46 posts, 3 pages, 22,557 views
sakk303, 14.5.2005 01:54:
Ostin pari kuukautta takaperin Yamahan MSP5-monitorit eikä ole kyllä tarvinnut katua.
Orfeus, 11.3.2006 19:47:
---
Ostin pari kuukautta takaperin Yamahan MSP5-monitorit eikä ole kyllä tarvinnut katua.
---
Tulipa haettua samaiset mööpelit tänään ja ihan kelpo lootilta vaikuttavat.
Olen myös harkinnut samoja lootia kotiin tietokonekaijuttimiks. Alapäätä olis tietty kiva olla enemmän, mutta nuo sopinee satunnaiseen miksaamisee ihan hyvin. Lopulliset mixdownit tekee sitten studion geneleceil, joissa bassontoisto ulottuu hiukkasen alemmille taajuuksille.
T-mu, 15.5.2005 21:07:
Meidän studiolla päädyttiin genelecin 8030a linkki
ja vielä ei ole keksitty pahaa sanottavaa. Kerralla aika iso investointi (460/kpl) mutta ehdottomasti sen arvoinen.
D.W.L, 17.3.2006 20:07:
Kantsisko harkita himaan sit pikku Genejä, niin sais jo himassa soundia lähemmäs studion
referenssiä?
D.W.L, 17.3.2006 20:07:
---
Olen myös harkinnut samoja lootia kotiin tietokonekaijuttimiks. Alapäätä olis tietty kiva olla enemmän, mutta nuo sopinee satunnaiseen miksaamisee ihan hyvin. Lopulliset mixdownit tekee sitten studion geneleceil, joissa bassontoisto ulottuu hiukkasen alemmille taajuuksille.
---
Kantsisko harkita himaan sit pikku Genejä, niin sais jo himassa soundia lähemmäs studion
referenssiä?
A-E, 23.3.2006 20:39:
Ihan kysymyksenä. Kertokaapa tyhmälle, mitkä olisivat parhaat kääkkättimet hinta laatusuhteeltaan himassa levyjen soitteluun?
Itselläni on hima setup nojannut aina perus vahvari ja stereokaiutin ratkaisuun,mutta nyt ajattelin siirtyä aktiivikaiuttimien käyttöön (ja siirtää Denonin vahvarin kotiteatteri käyttöön viimeinkin). Ongelmana on vaan se, että en noista mitää juuri tiedä enkä todellakaan tarvitse niitä kun pienessä tilassa levyjen soittamiseen. Se mitä tossa aikaisempia postauksia luin on täällä puhutta lähinnä monitooreista musiikintekemiseen ja ns. kotistudioon. Siksi haluaisinkin tietää jengin kokemuksia aktiivikaiuttimista levyjen soittamiseen himassa.
happosepi, 24.3.2006 07:46:
Mä hankin vähän aikaa sit tämmöset: http://www.thomann.de/thoiw3_edirol_ma15d_prodinfo.html
Lumpy, 16.3.2006 13:46:
---
Orfeus, 11.3.2006 19:47:
---
---
Tulipa haettua samaiset mööpelit tänään ja ihan kelpo lootilta vaikuttavat.
---
hege, 24.3.2006 09:40:
---
happosepi, 24.3.2006 07:46:
Mä hankin vähän aikaa sit tämmöset: http://www.thomann.de/thoiw3_edirol_ma15d_prodinfo.html
---
Heh noihan näyttää ihan samalta, kuin nämä jotka huvikseni ajattelin hankkia joskus.. http://www.behringer.com/MS40/index.cfm?lang=ENG
Onkohaa toi joku yleinenkin disaini vai ketä kopioi ketä..
nuance, 11.3.2006 21:03:
Dynaudio BM5A. There is no other. On testailtu Truthit, NS10:t ja parit erilaiset Genelecit ja kyllä mulle nää toimii parhaiten
CM, 26.3.2006 13:11:
---
nuance, 11.3.2006 21:03:
Dynaudio BM5A. There is no other. On testailtu Truthit, NS10:t ja parit erilaiset Genelecit ja kyllä mulle nää toimii parhaiten
---
Dynaudio ja Mackie maistuu mulle kans parhaiten. Genet sopii hyvin biisien miksaukseen, mut peruskuuntelu on mulle ainakin tuskallista. Diskanttiosasto särkee korvia ja kaikki kuulostaa ylidigitaalisen kliiniseltä ja elottomalta. Jotenkin muovinen soundi mun korviin.
Lumpy, 26.3.2006 15:46:
---
Eiks studio-monitorit yleensä ole miksaamista varten??
CM
On mut miksaaminen ja musiikin tekeminen on kaks eri asiaa ja geneillä en tekis minuuttiakaan musaa.