Gohai - Rainman 2 [hardstyle, techno, hc]

22 posts, 2 pages, 4,886 views

Avatar
#1 • • astaroth Guest
560836.jpg

Sademiehen toinen osa, olkaa hyvä.

Viime miksauksen palautteesta viisastuneena tällä kertaa yritin etsiä vähän persoonallisempaa selektiota, ja onnistuin mielestäni ihan mukiinmenevästi.

Eli aloitamme perus hardstyle-mätöllä. Siitä jatkamme hehkumelodioiden kautta vähän teknohtavampaa saundiin, josta narisevan hh:n läpi loppua kohti tulevaa vihaisempaa hardstyle-mäiskettä. Lopussa perinteisesti revimme päätä irti. :)

Elikäs luvassa kilinää, kolinaa, narinaa, melodiaa ja unohtamatta tietenkin läskiä hardstyle-bassoa.

Miksausjäljestä sen verran, että pari vaihtoa hieman haparoi ja pientä äänentason vaihtelua löytyy, mutta ei tässä nyt ollakaan vielä mitään mestareita. *hymy*

Ai niin - ja jos haluat kommentoida miksausta sanalla tai parilla, niin mie oon hyvin tyytyväinen. *hih*
hard house, hard trance, hc, tekno

tracklist:
1. Überdruck - Now or Never (Dj Shredda Remix)
2. Wheels of Steel - Chemical Overdose (Robin Clark Remix)
3. Mainbrain & Somville - Euphoria (Dave Joy vs. Emphasysts Remix)
4. Dj Zany - Tekno
5. Zatox - Ugimex
6. Chris C & Madam Zu meet Ben Kaye - Rock The Target (Barely Legal Remix)
7. Drugface - Fill Me... (Dj The Crow Mix)
8. Dark Oscillators - Hardstyle Hell (Infernal Mix)
9. Thilo & Evanti - Static
10. Donkey Rollers - Strike Again 2004
11. Ruffian meet Deepack - Who's Got the Beatz
12. Hoffman & Joyce - The Soul of Cell
13. DHHD - LSD
14. Hoffman & Joyce - Furious
15. Spykore - Pupils

lisätiedot - kuuntele
nomic

Posts: 4,120

#3 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix

Astaroth, 10.5.2005 17:41:
Lopussa perinteisesti revimme päätä irti. :)


*lmao*
:D
laitetaan imuun *jiihaa*
Rocca

Posts: 3,064

#5 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew
imussa jo *jiihaa*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

Avatar
#7 • • astaroth Guest

mainosjono, 10.5.2005 18:35:
liikaa melodiaa*nauru**nauru**nauru**nauru*


Haista jo! *nauru*

Pitää varmaan työstää sit sulle joku kaunis päivä oma ihanan säröhtävä hc-miksaus. *pus*
Elias

Posts: 434

#8 • • Elias Elias
Lataukseen *hymy*

--
Because "moo" just doesn't sound right"

Bio

Posts: 4,429

#9 • • Edited Bio The Bullies / Pinky
jumankauta.. thilo & evanti, joku muukin tykkää niiden musasta --> imuun.. palaute edittinä

EDIT:

sain kuunneltua..

olihan tää hieman genrecocktailia, ainakin mixin alusta seitsemänteen biisiin. Sitten kasi biisistä eteenpäin alkoi olee hardstyle mäiskettä. Kuitenkin samantapainen melodia toistuu koko mixin ajan, et siinä oot onnistunut hyvin valitsee biisit.

Vaihdoissa en huomannu mitään mokia ja muutamia kikkoja kuulin myös. Ihan jees.. mä kyl tykkään, et sais olla vähemmän melodiaa ja enemmän pauketta, mut se on vaan mun mielipide.
Biisit 6 & 7 rokkas eniten, ja toi Thilo & Evantin biisi olikin yks niist harvoista josta mä en oikee digannutkaan..
Elias

Posts: 434

#10 • • Elias Elias
Mitäs tästä nyt kommentoisi? *hymy* energiaa täynnä koko miksaus, loistavat biisit. Setin rakenne ei kyllä ollut mieleeni, mutta nehän on makuasioita.

8+/10 *hymy*

--
Because "moo" just doesn't sound right"

Avatar
#11 • • astaroth Guest

Visio, 10.5.2005 21:54:
Setin rakenne ei kyllä ollut mieleeni, mutta nehän on makuasioita.


Mikäs oli mielestäsi rakenteen kompastuskivi? Olisi kiva tietää tulevia settejä ajatellen. :)

Virheistä saa rankaista! *vink*
Elias

Posts: 434

#12 • • Elias Elias
Kerran ehdin vasta kuunnella, omasta mielestäni kaikki biisit eivät sopineet tuossa järjestyksessä. Välillä tuli kesympää, välillä mättöä. Sitten loppuun tuli vielä vähän semmoista mättöä mikä nyt ei alkupuolen biiseihin sopinut. Mutta älä välitä, nää on vain mun mielipiteitä. Oon nimittäin aika perfektionisti ton rakenteen suhteen ja plärään aina omatkin levyt monesti läpi ja mietin mikä sopisi minkäkin perään *nauru*

--
Because "moo" just doesn't sound right"

