Liquid Beach 2005 13.8.2005 @ Tampere

115 posts, 6 pages, 25,032 views

villelope

Posts: 2,846

#101 • • villelope Lope of Lope & Kantola

DjBeliar, 15.8.2005 10:53:
Ai nii!! "I shot an Antiloop and I came to inside of the Atiloop..."

Voi morjes, että naurattaa vieläkin... *muhaha*


Ja sitten kun se ei jättänyt sitä tohon.

"Then there was a ho..."

Ei juma. Mistä se puhui. Ho? Hose? Whore? Horse? Tajusko ketään? :D

I speak six languages....

Esa Tikkanenkin pystyis ottaa mallia tosta kaverista. *plur*
Tuukka-

Posts: 55

#102 • • Tuukka-
Hyvät oli varmaa pileet ku viä muistas jotai *iloinen* alussa vähä hiljanen meno mutta kyllähän se siitä ilmeisesti lähti käyntiin *jiihaa* Aluks ei tanssia lattialla ollut kuin minä ja pari kaveria *nauru* *aplodit*
waLow

Posts: 5

#103 • • waLow
Oli vaan aika tampereen reissu, aamul ko heräs mietin hetken et millon tuli särkänniemessä käytyä;) Ai et se meno tosiaan alko jossain vaihees ko ite jouduin lähtee kiittämättömistä vässyköistä koostuvan seurueen kanssa jo ennen yhtä! (huom pientä avautumista mut mä sentään tarjosin kyydin ja kannoin juomaa pöytään kaksinkäsi!!) Noh sit oliki loppuilta aika sumeena ko katos muiden viinat mun vitutus drinksuun mut en kyl kauheen selvinpäin oliska halunnut olla räppäreiden ja yönmustien suosimassa paikassa metrot jalassa.

Rustolli tosiaan oli hyvä mesta oli tilaa, musat kunnossa, varsinki tekno puolella, hieno paikka kaikkiaan.
Ja sit ne pienet miinukset, noh sisällä ei saanut polttaa!! sori vaan mut oli niin latteet sauhut muuten et tuskimpa pieni röökäily olis haitannu... Niin ja baaritiski oli niin valoisa et jäi stropot kakkoseks juu ja tää tosiaan kaiken sen 50min aikana havaittua mitä siellä kerkesin olemaan. Tuleehan noita bileitä vielä...
Chatte

Posts: 4,085

#104 • • Chatte Team Teknolipat :)
Kivat kemut. Poliisin setti oli illan parasta antia; olisimmepa vaan ehtineet paikalle aikaisemmin, että oltaisiin päästy jorailemaan alusta lähtien. Rustholli on kyllä mukava paikka pitää bileitä. Kiitokset!

*plur* *plur* *plur*

Hauska Treen reissu kokonaisuudesaan. Särkänniemen Tornado oli kamalan ihana: ensin kamala ja sitten ihana. Aamuyön pitsapaikka, Nuur, oli aika erikoinen kokemus. *nauru* Ja kiitos paikalliselle isännällemme Riksille taas kerran. *kiitoskiitos*

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

anniini

Posts: 917

#105 • • anniini a-double n-double i-n-a
oli ihan hauskat kemutukset ja hyvin viihtyi alusta loppuun saakka. puitteetkin oli ihan mainiot. musiikkipuoli meni tällä kertaa aika pahasti ohi, ku tuli pääasiassa höpöteltyä tuttujen kanssa, mutta kyllä sitä muutama hetki tuli tanssahdeltuakin illan mittaan. oli kiva nähdä paljon ihania ja hauskoja ihmisiä ja viihtyä siinä samalla.*hihu*

ps. tommille kiitos rintanapista, joka kruunasi illan asun ja finski kiitos kun toimitit mun flamingon turvallisesti perille asti. *iloinen* onneksi tulitte ihanuuden kanssa -> olette vallassaan ihania. *hali* *hihu*

--
Take the forward path
Have a big slice of the city
Get the upper hand
While you re still pretty

vihtakauppias

Posts: 31

#106 • • vihtakauppias *Bilehiiri*
Oli kyllä iha sika hyvät bileet *hymy* kiitokset teille... mutta ainoo miinus puoli juomien hintavuus mutta meininki kyllä korvas sen *nauru*

--
"Something bout those little Pills,
Unreal, The Thrills, They Yield, Until,
They kill a Million Brain Cells"

cassius

Posts: 60

#107 • • cassius must rave more...
Kuvia missään? *ding* *taputapu*

--
otetaan vaan vähän...
*pahis*

KittyCleo

Posts: 205

#108 • • KittyCleo PiweHiwe
Kuules herra "en siedä vaniljaa missään muodossa" minäpä sanon että Tommille iso liitos illan parhaasta drinksusta, vaniljakola on mun suurta herkkua*hih*
Luulen kyl et sun kanuuna johtu jatkojuopottelun volyymistä..*vink*

Nii ja kuvat täältä omistan Steve Hawkille*muhaha*

Muah..Voi elämä.. "I came in to the antiloop".. Ach Ja!!

