Oz - 060505 [Progressive trance etc.]

5 posts, 1 page, 1,181 views

Oz-

Posts: 55

#1 • • Edited Oz-
Joo-o tuli soiteltua "melkein" kylmiltään tollanen reilu tunnin mittainen setti. Mukana (liikaa?) efekteillä kikkailua sekä hyviä ja huonoja vaihtoja tai jotain.. joo kuunnelkaa itse. =)

Träklist:

1. System 7 - Planet 7 (Son Kite remix)
2. Nathan Fake - The Sky Was Pink (James Holden remix)
3. Space Manoeuvres - Quadrant 4
4. Patrick Marsh vs. Steve Lawrence - Fire & Water (Deep Lounge Mix)
5. Alex Stealthy - As a Child
6. Music for the Terrace - 7am program
7. Bakke & Ljungqvist - Fanatic
8. Ave Mea - In The End
9. O.C - Illusions
10. Audioholics - External Key (Perry O'neil remix)



mp3 @ 192kpbs | 65:18 min | 90mb | http://oozo.1g.fi/Oz-%20060505.mp3
akiapina

Posts: 2,729

#3 • • akiapina apinaki
Alun härömpi soundi maistui kyllä, The sky was pink *sydän* Setti kehittyy hienosti, as a child toimii hyvin aasinsiltana trancempaan soundiin. Mulle toi As a Child ei ihan täysin aukee, Alex Stealthyllä on imo monta parempaa biisiä mutta tähän tuo toimii oikein hyvin. Mun Electronic elements-sietokyky alkaa olla aika kovilla varsinkin Ava mean, fanaticin ja muiden suhteen, vaikka EE:n soundi kuulosti ekoilla julkaisuilla hienolta, juustovapaalta trancenpelastajalta, niin uusimmat julkaisut toistavat imo aika pahasti itseään. Pari ekaa kertaa kuulostavat aika kivoilta, mutta yli kahta viikkoa eivät kyllä kestä. Poikkeuksia toki on, ja korostetaan että kyseessä on vain oma henkinen helvettini *nauru* Tekniikka oli hyvää, ei moittimista siitä *hymy*
Oz-

Posts: 55

#4 • • Oz-
Jees kiitos Aki. Meinasin aluksi vetää "härö-linjalla" loppuun asti, mutta mietin että siitä tulee kitinää, aina ei voi voittaa. *hih* Ja mitä EE-soundiin tulee niin mua henk. koht. pännii se että nää EE biisit soi jo puoli vuotta ennen julkaisua joka paikassa ja sitten kun Matti Meikäläinen ostaa ja saa levyn on se jo totaalisen puhki soitettu Arminien yms toimesta. Eikä tämä vain ja ainosataan päde EE:n julkaisuihin. Itselle vielä toimii nuo biisit tosin en ole Arminin ja Perryn settejä kuullutkaan pitkään aikaan. No ei se mitään tämä on tilanne ja tähän on tyydyttävä. Kiitoksia vielä kerran palautteesta.
akiapina

Posts: 2,729

#5 • • akiapina apinaki

Oz-, 16.5.2005 20:44:
Ja mitä EE-soundiin tulee niin mua henk. koht. pännii se että nää EE biisit soi jo puoli vuotta ennen julkaisua joka paikassa ja sitten kun Matti Meikäläinen ostaa ja saa levyn on se jo totaalisen puhki soitettu Arminien yms toimesta. Eikä tämä vain ja ainosataan päde EE:n julkaisuihin. Itselle vielä toimii nuo biisit tosin en ole Arminin ja Perryn settejä kuullutkaan pitkään aikaan. No ei se mitään tämä on tilanne ja tähän on tyydyttävä.



Sepäs tuossa onkin. Eikä tuo ole levy-yhtiönkään kannalta kovin viisasta, sanotaan esimerkiksi vaikka Max Grahamin I Know You're Gone - loistava kappale, josta hain jokusen aikaa sitten todella paljon huumaa. Julkaisua ei ole tietääkseni vieläkään tullut, ja itse ainakin olen jo aivan kyllästynyt kyseiseen biisiin, enkä viitsi sitä enää hommata. Tai no jos mp3-kaupasta eurolla sattuu saamaan niin sitten, mutta kymppiä en viitsi siitä ainakaan maksaa.