SamHard - Overload

10 posts, 1 page, 2,186 views

Avatar
#1 • • Edited . Guest
Melodista hardtrancea..


linkki
blender

Posts: 2,552

#2 • • blender Arcade | KAIKU
alkaa lupaavaisen saksamaisesti, mut tästä puuttuu se mäiskeen raakuus, ei oikein sovi tollanen piano tämmöseen vääntöön mun mielest. pitäis tehä kunnolla sit ilosempi ja nopeempi jos kerta.
ei siis jää oikeen mitään käteen tuosta pimputuksesta ja melankoolisien melodioiden yhdistämisestä, samplet on kyl kohallaa joskin vähän juustoisia mutta ihan hyvin tuotettuja..
toi keskivaiheen melodia ei nappaa... kuulostaa väkisin väännetyltä. muutenkin tähän tyyliin sopis 5-10 potkuu lisää minuutissa. :) Ehdottamasti sun synkistelyt puree muhun paremmin, vaikka muuten tykkäänki melodisestakin ;)
Avatar
#3 • • . Guest
Joo saksa vaikutteita on kyllä tässä..:) Bpm:ää en muuta koska menisi överiksi
tän tyylisen musan suhteen. Toi alku melo on kyllä aikas pikasesti väännetty..*blush*
Tein vaan ton melo kuvion ja meinasin et sais tohon loppuun jotain vaihtelua
jos vaihtaisi hieman nuotitusta loppua kohden... Teen kyllä muutoksia tohon!!*joo*
Enpä taida enää tota freeformia tms. tehdä kun ei ole taitoa siihen eikä juurikaan
enää kiinostustakaan.. teen kyllä uudet miksaukset parista vanhasta freeform
biisistä mutten kyllä meinannut uusia tehdä sen enempää. Kiitos rakentavasta kommetista
*hymy*
blender

Posts: 2,552

#4 • • blender Arcade | KAIKU

SamHard, 19.5.2005 19:19:

Enpä taida enää tota freeformia tms. tehdä kun ei ole taitoa siihen eikä juurikaan
enää kiinostustakaan..
*hymy*



Sama mulla, ei ole enää kiinnostusta tehdä freeformia mutta tarkotinkin tolla sun synkemmällä saundilla esim biisiä joka on E6 miksauksessa, eihän se perusfreeformia olekaa ;) sellasta perussaundia ei enää jaksa.
Avatar
#5 • • . Guest
Linkki päivitetty. Biisi nyt valmis..
Juhgu

Posts: 7,921

#6 • • Juhgu Virnistelijä
Minä tykkään. Soundit on oikein hyvänkuuloisia ja biisi on muutenkin kaikinpuolin ok. Juuri kun meinasin valittaa että melodiat voisivat kaivata vähän vaihtelua, neljän minuutin kohdalla tuli sitäkin. Eli en keksi valittamista, sori *vink*

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

liikkuva muna

Posts: 2,652

#7 • • liikkuva muna an egg on the move
Hyvät saundit kyllä, muhevat bassot jne. *joo* Melodiatkin toimii mallikkaasti *jiihaa* Miinuksena (omaan makuuni) ehkä ihan snadisti hitaahko tempo.
nomic

Posts: 4,120

#8 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
pidän! *super*
alku oli vähän tylsä mun mieleen, mut siitä kun päästiin alkoi biisi tuntumaan jo sopivalta *pahis*
voisi toimia pikkasen nopeempana paremmin, mut sitä varten on pitsit *hihu*
blender

Posts: 2,552

#9 • • blender Arcade | KAIKU
Joo valmis kyl toimii paremmin ku se vanha "alkumelodia",
hyvä muutos *joo*

eihän tästä viel freeformia tule jos nostaa temmon vaikka 145:teen *vink* bassolinja ois kyl voinu olla loppupelis parempikin...
Avatar
#10 • • . Guest
Kiitos kommenteista*joo*