--
Rouva Korpela*hymy*

Beliar

Posts: 1,361

#109 • • Beliar

KittyCleo, 19.8.2005 05:34:
Nii ja kuvat täältä omistan Steve Hawkille*muhaha*



Voi elämä!!! *muhaha*

Mites, Loopy, Dave, KittyC, Nectarine ja kumppanit? Juopotellaankos ens kerralla? Selvinpäin oli vähän tylsää... *iihhih*

--
Mikä **tun desibeliraja?!?!

Beliar

Posts: 1,361

#111 • • Beliar

Parker, 19.8.2005 12:00:
Kerrankin näytti että olin enemmän sekasin kuin sinä... Tai no... Ainahan olen *muhaha*



Emmä humalassa ollu... en ainakaa muista olleenni, ku muisti pätkii nii pahasi ko. illalta... *känni*

--
Mikä **tun desibeliraja?!?!

villelope

Posts: 2,846

#112 • • villelope Lope of Lope & Kantola

KittyCleo, 19.8.2005 05:34:
Kuules herra "en siedä vaniljaa missään muodossa" minäpä sanon että Tommille iso liitos illan parhaasta drinksusta, vaniljakola on mun suurta herkkua*hih*


No jos siitä "herkusta" ei ketään pitäisi, niin ei kait sitä valmistettaisi. En vaan siedä vaniljaa juurikaan muualla kuin jäätelössäni.

Siskon teinivuosien vanilja-wunderbaumilla saattaa olla vaikusta asiaan.

KittyCleo, 19.8.2005 05:34:Luulen kyl et sun kanuuna johtu jatkojuopottelun volyymistä..*vink*


Mitvit* mitään en ottanut! eiku... Emmä muista. Otinko?

Missäs ne kuvat luuraa. Kerrankin mut yllätettiin reivaamasta *pelle*


DjBeliar, 19.8.2005 10:40:
Mites, Loopy, Dave, KittyC, Nectarine ja kumppanit? Juopotellaankos ens kerralla? Selvinpäin oli vähän tylsää... *iihhih*


Joo, niin oli :D

Eiköhän mentäis. Varota vaan etukäteen niin tietää, ettei ota duunia sille päivälle.
Mizfir

Posts: 2,472

#113 • • Mizfir pittuinen
Tosiaan, täällähän tuli oltua*nauru* paikkana kovin mukava ja kauniit maisemat*joo* Ilta meni muuten aika väsytokkurassa. Kiitos Wert & Nemes*sydän*

--
-Mannanen-

davex

Posts: 158

#114 • • davex

KittyCleo, 19.8.2005 05:34:
Kuules herra "en siedä vaniljaa missään muodossa" minäpä sanon että Tommille iso liitos illan parhaasta drinksusta, vaniljakola on mun suurta herkkua*hih*
Luulen kyl et sun kanuuna johtu jatkojuopottelun volyymistä..*vink*

Nii ja kuvat täältä omistan Steve Hawkille*muhaha*

Muah..Voi elämä.. "I came in to the antiloop".. Ach Ja!!



Lidlistä näyttäis kans saavan vaniljakolaa. Saksalaiset meitä suomalaisia askeleen edellä. ;)
Nectarine

Posts: 475

#115 • • Nectarine Rouva T

DjBeliar, 19.8.2005 10:40:

Mites, Loopy, Dave, KittyC, Nectarine ja kumppanit? Juopotellaankos ens kerralla? Selvinpäin oli vähän tylsää... *iihhih*



en kyl hetkeen aikaan lähde sun (teidän) kans. mä muistan edelleenkin sen krapulan.

Loopy, ei mitään siitä autokyydistä, kuski oli ihan hyvillään kun mä sit lepyttelin sitä sitä himas.

mut oli kyl hullun hyvät bileet! *plur*ruoka,musa, ihmiset, kaikki! lisää vastaavia...

ps. me Katin kans hoidetaan narikka kyl kunnossa kun kunnossa *vink*

--
Prinsessa Ruusunen