UNITY THE ISLAND 11.6.2005 @ Helsinki

192 posts, 10 pages, 67,912 views

UnityF

#61 • • UnityF joo just se
Itsekkin olisin voinu tehhä kusiset ja mennä ihan etee jonottaa... Olihan siellä kavereitakin... Niinkuin koko jonossa mut siitä huolimatta en kiilannu, koska se ei vaan ole oikeen. Toiset on tullu aikasemmin niin antaa heille sen mahdollisuuden olla jonossa siihin mihin he ovat tulleet. Miksi ihmeessä mennä heidän edelle? Jos tahot varmistaa sen että saat sen lipun niin prkl herää aikasemmin ja tuu jonottaa niinkuin kaikki muutkin. *igor*
Aamu

#62 • • Aamu you had me at hello
sinänsä ei tuo ihmisten ohittelu haitannut, kun lippu tipahti omaan taskuun kuitenkin loppujen lopuksi..
mutta jos nyt kuitenkin sanoisin edes pikkaisen asiasta..
teki kyllä meinaan vähän mieli pyöritellä silmiä parille sankarille (tai sankirittarelle) jotka niin ihanasti ja kiltisti sieltä kiilasivat.
emmä kyllä ees käsitä miksi moiseen ryhtyivät, koska siis todellakin se jono oli mun mielestä lyhyempi kuin mitä esim viimevuosien kertomusten perusteella.. tai mitä parin muun ihmisen kanssa siinä jutteli..

muutta. saarella nährään.
toivottavasti paistaa isosti.

--
Do you think the expansion will make me fat?

aziziyah

#63 • • aziziyah piiska rinsessa
tietääkö kukaan onko lippuja vielä jäljellä?? *hihu*
YuuricaZ

#64 • • YuuricaZ
vittu mä olin töis ja lippu jäi taas saamatta*grr**grr**grr**grr**grr* piti juhlistaman syndei siel*nyyh* et jos jollain on ylimääräsii ni ilmotelkaa klubbaris*hymy*

--
tavoitteena kokaiinimallin jalat*ding*

UzU

#65 • • UzU [33100]

aziziyah, 30.5.2005 17:49:
tietääkö kukaan onko lippuja vielä jäljellä?? *hihu*

Kovin ihmeellinen koulutus ei tarvitse olla että keskustelusta voisi päätellä lippujen menneen.

PS. tapahtuman ikäraja on 22.
Individual

#66 • • Individual HYPNO!
Mä en kyllä tajua, mitä hittoa jotkut kaverisuhteet liittyy jonottamiseen. Asetut jonoon ja olet sillä paikalla mihin asetut, etkä lähde palloilee siitä minnekään jonon etupäähän vaikka siellä olis itse Tiesto ja muut sukulaiset. Ei vaan voi ymmärtää. Mutta haluttu tapahtuma mikä haluttu.
[Nuclear]

#67 • • [Nuclear] el aprendiz
Toi Villen mainitsema jonotusnumero ois aika pop. Viime vuonna oli _niin_ mukavaa kun tuli jonottaa joku 1½h ennen liikkeen avautumista, jengi kiilas minkä kerkis ja sit ku pääsit liikkeeseen sisään niin liput loppu 3 henkilöä ennen mua. *sydän*

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

milla

#68 • • milla

Individual, 30.5.2005 18:37:
Mä en kyllä tajua, mitä hittoa jotkut kaverisuhteet liittyy jonottamiseen. Asetut jonoon ja olet sillä paikalla mihin asetut, etkä lähde palloilee siitä minnekään jonon etupäähän vaikka siellä olis itse Tiesto ja muut sukulaiset. Ei vaan voi ymmärtää. Mutta haluttu tapahtuma mikä haluttu.

no ite olin viime vuon esim joku kolme tuntii jonottaa lippui ensimmäisten joukossa(vai oisinko ollu kaks?), ni oli kyllä pakko päästä vessaan, ja ihan kiva käydä esimn tupakal siinä välissä jne. jonotusnumerot käyttöön, perfecto idea!

ps. lippu taskus *sydän* kiitos heini *sydän*
Verano

#69 • • Verano Merituuli
Jonotusnumerot on ihan hyvä idea. Esim Sokoksella ollu käytössä, et niitä jaetaan jo ennen ku tavaratalo aukee, silloin kun Lippupalvelus alkaa jonkun suositun tapahtuman lippujen myynti. Stockalla kuulemma ollu välillä aika kilpajuoksua ku jengi rynnii sinne yläkerran Lippupalveluun tavaratalon ovien auettua.

Mut sit toisaalta.. jos ilmotettas et jonotusnumeroita aletaan jakaa klo kahdeksan niin saattas olla ihan samanlainen ruuhka ennen kasia kuin nyt ennen kymppiä.
nicky

#70 • • Edited nicky
Menin Sreettiin tänään klo 16:n jälkeen, liikkeessä oli yks asiakas levareiden luona luurit päässä. Ostin Uniteihin 4 lippua. Mistä jonoista te puhutte? *ding*

PS Kiitti Mia vinkistä! *hali*

--
Tee minusta hyvä ihminen, mutta älä vielä tänään.

