Olen tässä nyt 2viikkoa kysellyt eri laitteista. En kyllä studio ajatellut vaan ajatuksena on ennemminkin hankkia hyvät dj laitteet ja siihen myöskin jokin räkki/multi mikseri kaveriksi.
Rautaa on tällä hetkellä hyvin minimaallisesti eli Aiwan stereosetti ja gemini ps-626i mikseri+kasa rca piuhoja.
Tarkoituksena olisi kuitenkin aloittaa:
-2X stantonin levarit T sarja uusin mutta katson myös vielä noita vanhoja str8-60 levareita. ja siihen jonkin battle mikserin(ehkä ei välttämätön koska mikseri jo on)
-Mukaan tulisi myös stanton final scratch. Onko jollain tietoa toimiiko final scratch myös pc koneessa vai onko kannettava välttämätön ?
- Lisäksi voisin hankkia jonkun noin 200euron hintaisen räkki/multimikserin. Olen myös harkinnut cd-soittimia moneen otteeseen mutta tarkoitus olisi päästä raapimaan, joten jätän ne ainakin ensimmäiseksi hankkimatta että saan raapimiseen edes jonkinlaista tuntumaa.
Tossa nyt ei studio vehkeitä hirveesti ollu mutta voi sitä kai joksikin studioksi sanoa.
Pelkästään noihinkin laitteisin menee se 2000euroo. No luultavasti minulla on tuo kokoonpano viimeistään 1-2 vuoden sisään kasassa ellei huonosti käy.
Tuommonen tupla cd-soitin olisi kanssa ihan käypä peli:
http://www.musik-service.de/ProduX/DJEquipment/CDPlayer/Reloop_RCD3000_S_DJ_CDPlayer.htm
mutta jätän sen vielä toistaiseksi ostamatta. Toi reloop pisti silmään lähinnä noiden scratch pyörien takia. Minulla kun on mieltymys kiintyä laitteisiin joissa on efektiä jos jonkinlaista.
Jos nuo kaikki saan hankkia niin paketin hinnaksi tulee se kolme tonnia helposti.
Ihan hyvä jos saan noi jossain elämäni varrella hankittua.