Things To Do Before You Die

71 posts, 4 pages, 15,689 views

henkkat

#61 • • henkkat
elää unelmaa..*hymy*
JustinSan

#62 • • JustinSan Nullius in verba
Hmmmmm, ei mulla kyllä tuu yhtään mitään mieleen mitä mun olis nyt ihan välttämättä pakkopakkopakko saada tehtyä ennenku lähdetään kalmistoihin *ding*
Siis onhan niitä paljonkin asioita joita olis ihan kiva kokeilla mutta enpä mä nyt niitä hirveen aktiivisesti jaksa kelailla. Ihmettelee asioita sitä mukaan ku tulee eteen *piis*

--
"Brevior saltare cum deformibus mulieribus est vita."

Lallu

#63 • • Lallu .·:*¨`*:·.·:*¨`*:·.
-käydä niin monessa maassa kuin mahdollista ja ottaa hemmetisti kuvia et jälkipolvetki tietäis...
-saada vaaveja...
-jotenkin hyvittää vanhemmille kaikki se hyvä ja onnellinen mitä ne on mun hyväx tehny*hali*
devisss

#64 • • devisss superhero.
En usko, että jos nyt tietäisin kuolevani vaikkapa huomenna, niin hirveesti ottais päähän, että se ja sekin asia jäi tekemättä. Vaikka enhän mä oo oikeestaan mitään tehny, mutta... *ding*

--
if i was dressed in my best defenses
would you agree to meet me for coffee?

Aeryn

#65 • • Aeryn
- Käydä avaruudessa. Kaikista parhainta olis jos sinne tähtien keskelle vois jäädä. *hymy*
- Matkustella ympäri maailmaa
- Muuttaa edes yhden ihmisen elämä hieman paremmaksi
- Saada kirja julkaistuksi
- Katsella jylhää maisemaa jossain vuoren laella ja tuntea, että elämä on hyvällä mallillaan

--
~pitäisi lopettaa ajatteleminen kun kaikki on vielä hyvin~

Pablo

#66 • • Pablo

JustinSane:
Hmmmmm, ei mulla kyllä tuu yhtään mitään mieleen mitä mun olis nyt ihan välttämättä pakkopakkopakko saada tehtyä ennenku lähdetään kalmistoihin *ding*
Siis onhan niitä paljonkin asioita joita olis ihan kiva kokeilla mutta enpä mä nyt niitä hirveen aktiivisesti jaksa kelailla. Ihmettelee asioita sitä mukaan ku tulee eteen *piis*

Täsmälleen näin! *vink*
Rocca

#67 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew
Hmmm... ainakin kovin on yritys et tulis hyvä tuloinen palkka...ja sit sekin olis mukavaa jakaa elämä jonkun muun kanssa ettei sitten tuu semmonen sohvaperuna *nauru*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

DiamonDie

#68 • • DiamonDie mediahippi
Kaikki oleellinen on tullut tehtyä. Tosin voisihan sitä vielä vaikkapa voittaa Breakpointit/Assyt. :-P
MaSari

#69 • • MaSari space jammer
Mä haluisin tanssia niin kauan et mä pyörryn. En oo viel jaksanu toistaiseks tehdä sitä ^____^

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

anthocyan

#70 • • anthocyan Kohti valoa...

JustinSane:

Samaa mieltä *joo* Tosin maailmaa ois kyl iha jees nähä...

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-

Velh05

#71 • • Edited Velh05 Vandaali joka suhteessa
Hmm..

-benji-hyppy *kuolaa*
-myös base-hyppy *pihkassa*
-reppumatka maailmalle (väh. 3kk) *slurps*
-oopiumin hiisaus *piis*
-kokalehden syönti *piis*
-työskentely ulkomailla (mieluiten Briteissä) *hikoil*
-2 kersaa (vain ja ainoastaan VAIMON kanssa) *sydän*
-omaisuutta niille kersoille jätettäväks *piis*

Paljon tehtävää mut niin on aikaaki. Nähän ei oo misää järjestyksessä..
Luettelin sitä mukaa mitä muistin toivoneeni/toivovani.

*yingyang*

--
"Eiku joo joo! Tähän vaa. Ei täst ketää mee!"