Verano

#71 • • Verano Merituuli

nicky, 30.5.2005 22:25:
Menin Sreettiin tänään klo 16:n jälkeen, liikkeessä oli yks asiakas levareiden luona luurit päässä. Ostin Uniteihin 4 lippua. Mistä jonoista te puhutte? *ding*

Ihmiset ei sit oo tainneet jaksaa viime kesän kokemusten perusteella lähteä jonottamaan ja katsomaan sitä tunku- ja ohittelusirkusta.
milla

#72 • • milla

nicky, 30.5.2005 22:25:

*ding**iihhih*
orkidea

#73 • • orkidea
Hola amigos!

Kesäkuun Unityn ennakkoliput myytiin maanantain aikana
loppuun. Jos sää on loistava, myydään tapahtumaan lisää
lippuja vielä tapahtumapäivänä klo 18 alkaen Kompassiaukion
rannalla, mutta Kesäkuussa kylmien öiden takia ei lippuja
luultavasti pystytä myymään enempää. Seuraavien Unityjen
liput tulevat myyntiin aina edellisen Unityn jälkeisenä
maanantaina eli 13.06 ja 11.07.

-Tapsa & Unity seniors y senoritas

PS. Jonotusnumeroita ja muita ratkaisuja kiilamiseen ja
muihin ongelmiin on mietitty. Slusnik Lunan pojat ovat jo
lupautuneet jakamaan jonotuslappuja klo 06 alkaen ensi kuun
lipunmyynnissä, mutta katsotaan mihin ratkaisuun päädytään:)
DenisV

#75 • • DenisV I Love Kiksu

olliS, 30.5.2005 23:51:
---
orkidea,
--- clip
Sen mä haluun nähdä et Nikke on kuudelta jakamassa jonotuslappuja *muhaha*

Ihan helposti, esim. edellisenä päivänä su. juhlinnat menevät pitkäksi ja hän klo 4:00 pystyttä telttan Streeetin eteen ja paista makkara *nauru*

trust me! only me! =)
Slusse

#76 • • Slusse mukamasmuusikko

olliS, 30.5.2005 23:51:
---
orkidea, 30.5.2005 23:30:

PS. Jonotusnumeroita ja muita ratkaisuja kiilamiseen ja
muihin ongelmiin on mietitty. Slusnik Lunan pojat ovat jo
lupautuneet jakamaan jonotuslappuja klo 06 alkaen ensi kuun
lipunmyynnissä, mutta katsotaan mihin ratkaisuun päädytään:)

---
Sen mä haluun nähdä et Nikke on kuudelta jakamassa jonotuslappuja *muhaha*

Noh noh! Helposti, mutta muista sit ite olla paikalla todistamassa se! *vink*
-P

#77 • • Edited -P

Slusse, 31.5.2005 00:11:

Noh noh! Helposti, mutta muista sit ite olla paikalla todistamassa se! *vink*

muah, kun jäbät jakelee aamul jonotusläystäkkeit, mä istun nizzassa tsekkaamas auringon nousua ;)

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Pepi

#78 • • Pepi
Onneksi jouduin oleen töissä eikä siis mitään keinoja hommata lippua. Murtunut nilkka ei kuitenkaan pitäisi rytmistä joka aiheuttaa vaistomaista tanssimista. No ei silti, olishan sinne ollut mukava päästä sekaan. *igor* Eli pitäkään hubaa ! *aplodit*

Mitä tulee tuohon jonottamiseen niin eiks niitä lippuja vois myydä 40:ssä eri paikassa. Kymmenen ihmisen jono tietää lippujen loppumista ko. myyntipaikasta ja matka voi jatkua seuraavaan myyntipaikkaan *pelle*

Jossain paikossa on myös käytössä näitä naruja pitämään jono aisoissa. Ei tarvitsi ketään jakaan lippuja, mutta yön kapinnalliset saattaa aiheuttaa jonkinlaista hävikkiä näihinkin naruihin *hmph*

--
.-Pepi-.
ilmari

#79 • • ilmari NightFreak
itse en päässyt paikalle "rynnimään" jonon ohi, kun ei ollut kaupungissa. nyt harmittaa... *nyyh* eli jos jollekin on jäänyt "ylimääräisiä" lippuja niin mielelläni sellaisen poistaisin... heinäkuussa sitten, jos ei muu auta...

--
*if you can feel it you're too close*

Mark

#80 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

Verano, 30.5.2005 20:10:
Mut sit toisaalta.. jos ilmotettas et jonotusnumeroita aletaan jakaa klo kahdeksan niin saattas olla ihan samanlainen ruuhka ennen kasia kuin nyt ennen kymppiä.

niinPÄ *ding* milläs sen sitten estää? Skenepistelaskuri käyttöön ja 100 parasta tulosta sisään? *nauru* Toi vuoronumero systeemi ois muuten ihan hyvä, mut edelleen: sit pitää jonottaa jotain, eli ei poista ite jonottamisessa syntyvää kiilausta ja ongelmaa. Tosin toi nyt ainaki eliminois sen et jengi jonottaa 2h saamatta lippui (ellei sitä tee sit välillä 6-8). Ääh. Onpas taas vaikeeta.

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!