Club Alternative presents I Love Kiksu weekend 18.6.2005 @ Helsinki

43 posts, 3 pages, 5,711 views

UnityF

Posts: 15,721

#21 • • UnityF joo just se

I Love KIksu, 15.6.2005 10:36:
Kiksu gives little presents!

Don't miss!



uuu.. kiksu lahjoja *aplodit* *jiihaa*



Ei enää pitkä aika kun pääsee vihdoin ja viimein tanssimaan tiikerin settiä ja häröilemään poikien setin aikana..
Tulee kyl aika juoksuu allujen ja studion välillä.. *hih*
Beliar

Posts: 1,361

#22 • • Beliar
Tänne ollaan jo matkalla! *jiihaa* Hämeenlinna ja Toyota Corolla ohitettiin just... Vahva kasvava humalatila... *känni*

--
Mikä **tun desibeliraja?!?!

DenisV

Posts: 1,048

#24 • • DenisV I Love Kiksu

DjBeliar, 18.6.2005 17:57:
Tänne ollaan jo matkalla! *jiihaa* Hämeenlinna ja Toyota Corolla ohitettiin just... Vahva kasvava humalatila... *känni*




kaikki, tänne kuuntelemaan Tamperelaisen ihmeen soitantoa. Kyl, kyl se laittaa tanssi lattiattian pyöryksiin ja naiset kuumaan klimaksiin! *nauru*

Yours Destination --> Premi, Club Alternative!!! *joo*
UnityF

Posts: 15,721

#25 • • UnityF joo just se
saavun tänne erittäin kännissä ja poistun viellä enemmän humaltuneena paikalta.

tänään juodaan suruun. *super**känni*
Lionel Tiger

Posts: 719

#27 • • Edited Lionel Tiger [Blow! TIIKERI]
Huh Huh tunnin hakemisen jälkeen irtos... tennarit oli tules*vink*kiitos alternativen posselle!!! oli todella mahtavaa käydä tanssittamassa porukkaa*iloinen* Täytyy kyl tunnustaa... mul oli törkeen siistii.. vieläkin valuu hiki...

ps.

tässä lisää linkki
Chare

Posts: 412

#29 • • Chare kiltti tyttö
olipa taas kiva ilta.. hiiihiii.. *hihu* en oikeen osaa itseasias tällä hetkel muuta sanoo.. mut tuol on kyl aina kivaa.. *hymy*

--
Ihmisen JOKAISEN teon takana on sama ensisijainen päämäärä: oman mielenrauhan ja henkisen mukavuuden varmistaminen. -mark twain

hakuna matata! -leijonakuningas

Avatar
#30 • • ayame Guest
Oli kyllä aikamoista hehkutusta ja huh *sydän* Etenkin Deni osaa ottaa yleisönsä, upea hymy päällä koko ajan ja intiimi kontakti! Ihmisiä olisi kyllä voinut olla paikalla enemmänkin ja vaihdot ei joka kerta mennyt täysin nappiin, mutta tuli oltua sen verran liekeissä ja kiksusormi sojossa että se hieman kompensoi tilannetta. Kiksu *sydän* Mia

Ja seuraavista bileistä sitten sinne Hietsuun uimaan *joo*
onni3mk

Posts: 3,973

#31 • • onni3mk Onni on.
Oli kyl kivaa. Ihan hyvä et Lahden reissu peruuntu, et tulinkin sitten tänne. Hyvää musiikkia *plur*
Tais kyllä käydä niin, et tanssin enemmän ylakerrassa, kun alakerrassa, mut ei sen niin väliä. Muksaa oli *sydän*

--
Onni on.

noena

Posts: 3,138

#32 • • noena first breath after coma
Mulla oli taas niin hauskaa, (Lionel Tiger) soitti aivan mahtavan setin, kuin myös denis kumppaninsa kanssa *hihu*
Kiitos *sydän*

--
TwistedLife™ Amusement Park

UnityF

Posts: 15,721

#33 • • UnityF joo just se
BELIAR MÄ OLIN ENMMÄN KÄNNISSÄ KUIN SINÄ!! ainakin jossain vaiheessa iltaa kun mä oon kaatuillu ja telonu polviani ja nyt on vuosisadan krapula.. *hih*

Lionel Tiger *super**sydän*
sait mun vitutuskäyrän laskemaan kun soitit niin nannaa *kuolaa*
Oi että mä tykkäsin niin paljon. Nytkin soi siun setti tääl himassa, täydellistä tähän olotilaa *hymy*
Tuut kyl uudestaa soittaa *joo* *joo* *joo*


D.N.A & Beliar aloitti kyl ihan loisto biisillä.. Kyllä Denis tietää mistä mie tykkään *hih* Harmi kun en voinu jäädä loppuun asti kun piti kipittää myös pimppii pousailemaan.. Mut ens kerralla sitten *joo*

Allujen känninen osapuoli kiittää & kumartaa *kiitoskiitos*

ps. wertillä oli vitt.. uusi pusero *kuolaa*
pps. mä meen naimisiin [zuho]:n kanssa sit kun ollaan 50-wee *jiihaa* Tervetuloa soittaa meijän häihin. *nauru*
Beliar

