UNITY THE ISLAND 11.6.2005 @ Helsinki

192 posts, 10 pages, 67,838 views

Mark

#41 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

SilverJo, 25.5.2005 13:25:
Valitettavasti se on mahdollista.. onneksi eivät ole kesän ainoat Unityt. *iloinen*

kuka mistäkin tykkää *vink* tähän mennes multa uunisaaren unityista jääny väliin vaan se kerta ku oltii love paradessa samaan aikaan :P

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

#42 • • Taika Guest

aurinko, 21.5.2005 19:50:
Voihan hitska. ois kyl niin kivaa tulla tänne, mut ei kyl mitenkää pääse jonottaa lippuja sillon :(

Ihan sama juttu :(
Oli viime elokuussa niin kivaa.
littlebig

#43 • • littlebig aaat-chi kung
hautajaiset samana pvnä, jää nämä väliin
mielenkiinnolla jään seuraamaan keskustelua jonotusrumbasta
toivottavasti kukaan ei kuitenkaan tuo jonotuksen agressiivisuutta bileisiin asti
hyvää on aina tarjolla joten ei elämä lopu yhden bileiden lippujen missaukseen

--
straight ______

gay ^______^

fifi

#44 • • fifi
paljon sinne on se ikäraja..?*iihhih*
fifi

#46 • • fifi
k, thanks
e/v

#47 • • e/v
Snif. Tahtoo mukaan...

Harmi kun lippuja on niin vaikea hankkia, kun ei asu siellä etelässä...

*uuh*
Unik

#48 • • Unik
Onkohan Street:in edessä jo jonoa? *vink*
La Petite

#49 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...
*sydän* Liput hankittu! *sydän*

--
Rem tene, verba seqventur

#50 • • ville olen oikeasti ujo
Hmm ... pientä valituksen poikasta ....

Viimevuonna oli kolme kertaa ongelmana, että porukkaa kiilasi ja siten osa jonottajista jäi ilman lippuja, koska eivät olleet tarpeeksi härskejä. En tiedä riittikö tällä kertaa lippuja kaikille jonottajille, mutta kiilaajat saivat kyllä omansa.

Mutta ehkä tämä kaikki on turhaa, ja seuraavilla kerroilla asia on jo toisin :)

Liput on kuitenkin taskussa ja saarella nähdään <3
Summerblink

#51 • • Summerblink 2 vasenta jalkaa
Lisää valistusta aiheeseen koska juhlat on halutut ja trokaamiseksihan se taas menee:

Jos jää lippu lapaseen ja aiot myydä sen, älä käytä postiennakkoa.
Toissa vuonna eräskin Dj ***** lupasi ja lupasi toistuvasti käydä lunastamassa(peruutuksen vuoksi jääneen) lipun postista sillä tuloksella että mulla on edelleenkin muistona aito käyttämätön Unity-lippu ja yksi tyyppi vähemmän pääsi sisään kys. iltana.
*dissaa*
#52 • • *Mirri* Guest
Liput hallussa. *jiihaa* Tuli heti ihan kesänen fiilis. *sydän*
Mark

#53 • • Edited Mark d a n c e m a c h i n e s

ville, 30.5.2005 10:46:
Hmm ... pientä valituksen poikasta ....

Viimevuonna oli kolme kertaa ongelmana, että porukkaa kiilasi ja siten osa jonottajista jäi ilman lippuja, koska eivät olleet tarpeeksi härskejä. En tiedä riittikö tällä kertaa lippuja kaikille jonottajille, mutta kiilaajat saivat kyllä omansa.

Mutta ehkä tämä kaikki on turhaa, ja seuraavilla kerroilla asia on jo toisin :)

Liput on kuitenkin taskussa ja saarella nähdään <3

hmm. Tähän sellanen pikku pointti, et ne ketkä "etuilivat" jonossa tällä kertaa (no okei, en nähny mitä jonon perällä tapahtui), saapuivat paikalle jo niin ajoissa että olisivat lippunsa jokatapauksessa saaneet, kyse oli varmaan enemmän kaverien kanssa hengailusta? *ding* IMHO jos on jo siinä 100 ensimmäisen joukossa jo muutenkin, eihän sillä kenenkään lippua vie että huitelee siinä jonossa miten sattuu, aight? :)

-M

--

Burncycle

#54 • • Burncycle Konttorirotta
Yksi selvä puute oli taas se että porukka ei osannut järjestää sitä jonoa heti alkuun. Nytkin siellä oli porukkaa käytävän molemmilla puolilla eikä kenelläkään mitään tietoa miten se jono menee. Ei sinäänsä, sillä minä sain kuitenkin omat lippuni, mutta tulevaisuutta ajatellen.

