Hallmark 22.3.03

113 posts, 6 pages, 14,040 views

avb

#61 • • avb - Sylvester -
Ei pääse lähtee mut pitäkäähän hauskaa*nuha*party-smiley-020.gif
Lachesis

#62 • • Lachesis
Jea, kaipa tänne tänään.
Waide

#63 • • Waide sabão
The boys are back in town..
Ja näin mutkin raahataan taas paikalle *voiei*!

--
On myös lohduttavaa kuulla, että ihmiset kelluvat eri tavoin. Aina vajoaminen ei olekaan kiinni siitä, että on vain niin huono ihminen.

#64 • • Dorka Guest
taas oli sitä samaa hallmarkkia eli AIVAN LOISTAVAA *plur*

*ökkö*

...ja nyt nukkumaan... *slurps*
Janne

#65 • • Janne kipee ukkeli
Erinomaista. Paitsi että CosmicMan olisi pitänyt olla ainakin Maniacin jälkeen.

Kiitos hyvästä seurasta kaikille! Mark, Duris, Maria, Mice, Tez, Anqqa, Puupi, RR, Marski ynnä muut! *sydän*
moksu

#66 • • moksu [Dimension]
kylllä kyllä... ois saanut cosmicci olla toka tai vika mut ei väkisin.... höh.. eli jäi sitten cosmicci kuulematta, mutta oli kuulemma ihan kiva setti.. harmi...:( maniac soitti vähän progemaista ja sit välillä vähän menevämpää.. mut ööh..eei..
tabi taas perus hallmark kiksu setti... aaaaah... siinä vaihees ei muuta sit kaivatakkaan... no.. tässä on kiva tiestoa odotellessa muistella hallmarkkia, joka oli siis aika jees... tai no.. hyvä!!! ei ollut kuuma .. siis ilmastoinnin puolesta ainakaan tällä kertaa..:))) lisäää...:)*nauru*
#67 • • Cera Guest
Janne:

ynnä muut! *sydän*

esim. minä.

*pelle*

lalala. olipas kivaa taas.
pus moi.
keisha

#68 • • keisha bullet with butterfly wings
hips ei cosmicmanista kuullut kuin vikat tahdit mutta hyvältä kuulosti. ei oikein jaksanut heti alkuun tamppailla niin meni istuskeluks. joku hassu poika tuli taputtamaan mua ja mun kaveria päähän ja sanoi että meistä on kuva klubituksessa. hih kukas se mahtoi olla täältä?*plur*

kivaa oli, kuinkas muuten*sydän*

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

hoopstar

#69 • • hoopstar hoopstar
nooh.. ehkä ens kerralla mie vaivaudun tulemaan taas *ökkö*
#70 • • guvnor Guest
järjestäjät huom!
miestenvessan kopin rikkoutuneelle lukolle voisi tehdä jotain. korjata vaikkapa.
rikkoutuneen lukon johdosta jouduin tahtomattani todistamaan kahden miehen harjoittavan sodomiaa. anteeksi antamatonta... muuten bileet olivat mainiot.
FreeFall

#71 • • FreeFall music addict
Hallmark oli KIVA sai urheilla paljon, mut oli hallissa juttuja jotak vittutaa vieläki...esim. 1 tapaus. valomerkin jälkee sillee noin 2½kertaa mua isompi tyyppi (niin leveydessä kun pituudessa) tuli vittuilee et haluunks mä päin näköö*ding*(prkele, siin vaihees rupes naurattaa ja ajattelin vaa et Vittu sä oot kova jätkä!!! ), nii ja sit sen joku frendi (myöskin VITUN kova jätkä) tuli kysyy et haluunko mä puukkoo....(KAMAAN DUUDS AIKUISTUKAA tai jättäkää piri for crying out loud!!!) nyt hedari erittäin kipeähkö ja VITUTTAA!*igor*
mut pää kipee tosta alkoholista...*enkeli*
seuraavaan halliin otan repun mukaa ja vähintää 5 pesismailaa, tulkaa sitten vittuilee 2½kertaa snadimalle jätkälle!!!*dissaa*

--
Lintuperspektiivi

FreeFall

#72 • • FreeFall music addict
Prkele*igor*
Piis
Love
Unity
Respect
WADEVA!!!

[muokattu 23.3.2003 13:58]

--
Lintuperspektiivi

Ozie

#73 • • Ozie
Oli kyl taas mukavaa pitkäst aikaa olla nostelemas vähän jalkaa. Päästiin mestoille vast joskus 01:00, eipä ollu ainakaan jonoa. Harmittaa pikkusen et jäi Cosmicmäni väliin. Maniac oli melkeen kans jo lopettelemas et siin vaihees tuli vaan seisoskeltuu siiderilasi kädes. Tabiin ehtiki sit jo perehtymään. Pari helmibiisii pukkas taas päälle, varsinki Mike Koglinin The Silence rokkas *plur*
des

#74 • • des
Santa:

Hallmark oli KIVA sai urheilla paljon, mut oli hallissa juttuja jotak vittutaa vieläki...esim. 1 tapaus. valomerkin jälkee sillee noin 2½kertaa mua isompi tyyppi (niin leveydessä kun pituudessa) tuli vittuilee et haluunks mä päin näköö*ding*(prkele, siin vaihees rupes naurattaa ja ajattelin vaa et Vittu sä oot kova jätkä!!! ), nii ja sit sen joku frendi (myöskin VITUN kova jätkä) tuli kysyy et haluunko mä puukkoo

huh, ikävä kuulla tollaista. mulla ainakin oli kivaa :)
#75 • • tuntematon Guest
samaiset jannut olivat kuuleman mukaan premierin jatkoilla ja kujeet oli samat...
r0n

#76 • • r0n d a n c e m a c h i n e s
tuntematon:

samaiset jannut olivat kuuleman mukaan premierin jatkoilla ja kujeet oli samat...

Jäbät heilu vyölaukkuine ja loksuvine leukoineen pitkin premiä appelsiinit kainalossa*nauru*

Itse bileistä hehkutukset myöhemmin.

--
6er reihe

[Nuclear]

#77 • • [Nuclear] el aprendiz
Santa:

valomerkin jälkee sillee noin 2½kertaa mua isompi tyyppi (niin leveydessä kun pituudessa) tuli vittuilee et haluunks mä päin näköö

Mä koin samanlaista illuissa...herra näytti elekielellä, et tulee kuula kalloon...*ding*

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Mark

#78 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
PINDE! *pahis* hehehee... Ainiin, ne pileet, totutun kaavan mukaan oli sweeeeeet, maniac ois kyllä mun mielestä istunu paremmin ekaks soittajaks, tuli liian jumijumia ainakin alussa, loppuu kohden rupes menee enemmän hallujen musalinjaukseen sopivaks *joo* Mä en onneks nähny korstoja kovistelemassa. Kuuma oli taas ku pätsissä ja jengiä riitti, kiits kiits vaan kaikille tutuille ja tuntemattomille, fiilis oli jälleen kerran loistava!

ps. PELKKÄÄ DÄÄNSINKIÄ...*vink*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

#79 • • haluulisää Guest
Ensikertaa olin ja koukkuun jäin *joo*
Millois mä pääsen Hallmarkkiin uudestan,
onkos se kerran kuussa, vai kuinka *täh*
tuitui

#80 • • tuitui .:Shiny disco ball:.
Hallmarkeissa jälleen erittäin mielyttävää..

koko ilta selvinpäin ja silti kaikki irti illasta..

luxusta!

*super*

--
\\\"Dance before it´s too late\\\"