Theta² Presents: Kicks You Too! 02.07.2005 @ La Tour, Helsinki

100 posts, 5 pages, 18,909 views

Coon--

#81 • • Coon-- 5,2 mmol/l

noena, 3.7.2005 19:22:
[iso]Oli ihanaa![/iso]
Vaikkakin tuli monta kertaa erittäin iso vitutus, mutta Isot kiitokset Coonille, Satoshille ja Kidille piristämisestä ja mun päivän pelastamisesta*sydän*
Musiikki oli juuri niin mahtavaa ku odotinki ja niin myös meininki.*piis**sydän**pus*

Noooh... kiitos *blush* jos musta oli edes jonkun iltaa piristämään *hihu*

Omalta osaltani olen aika sanaton näiden bileiden johdosta. Pitkään aikaan ei oo ollu näin kivaa kemuissa... tuli tanssittua ihan antaumuksella varsinkin niitä denin biisejä.

Yhdellä (oikeesti kolmella) sanalla: MULLA OLI KIVAA *plur* *jiihaa*

Joo I *sydän* kiksu ... too *hihu*
Ozie

#82 • • Ozie
Joo oli eri hienoa, hyviä biisejä pitkin iltaa. Jäi vaan vähän tanssimiset vähille, mutta fiilistelyä tuli harrastettua sitäki enemmän. Oli tietenki pakko ostaa vielä paitaki *plur*

Ja iso kiitos Marialle kakusta, oli eri maistuvaa *hymy*
#83 • • Taika Guest
Kiitos niin järkkäreille kuin uusille ja vanhoille tutuille, viihdyin erittäin hyvin*sydän*
Valitettavasti kyllä enemmän baaritiskillä kuin tanssilattialla mutta se ei nyt ole mitään uutta..x)
W

#84 • • W
Asialliset pippalot, kivaa oli ja tuli oltua jopa 3:00 saakka, joka on meikäläiseltä jo harvinaista *nauru*

Musa oli pää osin hyviä klassikoita, mutta osa biiseistä oli kyllä jo LIIAN klassikoita, eli löytyvät suurin piirtein jokaiselta trance-levyltä. Näitä aivan loppuun hinkattuja klassikoita ei onneksi ole niin montaa, niin suurin osin oli kyllä tosi nannaa musaa *vink*

Niin joo, I Love Kiksu Too *nauru*
sts

#85 • • sts Sama pyynti aitta!
Oli himmeen hauskaa kiitos...
Twist

#86 • • Twist Team Kemuttajat
Kiitos ja kumarrus !!! Oli ihan helvetin mukavaa.. I *sydän* Kiksu!!
#87 • • MiSSy* Guest
Oli kivaa *jiihaa*
Ja hyvää musiikkiakin vielä päälle *plur*
tai sit olin vaan tarpeeksi ottanut alkoholia *nauru*

Harmi vaan että lähtö tuli aikaisin *uuh* olisin viihtynyt vielä...
Tipsu

#88 • • Tipsu RONTTI =)
kyllä minä tykkäsin*kiitoskiitos*. Muutama niin helmi biisikin tuli että*plur*.Oikein onnistunut ja hauska ilta*jiihaa*

--
Kohtele toisia niin kuin haluaisit itseäsi kohdeltavan...

blade

#89 • • blade Otus.
Heps. Hauskaa oli *nauru* Jatkot rokkas kans!! *joo*

--
Energy.

UnityF

#90 • • UnityF joo just se
KIITOS KAIKILLE..! *plur*
Loistava ilta takana, jalat muusina ja mieli korkeella.
tähän iltaan sisälty paljon odotuksia ja ne toteutu ja ylitty.