#55 • • ville olen oikeasti ujo

Mark, 30.5.2005 14:01:
hmm. Tähän sellanen pikku pointti, et ne ketkä "etuilivat" jonossa tällä kertaa (no okei, en nähny mitä jonon perällä tapahtui), saapuivat paikalle jo niin ajoissa että olisivat lippunsa jokatapauksessa saaneet, kyse oli varmaan enemmän kaverien kanssa hengailusta? *ding* IMHO jos on jo siinä 100 ensimmäisen joukossa jo muutenkin, eihän sillä kenenkään lippua vie että huitelee siinä jonossa miten sattuu, aight? :)

Joo, siis en mä sitä tarkoita, että porukka kävi välillä kahvilla, tuli back tai sit sitä että ekat 30 oli häröpallossa siinä "tuulikaapissa", missä oli mukavan lämmin. Mut jonoon ihan oikeesti tuli porukkaa sen verran lähellä kymmentä, että oikea paikka olisi ollut about siellä mihin koko käytävä loppui eli 15m ovesta ...

Mä kyllä myös ymmärrän ton sun pointin, mutta toisaalta en myöskään täysin hyväksy sitä, että jonoon mennään ekan kymmenen joukkoon vain sillä perusteella, että "kyllä mä olisin lipun saanut, vaikka olisin jonottanut 10m taaempana". Jos tällainen kiilaaminen hyväksytään, se johtaa siihen, että kaikki tunkee samalla tavalla siinne jonon eteen jossa on kaikki tutut. Ja sitäpaitsi piirit on niin pienet, että tostakin jonosta liian moni tunsi liian monen. Siten mä oikeesti uskon, että lähes jokainen olisi voinut mennä eteen hengailemaan kavereiden kanssa, kuten nyt teki ne joilla oli hyvyttömin asenne.

Lisäksi kaikenlainen kiilaaminen näyttää takaa katsottuna tosi pahalta ja omalta osaltaan vaikuttaa taatusti siihen, että ensi kerralla yhä suurempi osa porukasta kiilaa. Siis asenne: kun noi muut, niin miksi en minäkin.

En mä nyt haluaisi liikaa tästä valittaa, mutta jos kaikki jonottaisi kiltisti, kuten yleensä on tapana, olisi suurin osa jonossa olevasta porukasta huomattavavasti tyytyväisempiä. Ei vain se, joka haluaa olla siellä edessä kahden kaverin kanssa.

Mut piis, mä vaan toivon, että kenenkään ei tarvitisi katsoa: "miksi toi menee mun eteen, vaikka oon ollut tässä pidempään"
Mark

#56 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

ville, 30.5.2005 14:20:
Mä kyllä myös ymmärrän ton sun pointin, mutta toisaalta en myöskään täysin hyväksy sitä, että jonoon mennään ekan kymmenen joukkoon vain sillä perusteella, että "kyllä mä olisin lipun saanut, vaikka olisin jonottanut 10m taaempana". Jos tällainen kiilaaminen hyväksytään, se johtaa siihen, että kaikki tunkee samalla tavalla siinne jonon eteen jossa on kaikki tutut. Ja sitäpaitsi piirit on niin pienet, että tostakin jonosta liian moni tunsi liian monen. Siten mä oikeesti uskon, että lähes jokainen olisi voinut mennä eteen hengailemaan kavereiden kanssa, kuten nyt teki ne joilla oli hyvyttömin asenne.

Lisäksi kaikenlainen kiilaaminen näyttää takaa katsottuna tosi pahalta ja omalta osaltaan vaikuttaa taatusti siihen, että ensi kerralla yhä suurempi osa porukasta kiilaa. Siis asenne: kun noi muut, niin miksi en minäkin.

