Wert - Converted

39 posts, 2 pages, 12,034 views

UnityF

Posts: 15,721

#21 • • UnityF joo just se
mä oon kuunellu nyt tän kun vihdoin ja viimein äänikortti toimii ja täytyy sanoo et tääkin setti TOIMII..!!!! *joo*

*jiihaa* *jiihaa* *jiihaa* *jiihaa*
jiippa

Posts: 82

#22 • • jiippa
Funky monkies ei oikein uponnu mut muuten kolisi hyvin, 4 Stringsistä tykkäsin eritoten *joo*

--
... ja sitten mää heräsin

Rels

Posts: 796

#23 • • Rels setämies
joo on kyl hyvä setti, tää tais soida läksiäisis aika monta kertaa... MUISTAAKSENI. *hihu*

teknisesti aikalailla virheetöntä ja muutenkin menevää shaittii.


9/10



*piis*

--
Alcohol - cause and solution to all life´s problems, Homer Simpson

kinderi

Posts: 1,783

#25 • • Edited kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Ei jaksa ymmärtää, mun koneella on jotain sua vastaan.. Ei suostu hakee niin millään *grr*

Suomennos: Mä olen vaan niin loistava koneen käyttäjä etten oman viisauteni takia saanu toimimaan. Kun vihdoin älysin mitä tehdä niin toimi.

Ja toimii musiikkikin = ) Hiukan yli puolenvälin kuunnellu ja kylläkyllä *aplodit*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Wert

Posts: 3,386

#26 • • Wert Varapalkkaliukuja

kindertin, 13.7.2005 20:57:
Ei jaksa ymmärtää, mun koneella on jotain sua vastaan.. Ei suostu hakee niin millään *grr*

Suomennos: Mä olen vaan niin loistava koneen käyttäjä etten oman viisauteni takia saanu toimimaan. Kun vihdoin älysin mitä tehdä niin toimi.

Ja toimii musiikkikin = ) Hiukan yli puolenvälin kuunnellu ja kylläkyllä *aplodit*




nyt heti ostamaan uutta konetta kaupasta *vink*
Minnie10

Posts: 114

#27 • • Minnie10
Mä tykkäsin. Tässähän tää soi nyt myös. Mä en osaa tota tekniikkapuolta arvioida. Kuulostaa hyvältä ja se on pääasia. Vois melkee jo yleistää, et oon Wert-fani.
MaSari

Posts: 1,986

#28 • • MaSari space jammer
Haluisin kans kuulla tän mut koska tämä kone ei oo mun, en voi sitä lataa *nyyh*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

thomas

Posts: 5,618

#29 • • thomas

MaSari, 5.9.2005 11:10:
Haluisin kans kuulla tän mut koska tämä kone ei oo mun, en voi sitä lataa *nyyh*



winamppiin vaan streamia niin homma skulaa.
ninni

Posts: 489

#31 • • ninni sydän
kyllä tätä lisää *jiihaa* *sydän*
hyvin rokkas *nauru*

--
äitini tietää etten ole normaali lapsi
*tirsk*

Noble Jr

Posts: 81

#32 • • Noble Jr
tää kyl uppoo tosi hyvi!!!biisit oli hyviä ja teknisesti ei mitää suurempia ongelmia. *hymy**joo*
UnityF

Posts: 15,721

#35 • • UnityF joo just se
Tää on vain niiiiiiiiiiiiin hyvä, tästä ei pääse yli eikä ympäri tää iskee tajuntaan ja lujaa. Taattua wert -laatua joka on parantunu kerta toisensa jälkeen. Ai että tässä näkee mitä on soittaa täydellinen setti ainakin mun korviin, mikään ei jääny häiritsemään vaan tekee mieli kuunella tää uudestaan ja uudestaan ja joka kerta bongaa jotain uusiakin asioita.

10/10 *ökkö*
Wert

Posts: 3,386

#36 • • Wert Varapalkkaliukuja

UnityF, 23.10.2005 14:27:
Tää on vain niiiiiiiiiiiiin hyvä, tästä ei pääse yli eikä ympäri tää iskee tajuntaan ja lujaa. Taattua wert -laatua joka on parantunu kerta toisensa jälkeen. Ai että tässä näkee mitä on soittaa täydellinen setti ainakin mun korviin, mikään ei jääny häiritsemään vaan tekee mieli kuunella tää uudestaan ja uudestaan ja joka kerta bongaa jotain uusiakin asioita.

10/10 *ökkö*



heh.. kiva että maistuu.... koitas tota uudenpaa joka löytyy:
linkki
josh

Posts: 733

#37 • • josh
Sorry vanhan topikin nosto.

Pitää kyllä yhtyä edellisiin kommentteihin:
Aivan h*lvetin kovaa settiä!! ..ja vaihdot, ei ne vois paljon paremmin rimmata. Paras meno alkaa tuossa 23:06 paikkeilla. :)

Teknisesti huippulaatua ja sopivasti kikkailua mukana.
Lisää näitä, kiitos.

Jos jostain pitää narista niin toi vika biisi oli liian kovaa tykitystä mulle ;)

10-
Wert

Posts: 3,386

#38 • • Wert Varapalkkaliukuja

josh, 5.12.2005 18:13:
Sorry vanhan topikin nosto.

Pitää kyllä yhtyä edellisiin kommentteihin:
Aivan h*lvetin kovaa settiä!! ..ja vaihdot, ei ne vois paljon paremmin rimmata. Paras meno alkaa tuossa 23:06 paikkeilla. :)

Teknisesti huippulaatua ja sopivasti kikkailua mukana.
Lisää näitä, kiitos.

Jos jostain pitää narista niin toi vika biisi oli liian kovaa tykitystä mulle ;)

10-



Tässä ois sit uudempi setti tosta, jos jaksat lataa ja kuunnella viel ;)
josh

Posts: 733

#39 • • josh

Wert, 6.12.2005 12:12:
---
josh, 5.12.2005 18:13:
Sorry vanhan topikin nosto.

Pitää kyllä yhtyä edellisiin kommentteihin:
Aivan h*lvetin kovaa settiä!! ..ja vaihdot, ei ne vois paljon paremmin rimmata. Paras meno alkaa tuossa 23:06 paikkeilla. :)

Teknisesti huippulaatua ja sopivasti kikkailua mukana.
Lisää näitä, kiitos.

Jos jostain pitää narista niin toi vika biisi oli liian kovaa tykitystä mulle ;)

10-

---


Tässä ois sit uudempi setti tosta, jos jaksat lataa ja kuunnella viel ;)



Jepjep, imutettu on jo ;)