Oli kivaa olla emäntänä ja kiva kuulla että kakku maistu kun mä "hieman" mokailin alkuun ton kakun suhteen kotona.. nooh onneksi sain sen tehtyy. *hymy* Oli kivaa pyyhkii pöytiä bileissä en oo koksaan aikasemmin tehny sitä ja mun mielestä se oli hauskaa *ding*. sit mä en koskaan enää syö natsoja tai ainakaan pitkään aikaa tuli vähän överit niistä.*hih*

Musiikki oli loistavaa koko illan, vähän harmittaa kun en päässy niin paljon alhaalla käymään mut se mitä sielläkin kerkesin olla niin täydellistä. *sydän*

Oli loistava ilta kokonaisuutena *hymy*
Ehkis parasta kuitenkin oli että Lauri toi Samin ja sen toisen kaverin jonka nimee en enää muista, mut Samiliini oli täydellisen positiivinen juttu. Toinen ihana ylläri oli Jussin saapuminen paikalle *plur* vähänkö oli ihku ihanaa nähä, yllätyin erittäin positiivisesti *pus*

*kiitoskiitos**kiitoskiitos**kiitoskiitos*
Lauri

#91 • • Lauri Devoted
Oli kyl ehkä parasta. Kiitti niille joille se kuuluu :)
virtual-

#92 • • virtual- sininen
Oli kyllä tosi mukavaa. Kiitos Jussille, ilman sua ei ois tullut lähdettyä. En olis millään halunnut koti jo 03, mutta kun kannetaan pois niin minkäs teet…
k-0ne

#93 • • k-0ne SESSIONS2
Huh, kesti hieman, mut nyt on kolkytkuus näyttökelposta kuvaa odottamassa ankan raakkausta. Saatte ne sit joskus silmillenne.
keri

#94 • • keri Team Panen Kaikkea Mikä On Pinkkiä*plur*
nää oli kyl ihkut*plur*

tuli juhlittuu syntskäreitä oikein monena päivänä kun oli lomaakin töistä ja tää lauantai oli kyl mitä mahtavin lopetus vanhenemisen juhlimiselle*hymy**nauru*
ensin ihanien ihmisten kanssa nauttimassa auringosta ja (ja alkoholista*nauru*) ihanassa puistossa vilttien päällä ja sieltä suoraan La Touriin, täydellistä hei ihan totta*plur*

tuli kiksuteltuu siel ylätasanteel niin ahkerasti et huhhuijaa, oli loistavan ihana meininki*hihu*
pakko oli lopettaa ku yläkerta suljettiin ja oli pakko mennä alas ja ulos*hymy*

hei saako tätä lisää?
mä oon ainakin NIIN paikalla kyl sitten*nauru*

kiits*kiitoskiitos*
moksu

#95 • • moksu [Dimension]
jaahas nyt alkaa sitten olokin normalisoitua, ei voi muuta sanoa ett olipa reissu taas viime vkl *nauru* ilta kemuissa oli ainakin tilaa tanssi, oisin kyll oottanut enemmän immeisiä paikalle, mut ihan hyvä näinkin*hymy* tanssittua tuli, fiilis oli hyvä, kiitos hienoista kemuista *kiitoskiitos* ens kerralla sitten taas uuestaan *hihu*
I Love Kiksu

#98 • • I Love Kiksu
Hei kaikille!!!

Kicks You Too tapahtuma oli kaikinpuolin menestys!

Te, tanssikansa olette se syy miksi näitä tapahtumia tekee aina äärettömän hyvällä fiiliksellä!

Ja me emme aio pysähtyä tähän, syksyllä on taas luvassa jotain hienoa...

Kiitos kaikille I Love Kiksu tiimin puolesta!
littlebig

#99 • • littlebig aaat-chi kung

Anime, 3.7.2005 14:34:
[iso]PLUR![/iso]

Monna *sydän*

..Kidi tais olla vähän kännis *blush*

nyt vast huomasin tän viestin...

eh, en itsekään niin selvänä ollut
mutta se 7up, nosti kyllä taivaisiin se makuelämys, huh huh (susta ei tule baarimikkoa...) *lohduttel*

koskas uusiks *joo*

--
straight ______

gay ^______^

Anime

#100 • • Anime Retrostööpeli

boy-cut,

nyt vast huomasin tän viestin...

eh, en itsekään niin selvänä ollut
mutta se 7up, nosti kyllä taivaisiin se makuelämys, huh huh (susta ei tule baarimikkoa...) *lohduttel*

koskas uusiks *joo*

Hö mä oon tehny baarimestarina duunii monta vuotta Hesarilla, Vivassa, KuuKuussa jne.. *hmph* No ehkä tos oli pikkasen humalanhakuista toi meininki *justjoo*

Uusix anytime, oli meinaa pikkasen nastaa *jiihaa**aplodit*

--
-K