Posts: 1,361

#35 • • Beliar

UnityF, 19.6.2005 15:52:
BELIAR MÄ OLIN ENMMÄN KÄNNISSÄ KUIN SINÄ!! ainakin jossain vaiheessa iltaa kun mä oon kaatuillu ja telonu polviani ja nyt on vuosisadan krapula.. *hih*



VARMAAA!!! Sun promillemäärä ei saavuttanut edes EU direktiivejä siihen koomaan nähden mihin Denis *grr* oli mut väkisin juottanut. Setistä en edes kehtaa puhua mitään, mutta sen voin todeta, että pirun hauskaa oli! Kiitos UnityF:lle *hali* ja kiitos toveri-Denis *hali* ja kiitos te kaikki muutkin!

Sunnuntain aamuherätys olikin aikas shokki - heräsin TAYS:n parkkipaikalta hiestä märkänä, perse tulessa ja kissan pissan maku suussa! *ding*

Mutta hiano reissu oli!

--
Mikä **tun desibeliraja?!?!

AaKo

Posts: 637

#36 • • AaKo Tosi veivaaja
OLI kyllä hienoa nähdä kuinka deni ja beliar soittivat infernaallisella antautumuksella kiksuhekumaa *pahis*,,menoa ja liikettä piisas, illanaikana tuli niin monta herkkubiisiä ethuhhuh!
harmi vaan ettei mun jalka kestäny vielä kauheasti tampata lattiaa.. mutta mitä enemmän sitä "puudutusainetta" tuli juotua sitä nopeammin kipuki unohtu(ei ollut pahan hintasia juomia *känni*)
Mikäs sen mukavampaa tapaa viettää iltaansa kuin kahden upean "blingbling" naisen kaa *nauru*

ja lioneli soitti kyllä letkeetä settiä joka parani ja parani loppua kohden aivan buenosti!! hyvänsetin heitit! *aplodit*

omasta mielestäni oli kyllä hyvät pippalot.. I Love Kiksu!!

ps.oli hauskaa kun ei tarttenut eräälle henkilölle enää esittäytyä *vink*

--
En se mää ollut!!!

UnityF

Posts: 15,721

#37 • • Edited UnityF joo just se

MaaKoz, 21.6.2005 00:08:
ps.oli hauskaa kun ei tarttenut eräälle henkilölle enää esittäytyä *vink*



Mä en varmaan enää koskaa unoha sua sen verran monta kertaa oot nyt esitelly.. ja joka kerta mä oon ollu "aa.. hauska tutustuu" jonka jälkee on tosiaan selvinny et sä oot saman tehny just parii viikkoo aikasemmin.. *nauru*
Huoh käykö joku viel väittää että en oo puuaivo?? *nauru* [pieni](ja toiset on joskus vetäny herneitä nenää kun mulla on huono nimi/ kasvomuisti, huumoria peliin rakkaat niinkuin tässäkin tapauksessa).[/pieni]

Mut oli ihanaa nähä ja juoruta pikkasen.. ens kerralla ryypätää koko ilta yhessä *joo*

ps. sulla on maailman söpöin avatar taisin just rakastuu siihin *plur*
DenisV

Posts: 1,048

#38 • • DenisV I Love Kiksu
1. Lionelin juna toimii loistavasti *joo*

2. Kun Beliari hoittanut juomiset ja soittamiset, minä hoittanut tyttöjen viihdyttämiseen! *nauru*

3. Toveri Hessu ei pettänyt ja soittanut todellakin kiksu kipalet, eli Kiksu oikeasti vierailut Alluissa ja nauttinut illan antimista. Kiitos kaikkille osanottajille.

4. I *sydän* Kiksu Tarrojen ja t-paitojen kysynytä kasvannut illan mittaan!

5. Iso kiitos Kinli ja UnityF *hali*

6. Toinen mahtava kiitos illan seurasta ja todella ihanalle kuskille joka kuskas Kiksu seuraa ympäriinsä!

P:S Kebab antimet Chillissä maistui ja sen jälkeinen aamu-yö vielä enemmän *vink*
UnityF

Posts: 15,721

#39 • • UnityF joo just se

deni, 21.6.2005 01:10:

5. Iso kiitos Kinli ja UnityF *hali*



kiitos myös itsellesi kun tulit soittamaan. Tämä ilta tehdään viellä uusiksi jossain vaiheessa... *plur*

i *sydän* kiksu
Beliar

Posts: 1,361

#40 • • Beliar

UnityF, 21.6.2005 01:26:
kiitos myös itsellesi kun tulit soittamaan. Tämä ilta tehdään viellä uusiksi jossain vaiheessa... *plur*

i *sydän* kiksu



No oothan sä tulossa kuitenkin Festeille ja Defenceen... Defencen jälkeen sitten jatkotellaan meitin uudella studiolla ja otetaan uusiks! *jiihaa**känni*

--
Mikä **tun desibeliraja?!?!