LOVE STIMULATION - OLIVER KLEIN 1.7.2005 @ Helsinki

27 posts, 2 pages, 5,975 views

#21 • • Joe Le Bon Guest

leenuliinu, 2.7.2005 09:38:
Oliko kuinka paljon ihmisiä tuvassa?

Sa-ta-tu-hat-ta! Mut oisit sä vielä mahtunu väliin ;-)
mniittymaki

#22 • • mniittymaki

disko_joe, 2.7.2005 04:43:
oi oi oi mitä kamaa Oliver soitti tänään! Niin uskomattoman hyvää soundia ettei tässä kylässä ole hetkeen ollutkaan. Wow!

Joo-o, oli kivaa sen aikaan kun kerkesin paikalla olla. Disko_joen setti maistu kivasti alussa, mutta Oliver Kleine kyllä putsasi pöydän.

Kiitos järjestäjille bileistä, ens kerralla taas takulla messissä :)

.m
wiper

#23 • • wiper
Loistavaa.;)
#24 • • jesus Guest
Rahapulan takia meinas jäädä väliin, mut tuli sit lähdettyä kuitenkin. Oliver soitteli helmisetin!! Muutkin maistui.
karkki

#25 • • karkki
nam nam nam! *slurps*
Turan Palloseura

#26 • • Turan Palloseura LU
argh mä luulin koko ajan et nää oliver klein bileet oli jo silloin ku olin sonarissa. haistakaa kuulkaas kaikki paska! :) olisin kyl ehdottomasti halunnu kuulla äijän setin, sen verran on tullu osteltuu sen levyjäki aikojen saatossa.
#27 • • Joe Le Bon Guest

turan, 5.7.2005 19:48:
argh mä luulin koko ajan et nää oliver klein bileet oli jo silloin ku olin sonarissa. haistakaa kuulkaas kaikki paska! :) olisin kyl ehdottomasti halunnu kuulla äijän setin, sen verran on tullu osteltuu sen levyjäki aikojen saatossa.

Fiilistele tolla kuvalla hetki. Setti tuli kyl talteen, paljon kuvia (jotka näkyy kohta) ja videookin - mutta ei ne kyllä mitenkään korvaa sitä minkä nyt menetit. Edellisiin setteihin verrattuna Olliella oli nyt kyllä niin supermusaa kyydissä että pang pang.