Avatar
#13 • • Edited astaroth Guest

Visio, 10.5.2005 22:04:
Kerran ehdin vasta kuunnella, omasta mielestäni kaikki biisit eivät sopineet tuossa järjestyksessä. Välillä tuli kesympää, välillä mättöä. Sitten loppuun tuli vielä vähän semmoista mättöä mikä nyt ei alkupuolen biiseihin sopinut. Mutta älä välitä, nää on vain mun mielipiteitä. Oon nimittäin aika perfektionisti ton rakenteen suhteen ja plärään aina omatkin levyt monesti läpi ja mietin mikä sopisi minkäkin perään *nauru*


Mielipiteesi kuitenkin otetaan huomioon. :)

Itse asiassa tuolta ei tarvitsisi, kuin yhden biisin vaihtaa paikkaa, niin johan kuulostaisi erilaiselta. Mutta tulikin noita levyjä soiteltua kuitenkin pidemmän aikaa, ja päädyin tällaiseen ratkaisuun, kun jotenkin tietyt biisit taas särähtivät korvaani yhteen miksattaessa. Joten taivuin sitten tällaiseen ratkaisuun, ja olin itse kuitenkin tyytyväinen.

Ja ottaen huomioon, että nostan itsekin tarkan progressiivisesti rakennetun setin korkealle jalustalle, niin yritän itse kuitenkin välillä tuoda sekaan pientä moodswingiä. Tällä pyrin saamaan mukaan pientä herättelyä, kun monesti itseäni monet polkkasetit alkavat pidemmän päälle puuduttamaan, koska ei seteissä tunnu oikeastaan tapahtuvan mitään, vaikka rakenne olisikin kohdallaan ja tekniikka loistavaa. Tästä tämä crossgenre. Mutta nähtävästi tarvitaan vielä hiomista tältä osin.

Mutta kiitoksia palautteesta. *hymy*
Blues

Posts: 5,414

#14 • • Blues Koning van Afrika
Violent mood swings *hymy*
setti oli varsin mainio. Hardstylea on kaivannut ja tämä setti puri hyvin. Progressiivisempi eteneminen olisi voinut tosin toimia paremmin mutta tämä muuttaa kuuntelijan olotilaa jatkuvasti edestakaisin. Tuli ainakin hyvin fiilisteltyä kun muokkaili kuvia samaan aikaan *nauru*

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

ninni

Posts: 489

#15 • • ninni sydän
rokkas *jiihaa**aplodit*

*sydän* tätä lisää *sydän*

--
äitini tietää etten ole normaali lapsi
*tirsk*

Avatar
#16 • • astaroth Guest

Blues, 12.5.2005 08:58:
Progressiivisempi eteneminen olisi voinut tosin toimia paremmin mutta tämä muuttaa kuuntelijan olotilaa jatkuvasti edestakaisin. Tuli ainakin hyvin fiilisteltyä kun muokkaili kuvia samaan aikaan *nauru*


Selvä. Nähtävästi en näe metsää puilta, kun itse en koe kuitenkaan noita moodswingeja niin jyrkkinä. Pitää yrittää kehittää progressiivisempi rakenne seuraavaan hardstyle-settiin, jos sellaisen tässä vielä ennen inttiä ehdin kehittämään.

Mutta suuret kiitokset palautteesta. Kiva kuulla, että maistui kuitenkin. *hymy*
psydog

Posts: 4,536

#17 • • psydog I’ve seen the Promised Land!
Imuroitu...
Kuunneltu...
Ei paha, mutta eka oli parempi!!!
Biisien järjestys ei oikein oo toimiva, ja rankaisuaste pomppii.

*nauru*
A101

Posts: 90

#18 • • A101
loisto kamaa. pari kertaa on pyöriny taustalla lävitte, eikä mitään pahaa sanottavaa tuu mieleen.
eka "sademies" oli ehkä kuitenkin enemmän mun mieleen mutta ei tää pahasti jälkeen jää...

rock the target *sydän* *super*
Avatar
#19 • • Edited astaroth Guest
Jes, palautteista otetaan opiksi. Eli seuraavalla kerralla kehitetään progressiivisempaa rakennetta.

Suuret kiitokset palautteista. *hymy*

Edit: Ja lisää saa tietenkin antaa :)
Illustrator

Posts: 3,171

#20 • • Illustrator
Nonii. Vihdoinki ehdin kuunnella tän. Itse biisit ei, muutamaa poikkeusta lukuunottamatta, oikeen kolissu mun makuun. Rakenne oli oikeestaan ihan piristävä. Ei ollu samaa jauhantaa alusta loppuun. Rock The Target oli ehdottomasti setin kovin biisi, mutta välillä meininki meni kyllä "liian" teknoksi. Loppuun oisin kaivannu ehkä astetta rankempaa Hc:ta.
Tekniikkapuolella oot kyllä kehittyny huomattavasti. Pientä hakua oli paikoin kuultavissa, mutta mitään pahoja mokia en huomannu. Pari todella nättiä vaihtoa ja kikkaa mahtui joukkoon. Tasot pysy ihan hyvin hanskassa. Muutama vaihto oli kyllä todella nopea, mutta kuulunee kai tyyliin.*justjoo*