39 posts, 2 pages, 10,707 views
mimesis, 13.5.2005 08:47:
Kiva että joku otti tänkin puheeksi... Mun täytyy sit kans varmaan antaa musiikin viedä ja rohkeesti vaan sännätä bilettämään, vaikka tätä ikää onkin jo kertyny.
Sit kun sais viel jonkun noista "ikälopuista" kavereista innostumaan...*juonittel* Tai sit täytyy hankkia uusia.
Jone, 13.5.2005 08:51:
---
Kiva että joku otti tänkin puheeksi... Mun täytyy sit kans varmaan antaa musiikin viedä ja rohkeesti vaan sännätä bilettämään, vaikka tätä ikää onkin jo kertyny.
Sit kun sais viel jonkun noista "ikälopuista" kavereista innostumaan...*juonittel* Tai sit täytyy hankkia uusia.
---
Hoho, sä olet saman ikäinen itseni kanssa ja meidän vuosikertaa on vielä bileissä niin että vilisee - hieman riippuen bileiden tyylistä tosin. Eipä siis suuren suurta huolta ikäasiasta.
spinkick, 13.5.2005 03:13:
Heippa kaikki. Olen sivun yleisen ikäprofiilin mukaan kuollut. Kauhee polte on kuitenkin päällä. Pakko päästä tanssimaan. Kuinka raju ikäkooditus on nykyään päällä noissa Helsingin clubitapahtumissa. Esim. huomenna ois hesarilla bileet, voix sinne yli kolkyt edes tulla, vai huudatteko jonossa, mee turisti himaan, hehe.
Viimeset rave aktit mulla vuodelta 98, et aikaa on hurahtanut, eli ihan ulkona kaikesta. Nyt vaan musiikki tehnyt mulle keppset, et mun on vaan pakko päästä lattialle, ja mihinkään ikäryhmääni sopivaan, esim. joku Studio, ni sellaseen paikkaan mulla ei ole mitään haluja. Haluan tanssimaan, en humppaamaan. Vai täh, ettex te usko et ylikolmekyb. taittaa vielä lattiaa.....
Kommentoikaa joku jotain. Kiitos.
nuance, 13.5.2005 13:41:
Kotkassa yksissä kemuissa oli joku arviolta 60v jäbä suorat housut jalassa vetämässä kiksua koreasti. Sälli tanssi koko illan ihan antaumuksella ja kävi välillä deejiiltä kyselemässä jotain oldskoolteknoa tms.
kilobitti, 13.5.2005 13:50:
---
nuance, 13.5.2005 13:41:
Kotkassa yksissä kemuissa oli joku arviolta 60v jäbä suorat housut jalassa vetämässä kiksua koreasti. Sälli tanssi koko illan ihan antaumuksella ja kävi välillä deejiiltä kyselemässä jotain oldskoolteknoa tms.
---
Hei DJ, soita jotain sellasta mitä soitettiin kun olin vielä 40!
spinkick, 13.5.2005 03:13:
Vai täh, ettex te usko et ylikolmekyb. taittaa vielä lattiaa.....
COBALT, 13.5.2005 13:34:
---
Jone, 13.5.2005 08:51:
---
---
Hoho, sä olet saman ikäinen itseni kanssa ja meidän vuosikertaa on vielä bileissä niin että vilisee - hieman riippuen bileiden tyylistä tosin. Eipä siis suuren suurta huolta ikäasiasta.
---
Erh, mä en sano enää mitään...!!! *iihhih*
miikkah, 13.5.2005 14:18:
Ei 'me' 'ikäsyrjitä' mutta mites sukupuolen kanssa? Ihan varmasti täti-ihmiset päästetään esim. sisään siinä missä setä-ihmisetkin jne, eli ei kai ketään varsinaisesti syrkitä, mutta jostain kai se johtuu, ettei tätei klubita.