Hallmark 22.3.03

113 posts, 6 pages, 14,024 views

#81 • • shiva Guest
olipas taas ihan mielettömät upeet kekkerit! *joo*
kyllä me sitten osataan, oon ylpee meistä. *röyhistää rintaa ylpeänä* *iloinen*
ja extra tacktack teille kaikille, jotka jaksoitte kuunnella meikäläistä ja juosta mukana..hyvä kunto teillä! *hymy*

Jatketaan samaa rataa ens halluissa..ja nautitaan!! *ökkö*
Katrina

#82 • • Katrina
Kiitokset Shivalle ja H:lle tikkarista, kyllä maistui.

Kiva ilta oli. Tuli taas tehtyä tuttavuutta uusien immeisten kanssa.
milla

#83 • • milla
Mark:

PINDE!

ps. PELKKÄÄ DÄÄNSINKIÄ...*vink*

-M

kuulin villejä huhuja noista paidoista. omistatko säkin moisen:D
Henna

#84 • • Henna RaittiusYhdistyksen jäsen
Taas kerran oli loistavat bileet, jalkapohjat tarttis vaihtaa uusiin... Hyvä et tikkari maistu!!
Mark

#85 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
milla:

Mark:PINDE!

ps. PELKKÄÄ DÄÄNSINKIÄ...*vink*

-M

kuulin villejä huhuja noista paidoista. omistatko säkin moisen:D

PINDE gängiin kuulutaan juu =)

-M

[muokattu 24.3.2003 13:53]

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Danskuh

#86 • • Danskuh pikku-Dee
oli herkku bileet...sisään ku pääs olin koko illan tanssilattial*plur*tai mitä nyt 2kertaa hain juotavaa.. parempaa tietty ois voinnu olla mut oli kyl ihanaa...ja muutama vanha hyvä hehkutus teki sen....puss!*sydän*ja jengi joka oli vieres tanssii kiitos tuli jotai mega fiilikset*ökkö*
r0n

#87 • • r0n d a n c e m a c h i n e s
Hip!

Paikalle päästiin kybän jälkeen, hyvä bile-fiilis iski jo lipputiskillä. Vajaa tunti meni siinä siideriä imaillessa ja pöydään ääressä fiilistellessä, siitä sitten tanssahtelemaan vakiopaikoille.
CosmicMan:ilta hyvää kiksua, erityiskiitokset Warrior:in If You Want Me:stä (ihankuin en olisi tarpeeksi hehkuttanut biisiä tällä forumilla *hih*).
Myös mun mielestä ois Maniacin setti ois paremmin sopinut alkuun, vähän liian junnaavaa pätkää tuli CM:n lopetettua.
Setin loppua kohden parani huomattavasti.
TAB:iltä tuttua ja hyvää tavaraa, hymy huulella tuli taas tanssittua taukoamatta.

AR52 - Timegate kruunasi illan, siinä biisi joka lähes aina pistää tipan silmän täydellisyydellään.

Aika meni taas liian nopeasti, en tanssimiseltani kerennyt muuta tekemään *vink*.
Taas jäi bileistä helvetin hyvä maku suuhun, 4 euroa ei todellakaan ollut paha hinta näistä kekkereistä.
Props Waidelle ja Liisalle hyvästä seurasta.

Vasta pääsiäisenä taas diggailemaan, mutta onneksi Illut on jo vajaan viikon päästä; It's been a while anyway.

