KONEMETSÄ 2005 8.7.2005 @

562 posts, 29 pages, 171,213 views

Ginbb@

Posts: 17

#301 • • Ginbb@
Liput taskussa ja Desertiltä löytää lauantain aamutunneilla....*aplodit*

--
Today....I think they going to pick us up...

Sir Paramount

Posts: 383

#302 • • Sir Paramount Army of Two , [Fusion Drive]

ToNiZe, 6.7.2005 00:00:
Sää ei näytä hirveen hyvältä*eiei*



näyttää ennusteet vaihtelevan päivittäin, nyt näyttelee perjantaille hyvää säätä ja lauantaille ukkosta. Eli arpapeliksi kyllä menee. Oon kyllä sen verran optimisti että täytyy luottaa siihen et sää tulee oleen loistava. Waiting for The Sun. *nauru*

--
Suits you, Sir!

Jupe

Posts: 571

#303 • • Jupe
voiii vttu!!!! töitä ens v-loppu eli taitaa hjäähäh väliin taas. *grr**nyyh**poks*

--
"Meidän päiviemme moduulikäsitteestä on kokonaan poistettu antiikin vaatimus suhdekauneudesta." -Aulis Blomstedt

Rocca

Posts: 3,064

#304 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew

zet, 6.7.2005 14:53:
voiii vttu!!!! töitä ens v-loppu eli taitaa hjäähäh väliin taas. *grr**nyyh**poks*



Mitää yöt on aikaa *vink**nauru*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

viimenen kosmonautti

Posts: 106

#305 • • viimenen kosmonautti

zet, 6.7.2005 14:53:
voiii vttu!!!! töitä ens v-loppu eli taitaa hjäähäh väliin taas. *grr**nyyh**poks*


lopeta vaan duunis

et kai sä aiellä kuitenkaan oikeesti viihdy
culo

Posts: 221

#306 • • culo
Tänään hakemaan teltta vanhempien luota, saas nähdä, missä kondiksessa se on viime festarikesän jäljiltä. Siellä saattaa asua iloinen siiliperhe. *täpinää-täpinää*

--
All the advantages of Christianity and alcohol; none of their defects.

MaSari

Posts: 1,986

#307 • • MaSari space jammer
ou, dämn!! Missaan Raja ramin *poks*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

onni3mk

Posts: 3,973

#308 • • onni3mk Onni on.
Ei oo tosiaan enää pitkä odotus.

Päätinki lähtee bussilla yksin *hih* Oliskohan tohon kakkos bussiin tulossa ainuttakaan tuttua? *ding*

--
Onni on.

or_neon

Posts: 598

#309 • • or_neon mr2090
[iso]VIEL KAKS PÄIVÄÄ... ELI YLIHUOMENNA!!![/iso]*JIIHAA**JIIHAA**jiihaa*

--
[pieni]-Nico*iloinen*[/pieni]

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#310 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Missä on kuvia viime vuoden konemetsästä? *ding* kai niitä joku sentään otti? *psyken tahdissa fiilistel ja perjantaita odottel* *nuotti*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Skenemursu

Posts: 1,568

#313 • • Skenemursu Vastarannan Kuha
Perkele just vei sinisetmiehet kilvet mun autosta ja oli vielä sitä mieltä ettei mun pitäis ajaa hetkeen... ja just tolla valkoisella paholaisella piti lähtee skuutsiin... mutta auto toimii kyllä hyvin haluaisko joku lainata siihen kilpiä? Toi on sen verran pitkä matka ettei ilman kilpiä varmaan pääse sinne saakka :(
onni3mk

Posts: 3,973

#314 • • onni3mk Onni on.

Skenemursu, 6.7.2005 20:00:
Perkele just vei sinisetmiehet kilvet mun autosta ja oli vielä sitä mieltä ettei mun pitäis ajaa hetkeen... ja just tolla valkoisella paholaisella piti lähtee skuutsiin... mutta auto toimii kyllä hyvin haluaisko joku lainata siihen kilpiä? Toi on sen verran pitkä matka ettei ilman kilpiä varmaan pääse sinne saakka :(



Bussilla vaan liikenteeseen *hymy*

--
Onni on.

Huura Tavaton

Posts: 46

#315 • • Huura Tavaton
Kah, KM:n bussivastaava kertoi, että Tampereen bussilinja Konemetsään on peruttu vähäisen ilmoittautumismäärän takia ja että jos bussilla pyrkii niin joutaa vekslaan Turun kautta :o
No, onneksi ei itse tarvitse turvautua bussin käyttöön. Mahtaa ketuttaa niitä keiden tarvitsee..

OI-OI, enää puolitoista päiväääää *hih*

Accu jyrää
subu

Posts: 1,174

#316 • • subu Suski
Voi ei teitä ketkä tuutte Tampereelt :( Toivottavasti se ei nyt lopahda siihen ettei oo dösä kyytii..? *eiei*
Skenemursu

Posts: 1,568

#317 • • Skenemursu Vastarannan Kuha

onni3mk, 6.7.2005 20:05:
---
Skenemursu, 6.7.2005 20:00:
Perkele just vei sinisetmiehet kilvet mun autosta ja oli vielä sitä mieltä ettei mun pitäis ajaa hetkeen... ja just tolla valkoisella paholaisella piti lähtee skuutsiin... mutta auto toimii kyllä hyvin haluaisko joku lainata siihen kilpiä? Toi on sen verran pitkä matka ettei ilman kilpiä varmaan pääse sinne saakka :(

---


Bussilla vaan liikenteeseen *hymy*



Aha kyyti järjesty jo! joten jos joltain kavereista katoaa kilvet autosta niin "It wasnt me!"
onni3mk

Posts: 3,973

#318 • • onni3mk Onni on.
Nääh, mäki lähen kyydillä *hih*

--
Onni on.

florx

Posts: 532

#319 • • florx
Tänne ei ilmeisestikään ole yhden päivän lippuja tarjolla?
Joudun anyway lähtemään poijjes lauantai-aamuna.
UzU

Posts: 2,361

#320 • • UzU [33100]
Jeah. Kuorma-autoilu rok rok. Eli hyökkäysvaunu lähtee myös tänne. Kärsitään sit sitä välimatkaa mut ainakaan pieni sade ei majoittumista haittaa. Tervetuloa grillaileen sit tänne. Oma patja jos on mukana niin muutamalle varmaan riittää lattiatilaakin.
ps. patja ei pakkollinen mut kovasta lattiasta ei saa valittaa.