no huhhuh!
hauskinta kaikessa oli se, et ku kuvitteli kokoajan sinne ollilaan olevan edes 'vähän' pidempi matka, vittu sinnehän on forssasta joku nihkeet 30 kilsaa ehkä!!! sen nyt menis vaikka pyörällä...
en voi sanoo muuta, kun että desert stage. en voi kestää!
heti protskusta lähtien seuraavat seitsemän tuntii aivan tajuttoman hyvää mäiskettä!! kiitos siitä oikein paljon. ja tietenkin myös siitä eteenpäin, esim octan, eraser vs yöjalka, troll scientist (argh! hyper-setti!), unlive... aijaijaijai!!!!!!
hyvin te vedätte!
en sit tiä et mikä on physicsin tekosyy siihen laukkauttamiseen ym sohlaamiseen, mutta mutta...
noniin.
anyway, ensimmäisen 12 tunnin aikana tuli tampattua siitä reilu 8 tuntii, että sitten lauantaina päivällä alko vähän jo fysiikka pettään...
friikki!!!!!
riitti pelkästään syyksi lähteä konemetsään, ja ei jumalauta minkä setin äijä veti!!!! sekosin, hajosin, pärähdin totaalisesti!!! just tän takia friikki on mulle aina ykkönen. ;)
defa. hii. :)
halo.... aaaah.
accu, hidria, milla
raja ram. maailman paras 64-vuotias setä!!!!! äijältä löytyy asennetta. huoh.
texas fägäri
ja tripteaser sekä kiwa saivat aikaan varmasti parhaan lopetuksen mitä ikinä voi bileillä olla!!!!
pakko oli vaan väkisin vääntää vaikka oli jo NIIN hapoilla ettei mitään rajaa... jäi aivan uskomattoman hyvä fiilis.
pöhköpirtti sekä bajautusmaja pysy sentään kasassa koko bileiden ajan, ihme ja kumma! meillehän muodostui kokonainen kylä sinne pellolle sitten loppupeleissä, kun kokoajan tuli lisää kaverin-kavereita ja meidän rinki vaan kasvo. hyvähyvä! :) paras leiriporukka ikinä. <3
uusia ystäviä on aina kiva saada. :D
mutta lauri leino!!! kuin sekasin SÄ oikein olit ku tulit lauantaina selittään niitä ihan ihme juttujas...? huhhuh. :) tuskinpa poika-ressu itse edes muistaa.... hih.
ilmoja en kestänyt vaan ollenkaan, kuolin kokoajan lämpöhalvaukseen, koska missään ei ollut ikinä tarpeeks kylmä... apua.
mutta maailman isoin kiitos vaan kaikille järjestäjille, artisteille ja upeille ihmisille, kun saitte tämän aikaan.
mun ensimmäinen konemetsä, ja varmasti tämä tulee jatkossa olemaan niitä festareita, jota ei jätetä väliin MISTÄÄN hinnasta.
...kunhan se vain aina pysyisikin tällaisena eikä kaupallistuisi.... huoh.
parasta kesässä oli tämä viikonloppu kyllä...