Things To Do Before You Die

71 posts, 4 pages, 15,677 views

Leppis

#1 • • Leppis
Mitä haluaisit vielä nähdä/tehdä?

(tai mitä ei olisi pitänyt nähdä/tehdä*nauru*)

Eli haaveita ja unelmia kehiin, ehkä niistä saa muutkin virikkeitä *vink*.

Mielellään kuitenkin aiheeltaan edes jotenkin toteutettavissa olevia juttuja *nauru*

Ite pidän matkustelusta ja olis kiva koluta maailman 7:tä ihmeestä mahdollisimman monta läpi, ainakin nyt Pyramidit ja Kiinanmuuri olis kiva nähdä.

Niin ja Maa on pakko nähdä avaruudesta käsin kanssa.

*piis**plur**piis*

--
... Period.

Lost-Soul

#2 • • Lost-Soul los pallos
No ainakin tuli yks ihan realistinen toive mieleen... Ajaa jollain ihan loisto autolla auringonlaskuun... Siis en millään pikku kirpulla vaan kunnon autolla.... *justjoo*

[muokattu 24.2.2003 12:24]

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

jUSSi

#3 • • jUSSi äkäinen vanhus
soittaa "the teknosetti" jonka aikana pahuus poistuu maailmasta, sairaat parantuvat, köyhät rikastuvat ja sodat loppuvat.

No, jos sais soittaa onnistuneen setin vaikka Kerman kokoisella täydellä klubilla ihmisten huutaessa ja joratessa itsensä tainnoksiin *vink*
Germitbiili

#4 • • Germitbiili Ihmepoika
Mä haluisin kuolla juhlallisin riittimenoin, laitan ensiks vaan kaikka omaisuuden mitä mulla on jakoon ja sit jonnekki hienolle aurinkorannalle ottaa viimeset auringon sätäät ja sit kuuntelee samalla todella hyvää musaa ja sit vaan tahdon kuolla pois.......

--
NO SHIT SHERLOCK

Germitbiili

#5 • • Germitbiili Ihmepoika
Ainiin ja tietysti täytyy rakastella oikeen kunnolla, siellä hiekkarannalla ja vasta sen jälkee kuolla tyytyväisenä!!!!!!!*plur*

--
NO SHIT SHERLOCK

keisha

#6 • • keisha bullet with butterfly wings
riippuliitoa olis kiva kokeilla. kaveri kokeili sitä alpeilla ja kehui kokemuksen pilviin. liitää vapaana taivaalla....huiiii....

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

Katrina

#7 • • Katrina
Niin monia asioita, jotka haluaisin kokea ennen kuolemaa.
En osaa sanoa yhtä tärkeintä, mutta sanotaa nyt että maailman ympäri kiertäminen olisi aika hieno juttu!
hallucinogen

#8 • • hallucinogen Edain
Vois tässä pienen listan tehä *joo*

- Ajaa miljoonaa jollain ferrarilla

- Hypätä laskuvarjolla

- Päästä avaruuteen(tää on kaikkein isoin haave)

*sydän*

Sit tietenkin kun on vanha äijä ja valmis lähteen niin ois kyl hienoo kun viel kerran pääsis "pitää hauskaa peiton alle" *nauraa*
Ja viel sellasen kauniin brunettilauman kanssa *joo*

--
pikku-*possu*

Howdy

#9 • • Howdy Oldie
Rakastaa .... ja saada rakkautta...

--
Käpy vailla vertaa

Nadifa

#10 • • Nadifa
howdy:

Rakastaa .... ja saada rakkautta...