En mä nyt haluaisi liikaa tästä valittaa, mutta jos kaikki jonottaisi kiltisti, kuten yleensä on tapana, olisi suurin osa jonossa olevasta porukasta huomattavavasti tyytyväisempiä. Ei vain se, joka haluaa olla siellä edessä kahden kaverin kanssa.

Juu, asiaa puhut. Ei minkäänlaista kiilaamista tulisi sallia, mut kukas sen estää? Joku kollektiivinen ratkasu kehiin tai unitylta poke valvomaan jonottamista *nauru* Tai ehkä ens kerralla jotku mellakka-aidat tms ku populaa kuitenki enempi liikentees? :P

Ei vaan, kiilaaminen on nihkeetä, mut kiittäkää onneenne ettei tää tapahdu saksassa missä gyntterihomot rynnii oikeesti kyynärpäät ylhäällä ilman MINKÄÄNLAISIA käytöstapoja mestaan ku mestaan, niille jonotus on yhtä ku kisa siit kuka pääsee ekaks ineen oli kysees mitä tahansa *kivatsulle*

-M

--

#57 • • Edited ville olen oikeasti ujo

Mark, 30.5.2005 14:25:
Juu, asiaa puhut. Ei minkäänlaista kiilaamista tulisi sallia, mut kukas sen estää? Joku kollektiivinen ratkasu kehiin tai unitylta poke valvomaan jonottamista *nauru* Tai ehkä ens kerralla jotku mellakka-aidat tms ku populaa kuitenki enempi liikentees? :P

No itseasiassa mulla on tähän idea:

Joku printtaa 150kpl lappuja, joissa numerot 1-150. Niitä jaetaan sitä mukaa kun henkilö tulee paikanpäälle eli jonkun pitäisi olla jakamassa niitä aika aikasin ..... sitten henkilöt asettuvat jonoon numeroiden mukaisesti. Yksi lappu per ostokerta, eli kukaan ei voi kiilata. Mä oon myös sillä kannalla, että jonossa pitää pysyä, koska muuten toi homma menee siihen, että porukat haluaa hakea sen lapun edellisenä yönä :D

Systeemi toimii hyvin kaikissa kaupoissa, joten varmaan toimisi myös unityn jonossa ...

Vaikka onhan toi tietysti aika "insinööriratkaisu" ja osaltaa aika poliisivaltiomenoa :D

Ei vaan, kiilaaminen on nihkeetä, mut kiittäkää onneenne ettei tää tapahdu saksassa missä gyntterihomot rynnii oikeesti kyynärpäät ylhäällä ilman MINKÄÄNLAISIA käytöstapoja mestaan ku mestaan, niille jonotus on yhtä ku kisa siit kuka pääsee ekaks ineen oli kysees mitä tahansa *kivatsulle*

Joo, keskimäärin suomalaiset on kyl tosi kilttejä, kokonaisuudessaa homma meni kuitenkin erittäin siististi :)
#58 • • x Guest

ville,
No itseasiassa mulla on tähän idea:

Joku printtaa 150kpl lappuja, joissa numerot 1-150. Niitä jaetaan sitä mukaa kun henkilö tulee paikanpäälle eli jonkun pitäisi olla jakamassa niitä aika aikasin ..... sitten henkilöt asettuvat jonoon numeroiden mukaisesti. Yksi lappu per ostokerta, eli kukaan ei voi kiilata. Mä oon myös sillä kannalla, että jonossa pitää pysyä, koska muuten toi homma menee siihen, että porukat haluaa hakea sen lapun edellisenä yönä :D

toihan on ihan loistava idea.
UnityF

#59 • • UnityF joo just se
Johan haukotutti aamulla kun pääsi jonottamaan.. olin vähän väsy.
Mut nyt onnellisesti lippu taskussa ja kaverin lippunen kanssa.

Unityssa nähään! *sydän*
Burncycle

#60 • • Burncycle Konttorirotta
Tähän "mennään kaverin luokse jonottamaan kun me kuitenkin saatais liput" meinkiin voisi ehdottaa että jos molemmat kavereista haluaa hengata yhdessä, niin siirtykää sitten sen viimeksi tulleen kaverin luokse. Eihän sillä paikallaa ole niin väliä, kun ollaan niin hyvillä paikoilla että kuitenkin molemmat saa sen lipun.