--
6er reihe

#88 • • Titityy Guest
Yhdyn edellisiin..loistavat bileet ja PINDEnä oli kiva olla *nauraa* ja Shiva..muista sensuuri kuvissa*vink*
moksu

#89 • • moksu [Dimension]
kivaa oli, ei kai täs muuta voi sanoa.. voi..:) ei, mut harmittaa että jäi cosmicci kuulemasta kun se vielä kuulemma oli ihan kivaa kiksutteluu.. mut voi..
nyt oli kuumuus aika kohallaan ja väen tungos oli just aika hyvä: ei liikaa, mutta tarpeeks. Ainoo miinus oli Saaren Henryn näkeminen... tai no kyl siitä taas muutamat vitsit sai väännettyy,mut siltikin, kivaa:) -tos*nauru*
Mark

#90 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
haha, joo, henry the "great" on ottanu vähä kiloo, onkohan niis piireis nyt in olla kauniisti muotoiltuna vähän-vähemmän-kevyt...? *nauraa*

-M

--

Roger Roger

#91 • • Roger Roger Kentti
Prumps töks töks. Siinä mun meno halluissa. No tulihan sitä oltua kerrankin tanssimassa tai sitten vain korjailemassa sinistä väriä pois.

Varokaa tikkarinjakokopsaajat. Seuraavalla kerralla otetaan kisa? No ei sitten...*plur*

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

caprico

#92 • • caprico
juuh, olin sit ekaa kertaa Hallmarkissa, ja taatusti meen uudestaan! Oli kyllä ihan hienot pippalot, ja vaikka mä "tanssahtelinkin" siellä vaan sen viimesen puolisentoista tuntia, ni olin kyllä ihan läpimärkä.. Johtuko sit siitä kuumuudesta vai siitä, että oli niin hirvee meno, mutta kuitenki.

*plur*

--
Heimoihei!

Waide

#93 • • Waide sabão
clubculture:

Props Waidelle ja Liisalle hyvästä seurasta.

No prob! Vilustuin siinä matkalla sitten sinne steissille..jehna!*nuha*.

-nuhapumppu

--
On myös lohduttavaa kuulla, että ihmiset kelluvat eri tavoin. Aina vajoaminen ei olekaan kiinni siitä, että on vain niin huono ihminen.

Tapi

#94 • • Tapi Dreamstate
mokkeri:

Ainoo miinus oli Saaren Henryn näkeminen...

Hei! Älähän dissaa Henaa. Äijä on melkein 40v ja silti ravaa ahkeraan bileissä! *super*
#95 • • sunnyboy Guest
Tapi T:

mokkeri:Ainoo miinus oli Saaren Henryn näkeminen...
Hei! Älähän dissaa Henaa. Äijä on melkein 40v ja silti ravaa ahkeraan bileissä! *super*

Yeh, Henkka on päällikkö! Eikä saa kuittailla Henkan kiloista, sillä on massakausi menossa! *nauraa*
milla

#96 • • milla
mokkeri:

Ainoo miinus oli Saaren Henryn näkeminen...

on se kumma et jaksaa niin paljon kiinnostaa muut ihmiset siellä kemuissa. varsinkin et pelkkä niiden näkeminen aiheuttaa tollasia reaktioita.

AAARGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHH

[muokattu 25.3.2003 10:02]
Mark

#97 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
Tapi T:

mokkeri:Ainoo miinus oli Saaren Henryn näkeminen...

just joo, pitääks jokaiselle 35+ kuosaajalle antaa propseja siit et käy näyttäytymäs ja pousaamas pileissä?
*ding*

-M

--

#98 • • yana Guest
milla:

on se kumma et jaksaa niin paljon kiinnostaa muut ihmiset siellä kemuissa. varsinkin et pelkkä niiden näkeminen aiheuttaa tollasia reaktioita.

joo kyl. ei voi ku nauraa tollasta *nauraa*
#99 • • shiva Guest
RR, laitetaan vaan kisa pystyyn. ja sen sä häviit ihan 6-0.. *pahis* meitsit rokkaa!
ja juu juu, sensuuri pitää.. *lupailee turhia* jos nyt vaan sais kuvat haettua. nih, pärkkele!
UnityF

#100 • • UnityF joo just se
shiva:

juu juu, sensuuri pitää.. *lupailee turhia* jos nyt vaan sais kuvat haettua. nih, pärkkele!

Kai mulla on etuoikeus nähdä KAIKKI kuvat?
Pakkohan mun on nähdä mikä teijän meno oli kun mä olin poissa...
*nauraa*