O: Suoravetoinen levari, tarjoa kaikkea!

10 posts, 1 page, 2,184 views

Jinkso

Posts: 1,209

#1 • • Jinkso FINRG
Moi!

Kaipaisin mielellään halpaa suoravetoista levaria. Merkillä ja mallilla ei niinkään väliä, pikkuvikaisetkin käyvät! tarjoa kaikkea!

Priva, Irc -> Jinkso, olli.riiho(at)kolumbus.fi

-Olli
Jinkso

Posts: 1,209

#4 • • Edited Jinkso FINRG
TT 1610 on hihnavetoinen, jota ei mielessä ollut. Loput kaksi menee taas yli hintahaarukan jos uusia metsästetään, sillon tilaukseen lähtisi ilmanmuuta tuollainen tyylikäs Skytronic ;) :

800_1.jpg

129e sis. äänirasian ja pölykannen.
Jinkso

Posts: 1,209

#6 • • Jinkso FINRG
Hyvältä näyttää, valitettavasti tuohon hintaan pitäis tällä budjetilla saada melkein 2 soitinta. Pakko tyytyä halvempaan ja huonompaan.
Techken

Posts: 101

#7 • • Techken

Jinkso, 6.5.2005 23:16:
TT 1610 on hihnavetoinen, jota ei mielessä ollut. Loput kaksi menee taas yli hintahaarukan jos uusia metsästetään, sillon tilaukseen lähtisi ilmanmuuta tuollainen tyylikäs Skytronic ;) :

800_1.jpg

129e sis. äänirasian ja pölykannen.




Missäs toi Skytronic on myynnissä ? kuulostaa jotenkin liian edulliseslta ollakseen hyvä....

Yleensä ne halvimmat soittimet kaatuu noihin numarkkeihin.
Techken

Posts: 101

#9 • • Edited Techken
Itse en ole tota ebayta aikaisemmin käyttänyt. Onkohan tuo postiennakko tilaus mahdollinen vai pitääkö olla visa ? Saksankirja käteen.
Jinkso

Posts: 1,209

#10 • • Jinkso FINRG
Riippuu liikkeestä, mutta yleensä toimii postiennakko. Itse olen käyttänyt tilisiirtoa etukäteen IBAN-tunnuksilla, jolloin siirto ei mitään maksakkaan. Hyvin on kaikkia tavarat tulleet ja lähes aina ajallaan!