Senzation - Summer Session's Part 2 18.6.2005 @ Lappeenranta

88 posts, 5 pages, 17,451 views

terraluna

#81 • • Edited terraluna Agentti
Kiksu+tequila=teksu <-- illan teema ja hauskaa oli! *iloinen**plur*

Tuli kyl hetkittäin oltuu aika hyvis, mut oli hauskaa kyl muutenki, jengi ihan liekeis! *hih* Paulalle kuplistelusta kiitos, ens kerral lisää eiks vaan? ;) Tauon jälkeen maistu kiksukin taas mainiosti ja olo oli ku teinillä perjantai-iltana. Privajatkot uimarannal oli kans höm.. hilpeet.. :D

Täytyy vaan myöntää et Senzationin bileis on aina ollu musta tosi kiva fiilis, ihmiset on hilpeellä ja ilosella tuulella, niin nytki. Ne kaks tyttöö ja poika jotka tanssi siin mun vieres ja otti jossain vaiheessa kädestä kiinni, kiitos! Oli kiva fiilistellä ku huomas et muutki on mukana! Jatkoo seuraa varmasti taas ja bileissä nähdään, eikö vaan? *plur*

--
I think you are ready
Freddie
now its time to join the party!

0-scar

#82 • • 0-scar Team Teknolipat :)

terraluna, 20.6.2005 17:36:
Kiksu+tequila=teksu <-- illan teema ja hauskaa oli! *iloinen**plur*

Privajatkot uimarannal oli kans höm.. hilpeet.. :D

Heh, kiitos tequilasta ;) ja rantajatkot..eihän mylläri nudistiranta kai ole....jepjep *blush**blush*

Ilta oli aivan loistava!! ite tykkäsin eniten viimosesta setistä..mutta kyllä kaikki oli maistuvaa *nuotti*

Kiitokset vaan bilettäjille ja "työkavereille" <3

--
Jos joskus murhe painaa, se painaa, se painaa, voit silloin multaa kaivaa ja huolet hukuttaa!

Dneya

#83 • • Dneya Sizkolizko.

terraluna
Paulalle kuplistelusta kiitos, ens kerral lisää eiks vaan? ;)

Ihan takuulla *aplodit**hih*

--
The greatest hazard in life is to risk nothing.

flow_rian

#84 • • flow_rian
Thanks for the nice words :)

It was a great pleasure for me to play in Lappeenranta :)

In case you are interested: I pasted the tracklist of my set in the DJ-Sets-thread. ;)

Greetings from Germany

- Flo
Nil

#85 • • Nil
Oli kiva taas pitkästä aikaa käydä Lpr bileissä. *nauru*
Näky paljo tuttua porukkaa ja oli hauskaa hengailla muitten seurassa.
Tuli vaa enne bileisii saapumista nykästyy puol pulloo 40 volttista ja nites viel joku 5 lonkeroo ni ei sit jaksanu bilettää niiku normaalisti... Normaalisti oon vesilinjalla.*justjoo*
Sit toine juttu on viel se et yleensä kierrän vähä hardimpia bileitä.*vink*
Mick Elsa

#87 • • Mick Elsa Macarize Records

CM, 19.6.2005 23:02:
---
starbuster, 19.6.2005 20:13:
A & B & Andy Moor - Air For Life (remix)
---

Muistaakseni oli originaali :) En kyllä mene takaamaan

Taitaa olla molemmat oikein. Itse tuli soitettua Airwave remix ja original tais tulla KvA:n setissä.

Mutta itse bileistä. Tearrain vetäs taas kovan setin ja Kyau vs Albertin setti osu ja uppos ihan täysin. KvA:n asenteesta vielä iso plussa. Äijät veti tunteella ja se sai ainakin itselläni fiilikset viimeistään huippuun.
Hauska oli myös nähdä ja jutustella monen tutun ja ennestään tuntemattomankin kanssa.
Kaiken kaikkiaan erittäin mainio ilta. Kiitos ja kumarrus kaikille tasapuolisesti! *heiii**hymy*
Tronic

#88 • • Tronic

Mick, 23.6.2005 15:37:
---
CM, 19.6.2005 23:02:
---
starbuster, 19.6.2005 20:13:
A & B & Andy Moor - Air For Life (remix)
---

Muistaakseni oli originaali :) En kyllä mene takaamaan

---

Taitaa olla molemmat oikein. Itse tuli soitettua Airwave remix ja original tais tulla KvA:n setissä.

Tai sitten se Mirco De Govia Remix...