Jep.Toi on se tärkein.Muut asiat mä haluan toteuttaa sen jälkeen kun noi 2 ekaa on saavutettu..
*hih*
Dragonfly

#11 • • Dragonfly Mariarawr
mä haluan saada jaguar citycarin hopeanvärisenä.. :) namnam.. *sydän* tai olla niin rikas että mä voisin ostaa sen.. ja siltikin jäis vielä rahaa 8) *ahne?* café del marilla siemailis tequilapaukkuja.. mmm... :) niin, ja mä haluan käydä joku kaunis päivä kattoo formula gp:t paikan päällä :) ja haluaisin että mulla ois vielä joskus aikaa et voisin jatkaa kartingia :) se on hauskaa.. :=:)

--
Uguu~

|Cronos|

#12 • • |Cronos| the Moose
ennen kuolemaa haluaisin löytyy ensin sen minkä takia olen täällä... Haluaisin myös löytää elämän.. muuta kuin keltaisenpörssin sivuilt..*iloinen*

--
-= Minä en ole tarpeeksi nuori tietääkseni kaiken =-

FreeFall

#13 • • FreeFall music addict
saada suurin vaihde silmään ja elää täysillä, osata nauttia sekä yöstä että päivästä,(<-metafora tai sitten ei)
ja tietenkin antaa sekä saada sitä lovea...
mutta jos jotai tiettyy tekemistä haetaan niin jotai tällästii:
1. Hypätä laskuvarjolla (vähintää 4000m eli 60sek vapaapudotusta) <- tapahtuu jo mahdollisesti tänä kesänä*plur*
2. Auto-matka "around europe"
3. Pyramidit sekä mayojen temppeleitä haluis nähä omal silmäl...
4. hankkia suuria määriä lisää tuttavuuksia sekä kavereita
5. ja tietenki käydä kaikissa suurtapahtumissa kuten LP, MayDay...jne...*ökkö*
jess se ois öbout tässä...

--
Lintuperspektiivi

kAiStA

#14 • • kAiStA
Mä itse haluaisin tehdä niin paljon kuin mahdollista ennen poistumista... (mulle,nyt kaikki.HETI! )*nauraa* Nyt kun on ollut niin monessa mukana ja harrastaa koko ajan jotain,niin en ehkä enää edes osaa olla tekemättä jotain(uutta). Toisaalta ennen kuolemaa haluaisin myös ottaa selvää,että onko taivaassa/helvetissä/tuonpuoleisessa(jos sitä edes on) trancea/musiikkia yleensä*vink* toivossahan on hyvä elää(sanoi lapamato)*eiei* *päivittelee huonoa vitsiään* rok*piis*

--
Let the music be your only God..

Susu

#15 • • Susu The Nasu
Ennen kuolemaa olis kiva päästä selvyyteen siitä kuka oikeasti on, niin ja saada tietää mikä tää maailmankaikkeus on ja miksi juuri minä olen täällä..... Olis myös kiva tietää miltä tuntuu olla raskaana...*plur*

--
"Aivot on elin, jolla ajattelemme, että ajattelemme." -Ambrose Bierce

Mr. E

#16 • • Mr. E
Hmm..

Mä haluaisin ...... Löytää itteni *identiteettikriisihymiö* ja olla

rakastettu sinä, mikä mä olen ja kuolla sinä, mikä mä olen...

(olenko?) *purr*

Mr. E

[muokattu 1.4.2003 13:10]

--
&quot;Totuus on hyvin perusteltu väite.&quot;
-Descartes

Danskuh

#17 • • Danskuh pikku-Dee
toi rakkaus oli aika hyvä...haluisin saada lapsii ja lapsen lapsii(joten tähtäys menee pidemmälle)kiertää maailman ympäri..taistella jonku oikeuden puolesta maailman tulevaisuutta varten...olla päivä prinsessana *plur* kaikkee...kai sitä viel kerkee tehä kaikkee melkee mitä haluu...*vink*
Uhuu

#18 • • Uhuu Member of Team AD/HD ~kekkuloidi~
....nähdä rakkaan poikani kasvavan aikuiseksi...

Siis se, että saisi olla mukana niissä kaikissa elämän pienissä ja suurissa asioissa... niitä en haluaisi jättää väliin mistään hinnasta

-arkiäitiuhuu

--
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"Today is the first day of the rest of my life...\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"

avb

#19 • • avb - Sylvester -
Ennen kuolemaa olisi kiva tietää et mitä varten olen olemassa ja miksi.*ding*
#20 • • ALIEN Guest
käydä kuussa ja katsoa maata hiukan erilaisesta perspektiivistä...