KONEMETSÄ 2005 8.7.2005 @

562 posts, 29 pages, 177,408 views

Gnizhak

#361 • • Gnizhak iku

aiduu, 8.7.2005 16:49:
Miksi tonne ei myydä yhden päivän/yön/aamun lippuja *täh*

Kontrollointi vois olla hitusen vaikeeta kun sitä aluetta ei tyhjennellä lainkaan niinkun esim. festareilla yleensä.

--
Don't Just Stand There

Ville Vähäsaari

#362 • • Ville Vähäsaari

aiduu, 8.7.2005 16:49:
Miksi tonne ei myydä yhden päivän/yön/aamun lippuja *täh*

...ja millä konstilla sitten sen hipin sieltä paikan päältä tavoittaisi, jolla yhden päivän lippu on, kun bileissä ei ole mitään taukoa? (paitsi tietenkin jos myisi pelkästään lauantaille yhden päivän lippuja)
Bio

#363 • • Bio The Bullies / Pinky

zombie*, 8.7.2005 16:49:
toivottavasti ei ala sataa... :/

täälläpäin sataa jo.. *igor*
toivottavasti on kuuro vaan
aiduu

#364 • • aiduu
En mä tiedä miten ne järjestelyt siellä paikan päällä on tehty..mut La-su väliselle ajalle olis ollu jees ostaa vähän edullisempaan hintaan tiketti, kun sillon on kaik esiintyjät jotka mitkä olis itse halunnut kuulla *hymy*
Bio

#365 • • Bio The Bullies / Pinky

aiduu, 8.7.2005 17:01:
En mä tiedä miten ne järjestelyt siellä paikan päällä on tehty..mut La-su väliselle ajalle olis ollu jees ostaa vähän edullisempaan hintaan tiketti, kun sillon on kaik esiintyjät jotka mitkä olis itse halunnut kuulla *hymy*

mut jos vertaa muihin festareihin niin KM on tosi edullinen..
#367 • • ikj Guest
teltta, katos, puhallettavat ranta tuolit. check check check! viel puuttuu puhallettava uimaallas :))
mut semmonen tais olla siel viime vuonna :D
koht mennnnääää.
Texx

#368 • • Texx ^_^

Raver71, 8.7.2005 17:18:
Minuakin kiinnostaa mitä aikaa sieltä "potkitaan" pois?

Viimevuonna mentiin bussilla pois, joka kai käsittääkseni lähti joskus yheltä tms, jos nyt oikein muistan. Ja ku lähettii tuolta mestoilta pois ni jengiä oli kyl viel jonkunverran, eikä näyttäny olevan lähdössä hetkeen.. Et uskoisin ainaki et siel saa varmaan olla jonkun aikaa vielä sen loppumisenki jälkee. mut. en kyl osaa sanoo yhtään et moneen, tai miten, tai mitään. Eli olipa aika turha postaus. Mut kuitenkin ::D

Ja asiast kymmenenteen, Koht pitäis lähteä *sydän*

--
*piis*

Hippo

#369 • • Hippo At the edge of sanity but not insanity
Whee! Ihanaa kun itse olen paikan päällä vasta kahdentoista pintaan, kun seura on iltatöissä. Saas nähdä miten siellä pimeässä eksytään oikealle lavalle (Desert Stage). *ding* Teltan voi sitten pystyttää joskus aamuyöstä tms.

--
Lets pump ourself full of magic monkey juice and take a trip to spacelab!

Tonppa

#371 • • Tonppa
mites muuten lasipullot....sakko niitä viedä??
peepe

#375 • • peepe
No niin ja nyt sit nokka kohti metsikköä, sii juu there!
Tonppa

#376 • • Tonppa
Ja metsä kutsuu*jiihaa**sydän*
#378 • • Injektio Guest
aeäääh.. kukkaros 10 tilil 0 :P kai se sit jää väliin..
Jupe

#379 • • Jupe

-mo-, 6.7.2005 15:15:
---
zet, 6.7.2005 14:53:
voiii vttu!!!! töitä ens v-loppu eli taitaa hjäähäh väliin taas. *grr**nyyh**poks*

---

lopeta vaan duunis

et kai sä aiellä kuitenkaan oikeesti viihdy

(offmtf) Itse asiassa viihdyn, ku saan olla samanlaisten sekopäitten kanssa siellä. Ja jos pääsen ilta ysiltä töistä ja aamu seiskaksi takas nii ei siinä yöllä hirveesti ehdi mtään. MUT pitäkää ihan vtun huisin hauskaa tänään ja huomenna (heixa myös *possu*)!!!!!! *yessir**aplodit**jiihaa**nauru**haukottel**sydän*

--
"Meidän päiviemme moduulikäsitteestä on kokonaan poistettu antiikin vaatimus suhdekauneudesta." -Aulis Blomstedt

dolbi

#380 • • dolbi
tätä lisää!