:17:
miksei klubbarii oo tullu kuvia täältä? *uuh* Kyl siel nyt pari ihmistä ainakin räpsi, ja yhen linkin vasta nähny..

-M

Meiltä tulee tällä viikolla pari kuvaa päivästä, tuttuun tapaan illalla oli niin paljon parempaa tekemistä, että kuvat jäi ottamatta :)

Mutta itse bileistä: Kesäkuun paras päivä siihenmennessä. Päivällä paistoi aurinko, aarteita tuli kyllä vähän katseltua, kuohistarjoilu ruletti, buffet oli loistavaa, rantapelit erinomaisia, musiikki kerrassaan täydellistä, valot todella upeat, ihmiset hymyilivät ja yögrillaus maistui.

Unityä ei oikeestaan voi enää sanoa bileeksi, vaan parempi on puhua päivän kestävästä tapahtumasta. On kerrassaan uskomatonta, että vaikka saarella viettää lähes 12h, niin silti jää asioita kokematta, koska aika ei yksinkertaisesti riitä.

Jäljellä vielä kaksi kertaa ja taatusti kaksi kertaa mukana. Kiitos unityposse - te oikeesti olette parhaita *plur*